Nálunk a bontott lámpa kerül ennyibe, ha lehet kapni. Ha a Náraznik árát meg tudod mondani, azt meg köszönöm. A bontott is érdekel. Ja és hogy hova kell érte menni.
Jó, hogy van ez a fórum. Most olvastam végig. Magamról annyit, hogy több mint két éve vagyok egy 99-es 1.3-as MPI (54Le) Felicia LX tulaja. Első saját autóm. kb 30 ezes kilómétert mentün eddig. Sokminden történt már velünk, de ezekre majd később kitérek. Most néhány hozzászólás korábbi bejegyzésekhez:
Az elején valaki írta, hogy túl alacsony neki az autó. Én gázos csillapítókat tettem be, mert cserélnikellett őket. kb. 4 cm-el magasabban van most az alja. Ez padkákánál sokat jelent. Azt mondják minden gázos csillapító emel kicsit a magasságon. Én AL-KO-t kaptam. Nem nagy márka, kemény mint állat, de mostmár lehet vele kanyarodni.
159-es hsz. ben olvastam: "rugót a legkeményebb fokozatba állítani" ezt hogy érted? Szerintem a rugó keménysége nem állítható, (legalábbis nálam) csak cserélni lehet keményebbre. (piros festésű).
168-as kérdésre, nálam is melegszenek a megvilágított kapcsolók, nyáron elég forró is szokott lenni, de ez normális.
És akkor néhány kérdés:
Az autóm jelenleg szerelőnél van. belémszálltak a nyár elején. A biztosító mostmár végre fizetni fog, így lehet javítani. Hátfal csere, huzatópad, stb... Az érdekelne, nincs-e valakinek eladó jobb hátsólámpája, illetve hátsó löklapja. A gömbölyű, Octavia elejűhöz való kellene. Az általam felhívott bontókban nincs. A boltban bedig 42 000 ft az ára ezt sokkallom. (A biztosító 36 000 ft-tal számol, és a csak a 75 %-át fizeti. Mivel békési vagyok, kocsim szülőhazájába nehezen jutok el, de már ezt is fontolgatom. Szeretnék felhívni pár Cseh és Szlovák bontót de az a baj hogy nem tudom hogy mondják a lökhárítót külföldiül! Szóval minden segítséget szivesen fogadok!
Leengedés előtt gondolom üzemi hőfokra kell melegíteni a hűtővizt, mert ugye nme lehet leengedni az egészet. Igaz? A hűtő aljánál lévő csővön van egy csavar, gondolom azzal kell.....
le engeded a oreget e ki samitod a keverei araňt. bele ontod a fadalot e utana tolto destilalt vizel. el inditod e mindig unana toltes ha čoken a sint. ha mar gondolod hod jo akor meg keruls vele edet hod fute jol mukodon e kes.
Nem kell megijedni! Azért mert a ventillátor bekapcsol! Annak az a dolga, tudja, hogy mikor kell forognia!!! Annak így kell müködnie!! De értelemszerüen, nyáron sürübben kapcsol be! És addig, amig vissza is hüti a motort, addig semmi baj nincs!! Hadd forogjon!! Még ha leparkolsz vele, és otthagyod, még akkor forogni fog!!!
Az autóban semmi extra nincs!! 1.3, MPI, 2001-es, az 55 lóerös!!
Amikor megvettem, még nem tudtam, hogy létezik belöle 65 lóerös is!!
Lehet, hogy többet válogattam volna.
Kérdeznék én is egyet, ha megengeded:
Az autóm hidegben nehezen indul!! Beindul "pöccre", de azonnal le is áll, nem pörög fel a motor! A negyedik, ötödik indításnál pörög csak fel, indul be, de érzem, hogy nagyon keveset kap, mert induláskor rángat rendesen!!! És amikor így felpörgetem, sürü fehér füst jön a kipuffogón!
-20 nalatok eleg de van enek naik oldala a dolognak. a fad alo keni a vizpumpa e vedi a korozia ellen. ha nadon meg van higitva mind a te eeted akor ez nem mu´´ko´´dik. darilag kb 35-40 fokra van be alitva. a čere interval max. 5 ev.