Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2011.01.04 0 0 13724

Csak hogy ez egy 5-ös eke ! és nem 4-es !:-)

Előzmény: Törölt nick (13719)
Szaby27 Creative Commons License 2011.01.04 0 0 13723

Sajnos nem verné meg a 80-as szét hullana 1hét szántás után :))) Az 50-es ekéjével, 3-as ekével gyorsabb lenne csak ennyi lenne a különbség. Viszont nem sokkal lenne gyorsabb mert a nagyobb motorfordulat miatt ott lenne a SZLIP és a nagyobb gázolaj fogyasztás.

Előzmény: Törölt nick (13718)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.04 0 0 13722

Igaz, raktam is be egy olyat a múltkorában. Azzal elbaszta a ruszki, és még az egyenességhez köze sincs!

És ha erősebb lenne a hidraulikájuk, mint ami néhány példány van is, akkor még úgy ahogy.

Előzmény: Szaby27 (13717)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.04 0 0 13721

Van olyan videó,hogy 50-es-80-as kötélhúzás ? Ott derülne ki a leghamarabb........(még fogadni is mernék...:-)

Előzmény: Szaby27 (13714)
Szaby27 Creative Commons License 2011.01.04 0 0 13720

Csak meg kell tanulni váltani vele. A nyugati gépekbe se tudod a csoport váltót menet közben váltani abban is csak állóhelyzetben lehet............ azokban is ugyanannyi seb fokozat van mint a 1025-be talán a 1025-be több. :)

Előzmény: Törölt nick (13716)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.04 0 0 13719

Azért ez az eke feladná neki a leckét! :-)

 

És ezt egy 16245-ös bírná?

 

Előzmény: Törölt nick (13709)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.04 0 0 13718

Mindezzel együtt,szerintem megverné a 80-as az 50-est ! ..minden e melett szól....(igazi kemény kötött talajon,beszarna mind a kettő..)

Előzmény: Szaby27 (13714)
Szaby27 Creative Commons License 2011.01.04 0 0 13717

A legelső mtz-ék eredeti Carraro egyeneshíddal jött ki. Azokkal nincs gond és ritkán látsz eladót is, pedig 2000-es évek elején jött egy pár darab belőlük ide. Ezzel rontotta el a ruszki, hogy az egyeneshíd mintájára csinált egy egyneshídnak alig nevezhető hídat.

Előzmény: Törölt nick (13712)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.04 0 0 13716

Hát úgy régebben nagyon szimpatikus volt, de mikor láttam a váltó kapcsolási rajzát akkor egyből letettem róla! Főleg azért is, mert akkor még a 1025-ben nem ez a szar digitális műszerfal volt, hanem az analóg fordulatmérő.

Előzmény: Törölt nick (13713)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.04 0 0 13715

És nagyon szép is !

 

Előzmény: Törölt nick (13713)
Szaby27 Creative Commons License 2011.01.04 0 0 13714

4-es eke és 4-es eke között van különbség.

Ezt csak egy táblában lehetne letesztelni ugyanaz az eke márka 3-as és 4-es változatával és egyforma fogásszéleséggel. :)

Ja és mindkettő gyári felszereltségben. A 80-as és 50-es között van gyárilag súlykülönbség.... :)

Mtz-50 gyári adat 2750kg-3000kg(súlyokkal)

Mtz-80(kisfülkés) 3418kg(súlyokkal) ez is gyári adat.

Már van 4mázsa különbség alapból.

 

 

Előzmény: Törölt nick (13709)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.04 0 0 13713

És 1025-ös ön nem gondolkodtál még ? Az viszonylag elég erős...súlya is van.....és azért,nem is olyan drágák már..

Előzmény: Törölt nick (13712)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.04 0 0 13712

És ahhoz már az elsőhajtást is variálni kellett volna (erősíteni).

A merevhidasnál is az egyik baj, hogy ugyanaz a kihajtás is, kivéve már az 1025-öst, ott nincs "malac" sem.

Előzmény: Törölt nick (13709)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.04 0 0 13711

Úgy is lehet,de a sújt,azt minden -képpen növelni keltet volna...

Előzmény: Szaby27 (13708)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.04 0 0 13710

Egyetértek, és még pár mázsával több vasat kellett volna beléjük rakni! Fel lehetett volna súlyozni, mint a Jumzot, ha már azok tényleg annyira nehezek.

Már nem egyszer volt itthon is róla szó, hogy egy lepukkantabb 82-est kellene venni 'óccsé'" és azt felsorkerekezni. De én erre mindig azt mondom, hogy " mi a fasznak, sem a kis munkáknál nem lennék előrébb, sem a talajmunkában". Mert hát ugye az előzőnél nem gazdaságos minden munkánál, ha csak nincs hozzá olyan munkagép, talajozásnál meg össze kellene akasztani a 2-őt sokszor. :-D

Előzmény: Törölt nick (13707)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.04 0 0 13709

Elvinné !!! A bibi,a súlynál van ! 5-6 mázsával,nehezebb kellene hogy legyen a 80-as....

Láttam már 80-ast 4-es ekét húzni ! ..vitte...

Előzmény: Szaby27 (13706)
Szaby27 Creative Commons License 2011.01.04 0 0 13708

Nem azt kellet volna, hanem a motort átalakítani. Plusz ezer köbcenti és máris 1/4-el megnő a fogyasztás.

Előzmény: Törölt nick (13707)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.04 0 0 13707

Azt kellet volna csinálni,hogy nem a fordulatot megnövelni..2200-ra,hanem 1000 köbcentivel megnövelni a motor térfogatát,elosztva,a 4 henger között. Akkor,csak jelenthetne egy 50-es ! ...néha még így is...:-)

Előzmény: Törölt nick (13701)
Szaby27 Creative Commons License 2011.01.04 0 0 13706

Majd ha a 80-assal 4-es Lajta ekét húzol akkor elhiszem, hogy erősebb gép. Az 50-es a 3-ast elviszi. Mind a két gép azonos sebességben szántson. mondjuk terep 5.

Az 50-esnél kb 18 ló jut egy fejre, a 80-asra 3ekefejnél 26 ló, 4 ekefejnél majdnem 20ló.

Előzmény: Törölt nick (13702)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.04 0 0 13705

Mondjuk ez igaz a 820.2, és a turbós változata között is.

Előzmény: Szaby27 (13698)
Szaby27 Creative Commons License 2011.01.04 0 0 13704

Freddy nem hajt gyorsan a gépekkel.

Mi lenne vele egy Fendt Vario 412-vel ami 53-al megy a közúton ls ECO fokozatban csak 1500-at pörög a motor, hogy kevesebbet fogyasszon. És a gép mögött két HW-8011-es tele tengerivel egyenkét 120mázsa kuki. :)

Előzmény: Törölt nick (13701)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.04 0 0 13703

Ez a Fiat is jó lenne amit beraktál az előbb!

Gondolom az alacsonyabbra rakott ülés miatt nem is ráznak úgy.

Előzmény: Törölt nick (13699)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.04 0 0 13702

De miért nem ? ..azért én,egyáltalán nem így halottam más MTZ-s -ektől ! Mifelénk egy 80-as, erősebb mint egy 50-es....Hová tűnik az a 20 lóerő ? Szántás közben is fellehet pörgetni a motort..nem csak szállításkor !:-)

Előzmény: Szaby27 (13698)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.04 0 0 13701

Hát csak annyival, hogy gyorsabb az úton, meg azt gyorsabban húzza! Bár én nem hajtottam 552-est, de hát a súlyuk, kerékméreteik egyek.

Előzmény: Szaby27 (13698)
Szaby27 Creative Commons License 2011.01.04 0 0 13700

Ha ilyen vonólapod van akkor a fülkéből felakasztod a munkagépet. :)

 

http://webshop.keletagro.hu/mtz-3-gyorskapcsolo-keszlet-walterscheid_id6914

Előzmény: Törölt nick (13697)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.04 0 0 13699

Nekem meg azért jön be,mert alacsonyabban van benne az ölés,mint a magas építésű MTZ-k ben.

Előzmény: Törölt nick (13697)
Szaby27 Creative Commons License 2011.01.04 0 0 13698

Majdnem egy t-25 ereje.........

A 82-es semmivel se bír többet mint egy 552-es. Annyi, hogy van felezési lehetőség, meg 1000-es TLT.

Elméletileg nagyobb munkagépet kéne húzgálnia mint egy 552-es. Gyakorlatban meg nem bírja.

Előzmény: Törölt nick (13696)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.04 0 0 13697

Mindkettő bejön!

 

Még éppen ez is, ha másért nem ezen már kivülről is lehet vezérelni a hidraulikát:

 

Mert kissé idegesítő ha be kell ugrálni emelni 1-2 centit a vonóléceken....

Előzmény: Törölt nick (13695)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.04 0 0 13696

Én is ilyesmire gondoltam....20 ló, azért nem olyan kevés ! az már egy...t-25-ös ereje.. majdnem !:-)

Előzmény: Szaby27 (13694)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.04 0 0 13695

Az is van !

Előzmény: Törölt nick (13683)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!