Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mandras79 Creative Commons License 2017.11.29 0 0 53286

Királyom!! Újra itt a pórnép között!! Halleluja,,,!Kezd megjönni az eszed..P38 V8 benzin.Képzeld ismerek egy srácot aki -tök hülye..van neki egy Dízel Defender P38a..nemrég még vett mellé még két P38 V8ast....Ha esteleg váltanál ismét ,tudok vele beszélni, hogy újra a Tiéd légyen az ami egy pár éve még a Tiéd volt😁😁😁😁😁😁😁😁🤣🤣🤣😉😀😉😁

Előzmény: Gearboxfault King (53283)
viktor td5 Creative Commons License 2017.11.29 0 0 53285

Szia!

 

Én adtam el motort 120-ért,de később kiderült,hogy nem kell cserélni a motort, Kompi megcsinálta.Úgy tudom nem lett beépítve.Amennyiben érdekel Kompi biztos tud elérhetőséget a sráchoz,nekem nincs meg a száma.

Előzmény: Moki Engine (53278)
Gozón Borozó Csoport Creative Commons License 2017.11.28 0 0 53284

Szerintem is ugyanaz a motor lehet a Disco-ban, de a P38-at is arany áron mérik.

Előzmény: Gearboxfault King (53283)
Gearboxfault King Creative Commons License 2017.11.28 0 0 53283

Én a p38 ra gondoltam, abban ugyanaz van nem ?

Előzmény: Gozón Borozó Csoport (53281)
Robi Discovery Creative Commons License 2017.11.28 0 0 53282

Én sem ezen akarom lespórolni a következő évi tankolás árát :) 

Beszélek a műszakiztatós ismerőssel, van e bármi kiskapu, és ha van, lebótoljuk.

 

Előzmény: discov8 (53273)
Gozón Borozó Csoport Creative Commons License 2017.11.28 0 0 53281

Tényleg nincs ára, mert nem lehet kapni!!!

De ha mégis, akkor legalább 250-nel számolj!

Előzmény: Gearboxfault King (53280)
Gearboxfault King Creative Commons License 2017.11.28 0 0 53280

Szia .

 

Lehet jobb lenne venni egy bontott motort.

Most a V8 nak nincs ára.

Előzmény: Moki Engine (53278)
pszentirmay Creative Commons License 2017.11.28 0 0 53279

szia, én nem találtam a csoportot, de nem vagyok nagy facebook-os, lehet én cseszek el valamit.

 

Előzmény: Benczep (53274)
Moki Engine Creative Commons License 2017.11.28 0 0 53278

Sziasztok!

 

Lòri vagyok és segítséget kérek.

 

Adott egy 99es v8 4.0 discovery, amin aktuális egy motorgenerál.

 

Idén nyáron 6liter olaj árán jártuk meg Grosetto-t 😀

 

Vizet hal Isten nem eszi csak az olajat, hengerfejek 50.000km esek.

Mar akkor lattam h kokszosra van felegve az osszes olajlehuzo gyuru.

 

Lusta voltam es nem akartam meggyuruzni. Osszedobtak es azota is

igy jarok vele. De most mar csorog kattog stb, csoda h meg megy. 😀

 

Kerdesem kihez hova fordulhatnek egy ilyen beavatkozas vegrehajtasa ugyeben?

Budapesri az auto

Esetleg van valakinek elfekvoben alkatresze amivel csokkenthetem a koltsegeimet?

(Barmi, tomiteskeszlet, csavaok csapagyak stb)

 

Modell motor gyartasban otthon vagyok, de ez a nagy V8as kifogott rajtam.

 

Udv Mindenkinek!

 

Lori

 

Tézé81 Creative Commons License 2017.11.28 0 0 53277

Sziasztok! Segítsen aki tudja: mi ennek a neve? https://www.dtcreativestore.com/products/get-unstuck-traction-aid-tools Lehet itthon kapni? Köszi!!

 

Vizdi78 Creative Commons License 2017.11.28 0 0 53276

Sziasztok,

 

Disco 1 -emben elég erősen nyikorog a  szellőztető ventilátor. MIt tudok vele csinálni? Ez az a dög nagy vas ott az anyós ülés lábtere felett ugye? Ahogy néztem nem olyan egyszerű szétszedni az meg nem látszik megoldhatónak hogy csak úgy odamaszatolok valami szilikon sprayvel!!? Tudnátok tanácsot adni? Köszi

Gozón Borozó Csoport Creative Commons License 2017.11.28 0 0 53275

Sziasztok szaktársak (béláim)!

 

Valakinek van információja arról, hogy a hetényegyházi Milán kinek adta kölcsön a hűtőt egy benzines P38-ról? (őt most nem lehet elérni egy ideig) Megvettem a vasat és szükségem lenne a hűtőjére is!

 

VAGY

 

Kinek van elfekvőben 4.6 GEMS motorhoz hűtője + csövek?

 

Köszi a segítséget!

Benczep Creative Commons License 2017.11.28 0 0 53274

Sziasztok

Lehet hogy most sokan köpködni fognak de csináltam a facebook-on egy csoportot (Land Rover Discovery Hungary) néven.

A célom az a csoportal hogy minél több disco tulaj egy helyen megoszthassa a gépéről a képeket, az esetleges és aktuális műszaki gondjait illetve fejlesztéseit.

Szóval nem a fórumozás ellen vagyok, de valjuk be őszintén a mai világba sokkal egyszerűbb és gyorsabb egy face csoportba komunikálni.

Mégegyszer nem egy Club-ot akarok létre hozni, csak a disco fanokat eszmecserére összehozni 

 

Üdv minden Land Rover tulajnak és várom az összes disco fanatikust

Remélem sokan leszünk és sok okosságra fény derül majd

discov8 Creative Commons License 2017.11.28 0 0 53273

Nem ezen akarok meggazdagodni. Ha szükséged van rá, kitalálunk számodra is megfelelő ellentételezést.

Előzmény: Robi Discovery (53266)
Tie Creative Commons License 2017.11.28 0 0 53272

Egyébként mennyiért adja embered az a 200-as Range-et?

Előzmény: ak.negyvenhet (53259)
Camel Trophy Creative Commons License 2017.11.28 0 0 53271

Telefont nem tudok, magam nem is ismerem. A bejegyzést nng lr3 írta, próbáld meg őt keresni, vagy google.

 

Előzmény: tyson107 (53256)
LC8Sumi Creative Commons License 2017.11.27 0 0 53270

Azóta sem sikerült lemérnem a stiftet, elnézéseteket kérem, mert még mindig a hengerfejjel szenvedek teljesítem ki a hobbi iránt táplált szenvedélyemet:))

 

Viszont itt egy jó kis videó a témáról:

https://www.youtube.com/watch?v=MbpcHuVWpkA

Conorea Creative Commons License 2017.11.27 0 0 53269

Köszönöm, közben kaptam tippet dunaharaszti és taksony közti részre, az kicsit közelebb is esik irányban, de lehet a későbbiekben érdekelne ez az általad írt rész is :)

Előzmény: Johnny_Disco (53267)
Robi Discovery Creative Commons License 2017.11.27 0 0 53268

Szia Cimbora !!

 

Na figyejé ide. Én aszondom, a disco-1-nél se szebb, se jobb landi nincs :D 

Most biztos anyáznak a defi, meg rr tulajok :D

 

Na de érted, a szépség relatív. Kinek mi tetszik. A műszaki alapok meg nagyon hasonlóak. Most itt nem arról beszélünk, akarsz e UAZt venni a disco helyett, vagy G mergát. 

 

Szerintem kb hasonló hibákra és gondokra számíthatsz. 

Viszont ha jól értem egy jobb állapotú kasznid lenne. Na azért miután én bele ástam magam a kaszni javításba, hát nem egy leányálom. Ha tudsz menekülni a dolog elől, az nem hátrányos :)

 

Pénzben? Én mint lelkes disco-1 tulaj, azt mondom, teljesen biztos, hogy jóval értéktartóbb eszköz az rrc. A disco-1ek lassan kipusztulnak nyom nélkül. Pár hozzám hasonló hülye még életben tartja őket, de úgy igazából semmi extra nincs benne, ami miatt ezt kéne venni mondjuk 5 év múlva is, és nem egy d2-t. 

Mondjuk én nem adnám két rrcért sem a kis discot, de ez azért van, mert nekem pont ez okozza azt a mosolyt, amire utalsz. Igen, ha úgy érzed jobb ránézni, akkor vált. Hű társad lehet az is a munkában. Nem dusterből van az sem. Ami elromlik majd megjavítod, és megint sokáig jó lesz.

Ilyen autóknál már az élmény a lényeg, és ha azt több örömet okoz, akkor az kell neked :)

De ha eladod, a pótkerekedről a műanyag takaró akármit nekem adhatod :D

 

Előzmény: ak.negyvenhet (53260)
Johnny_Disco Creative Commons License 2017.11.27 0 0 53267

Ez egy nehéz kérdés, sok jó hely van. Akár már Dunakeszi-Fót között, az M2 (Vác felé menet) jobb oldalán is vannak tök jó pályák. Homokos a talaj, agyag, marasztaló sár nem nagy van.

Én ezen a környéken szoktam bóklászni (pirossal, durván a keretezés).

Amit írtam, az meg a kék kör és téglalap, ott egy fél napig el tudsz matatni, príma kis környék.

Írj, ha érdekelnek a részletek.

 

 

Előzmény: Conorea (53247)
Robi Discovery Creative Commons License 2017.11.27 0 0 53266

Műszakinál kérik a műbizonylatot, amit le is másolnak, és amit ki is kell tölteni annak aki felszerelte. Bélyegző, aláírás, stb. 

Nincs olyan szintű kapcsolatom vizsga állomáson, hogy papír nélkül beírnák :( Nagyon barátilag is csak annyi segítséget kapnék, ha minden kalappolna, hogy szerezzek egy erre az autótípusra szóló műbizonylatot, meg szereltessem fel szakműhelyben, akik kitöltik a műbizonylatot és aláírják. Akkor leműszakizik és nem fogják szúrós szemmel nézni miért rozsdás az új horog :) 

 

Amúgy mennyi egy ilyen bontott horog? 

Előzmény: discov8 (53257)
terrano1 Creative Commons License 2017.11.27 0 0 53265

Mondjuk egy pillanatig azért lehet, de csak mert autómata váltó párti vagyok már! :-)

Előzmény: terrano1 (53264)
terrano1 Creative Commons License 2017.11.27 0 0 53264

Szerintem egyértelműen RRC! Egy pillanatig sem vacilálnék!

Előzmény: ak.negyvenhet (53260)
Tie Creative Commons License 2017.11.27 0 0 53263

Egyvalami fontos:

Hosszú távú befektetésnek jobb a Range.

Feltéve, ha az valóban egy eredeti 200tdi classic. Egyszerűen mert kurva ritkák, az értéke (nem a forgalmi értéke) nagyobb.

 

A mechanika ugyanaz.

 

A BW osztómű jó, bírja a terhelést az is simán, a V8-hoz is rakták, bírta azzal is 4-500ezer km-en. Nyilván jobban bírja a strapát az LT230, de csak ezért nem cserélném ki kapásból. Majd ha már kezd átugrálni a lánc a BW-ben, meg összeállt a viszkó (ami aszfalton használva kb sose fog, ha terepen elkezded öletni észnélkül, akkor fog), akkor csere, de addig felesleges. Simán ki lehet cserélni, nekem a V8 mögött volt gyárilag BW, lett helyette LT230.

Az LT77-re is fel lehet tenni az LT230-at.

 

Amit rendbe kell rakni rajta, az tök ugyanaz, mint a discoveryden. Minden tök egyforma bennük.

Tetőkárpitot lehet javítani, a hátsó csomagtérablakból meg lehet kapni fekete alumíniumot, az sose rohad el.

Előzmény: ak.negyvenhet (53259)
Tie Creative Commons License 2017.11.27 0 0 53262

Mit tud a Disco, amit az RRC nem, a nagyobb fejtéren kívül? A range csomagtere nagyobb, a többi meg tök ugyanaz.

Előzmény: ak.negyvenhet (53260)
korzo Creative Commons License 2017.11.27 0 0 53261

Ha van rajta "adattábla" akkor is kell papír?

Előzmény: ak.negyvenhet (53258)
ak.negyvenhet Creative Commons License 2017.11.27 0 0 53260

Örülnék, ha tudnátok tanácsolni valamit, mert már 2 napja alig alszom :-DDDDD

 

El kellene dönteni, hogy kell-e nekem az az RRC, vagy inkább maradjon a DIszkó....... és qvára nem hagy nyugodni a dolog, mert qqqqqqqrrrrrrrrrva szép az az RRC, és valahogy úgy érzem, hogy mindig mosolyra húzódna a szám széle, ha ez a verda állna otthon a garázsban! :-D

 

Viszont a D1 -től hálásabb-praktikusabb verdát meg nehéz találni, az meg egy olyan jó-egyszerű munkatárs, hogy azt is nagyon szeretem.

 

Fax tudja, hogy mi vóóna a jobb. Mondjatok valamit, segítsetek dönteni! :-)

 

Ha csak az észérveket nézem, egyértelmű: D1

 

Ha nem csak az észérveket, akkor meg RRC.  :-)

 

 

ak.negyvenhet Creative Commons License 2017.11.27 0 0 53259

"Megkeresem a gyári használatit és beszkennelem."

 

Az jó volna, megköszönném. Ki tudja milyen okosságot ír! ;-)

 

"RR classicot 21 éve hajtok,ebből 8 év tréleres ingázás és 10 év versenyzés-talán elég tapasztalat"

 

Bírom az ilyen embereket, akik ennyire megszállottjai egy-egy típusnak, ennyi éven keresztül kitartanak mellette! ;-)

 

Kétség se fér hozzá, hogy ez igen komoly tapasztalat ami ennyi éven keresztül felhalmozódik...... 21 év RRC..... asszem már ismered kívül-belül a technikát! :-)

 

Pont egy ilyen ember véleményére-tapasztalatára volna most szükségem, illetve mindenkiére, aki képben van RRC-vel kapcsolatban.

 

A szitu az, hogy imádom-szeretem a Diszkó 1-esemet, de felmerült bennem a lehetősége annak, hogy megváljak tőle.

 

Nem gondoltam, h ez egyszer meg fog történni, de most kegyetlenül elcsábultam!

 

Adott egy '92-es évjáratú nagyon szép állapotú 200Tdi motoros Range Rover Classic, amely cirka olyan 1 éve van az egyik jó cimborámnál.

 

Az én D1-esemen is van még munka bőven (persze ez attól függ ki milyen szintű felújításban gondolkodik...), ezen az RRC-n viszont kevesebb volna, mivel jobb állapotú mint az én D1-em.

 

Semmi sincs még eldöntve, de először nekem kellene eldöntenem, h kell-e nekem a D1 helyett egy RRC.

 

A D1-et már viszonylag jól megismertem, sok dolgot rendbe raktam rajta, amire használom arra tökéletes. Mindenféle cuccot is hamarabb találni hozzá (pl. kell egy kasztnielem, mert valami barom belém szállt az úton stb.) mint az RRC-hez, és asszem olcsóbban is.

 

Kintről az alkatrészárakat nézve kb. ugyanolyan áron van hozzá a cucc.

 

.........de ami piszkálja a fantáziámat, az a Range megjelenése, stílusa, később ha felújítom egyrészt kevesebb munkám lenne vele (?) mint a D1-esemmel, viszont az értéke az magasabb lenne a kocsinak. Úgy gondolom, munkában tudná ugyanazt nyújtani nekem, mint amit a D1 nyújt.

 

Tényleg nagyon fasza ez a Range, alvázán gyári festés, alig itt-ott pici rozsdapötty (ezt még most kellene lehorganyozni, míg nem pukkan le...), motorja a tavalyi mínuszokban is pöcc-röff, gyönyörű a blokk hangja, manuális váltós ami számomra előny, olyan ProComp lengéscsillapítók vannak alatta, h még a matrica nincs lekopva az oldalukról, 2"-os emelőszett aláveretve új rugókkal, difik szépen kihézagolva, nem lóg nem kotyog semmi kardán-féltengely stb.stb. Nagyon fasza gép!

 

Persze a tetőkárpit lóg, a csomagtér ajtó üvegének kerete rozsdál rendesen, szal nyilván azért nem szalon autó ez a verda se.

 

Aki ismeri mindkét típust, milyen különbségekre lehet számítani egy 300Tdi D1-es és egy 200Tdi RRC között??

 

Milyen pozitív és negatív dolgokat tud egy RRC egy D1-hez képest?

 

Ami még kérdésem volna (és ezért is örülök annak, hogy írt itt a topicban olyan fórumtárs, aki tartósan használ(t) RRC-t vontatásra) hogy az RRC Borg-warner osztóműve hogy viseli azt, ha mögé akasztok 3 tonnát??

 

A D1 LT230-as osztóművében fogaskerekek vannak csak (hála istennek....) és kézzel kapcsolós kp-i difizár, az RRC BW osztóműve meg valami láncos megoldást tartalmaz ahogy nézem, illetve a kapcsolós difizár helyett egy viszkót :-/

 

Néztem hozzá alkatrészt, hogy ha megnyúlik a lánc, illetve szétcsesződik a viszkó, akkor mire számítsak, hát qva drága még kint is ez a két alkatrész........ csak a lánc árából megvan egy LT230-as komplett nagy felújítása! :-/

 

Mit szól a nagyobb súlyok vontatásához ez a láncos-viszkós Borg-warner osztómű??????

 

Megpusztul hamar, vagy nem kell besz*rni, mert bírja a terhelést?

 

Az LT230-as osztóműnél megoldható mindenféle mechanikai zaj nélkül tök simán (és így szoktam eljárni, ha tényleg nagy súlyt húzok....), hogy rövid áttételből megállás nélkül tudok átkapcsolni hosszúba. Tehát rövid 1-2-3-4, ekkor a kuplungot nagyon megkímélve tudom felgyorsítani a nehéz szerelvényt, majd rövid négy után reccs nélkül át tudom kapcsolni hosszúba az LT230-ast, és húzok neki egy hosszú 2-est, és tök szépen felgyorsul a szerelvény a kuplung és a motor kínozása nélkül is.

 

A Borg-warner láncos-viszkós izével is megoldható ez? Ott lehet rövidből haladás közben megállás nélkül hosszút kapcsolni, vagy meg kell hozzá állni?????

 

Továbbá még azt kérdezném, hogy olvastam, h többen is a nagyvilágban szerteszét azt csinálják, hogy kicserélik az RRC BW osztóművét egy LT230-asra. Állítólag az LT230-as fogadó hüvelyét kell hozzá lőni a dologhoz, illetve kell még egy másik első kardán hozzá.

 

Az egyszerűség kedvéért az RRC-ben lehet LT77-es és R380-as váltó is. Akiket olvastam, azok az R380-hoz tették hozzá az LT230-as osztóművet...... az LT77-hez is hozzá lehet passzítani az LT230-ast vagy csak az R380-ashoz??

 

Most hirtelen "csak" ennyi kérdésem volna! :-)

 

Ha azt mondjátok, hogy nem bírja a viszkó és a lánc a vontatás során fellépő nagyobb igénybevételt, akkor  (de ez még nagyon a dolgok elébe futás részemről.....) lehet egyszerűbb volna még most amíg még hibátlan, addig leszerelni a p****ccsába azt a viszkós istennyilát, és eladni.

 

El lehet adni egy ilyen BW osztóművet -ami tökéletesen működik- vagy rám fog száradni az alkatrész? Keresik ezt, vagy nem kell a kutyának se?

 

 

 

 

Előzmény: Ro-bika1 (53217)
ak.negyvenhet Creative Commons License 2017.11.27 0 0 53258

A gyári horogtól nem hiszem, h létezik stabilabb-erősebb.Nekem szerencsére ilyen volt a Diszkón amikor megvettem a gépet.

 

Kérdés, h ha nincs a bontotthoz papír, akkor hogy tudja levizsgáztatni vele az ember?

Előzmény: discov8 (53257)
discov8 Creative Commons License 2017.11.27 0 0 53257

Nekem van bontott gyári. Papirt nem tudok adni.

Előzmény: Robi Discovery (53250)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!