Keresés

Részletes keresés

bervas Creative Commons License 2005.10.09 0 0 612
Le kell venni a két anyát a hátsó részről. Aztán valahogy úgy kell nyomorgatni a vasat, mintha össze akarnád hajtani a nyerget. A hátsó cső üreges, és bele van csúsztatva pár centi hosszon az első rúd. Egyszer régen szétszedtük, de már több éve volt.
Előzmény: dancska (611)
dancska Creative Commons License 2005.10.09 0 0 611

Hello Skacok!

 

Arra van-e ötlete valakinek, hogy a berva nyeregre a gumit azt miként lehet ráhuzni?

 

 Ugyanis szereztem egy új gumit a nyeregre és kb. 3 hete kinlódok ,izmozok vele az

összes haverral de gőzünk sincs hogy ezt eredetileg hogy szerelték össze. 

bervas Creative Commons License 2005.10.09 0 0 610
Egyáltalán nincs vagy csak hiányos?
Előzmény: GillMan (609)
GillMan Creative Commons License 2005.10.09 0 0 609

Sziasztok!

 

Tünde robogóhoz keresek komplett hátsó rugóstagot. Ha valakinek rendelkezésére áll ilyen és megválna tőle, vagy ismer olyan helyet, ahol szerezhető ilyen, azt kérem, hogy írjon a következő emil címre:

gillgames@freemail.hu

 

A segítséget előre is köszönöm.

Dzseri Creative Commons License 2005.10.09 0 0 608
Húúú, srácok, visszaolvstam az egész topicot, nagyon tetszenek ezeknek a motoroknak a miszikussága. Nyáron dolgoztam szinterező műhelyben egy berva vázat homokoltunk/szintereztünk, meg két panni szoknyát.Akkor még azt se tudtam mik azok :S:S
Hiába, tudatlan a fiatalság :S
Előzmény: bervas (607)
bervas Creative Commons License 2005.10.09 0 0 607
Kábelezés kész, lámpák felrakva, díszítő elemek felrakva. Kb. 95%-os készültség. A jövő héten megjönnek a hiányzó cuccok a krómozótól, akkor összeáll a vas, és eljön a tesztkör és az első anyázások ideje :-)

Kellene egy pár szürke markolat gumi, meg egy elfogadható hátsó lámpabúra. Valaki tudna segíteni szerezni?
bervas Creative Commons License 2005.10.06 0 0 606
Mint kiderült, van itthon paszta is, rongykorong is. Apám szépen kipolírozta a polírozandó cuccokat: merevítő bajuszokat, szatyorfület, gázmarkolat öntvényét. Nagyon tuti lett :-)
bervas Creative Commons License 2005.10.05 0 0 605
Meglett a foncsor. 1500 pénz volt. Nem lett túl rossz, még ha meg is folyt pár helyen a matéria a széleinél. A képen látszik, mennyire tükrös. A bótos aszondta, ha kedd délig leadja az ember, szerda délutánra kész. És lőn :-) Látszik a tükör összerakva a frissen mosott üveggel, meg az egész benn a gépben. Az eleje ezzel kész.

Egészen kevesett kellett csak anyázni, mert a Danuvia és a Tünde foglalat nem egyforma, pedig az üveg és a foncsor igen. Típuscsalád, ahogy akkor mondták... Kicsi szerelés, és megoldódott a dolog.
petrol pet Creative Commons License 2005.10.05 0 0 604
Köszi, bár nekem az kissé messze van. Akkor inkább bipolánt veszek...:-)
Előzmény: bervas (603)
bervas Creative Commons License 2005.10.05 0 0 603
A hivatalos neve mipolán cső. Komáromi céget találtam a neten, ami gyártja.
Előzmény: bervas (602)
bervas Creative Commons License 2005.10.05 0 0 602
Lehet, még nem láttam leírva a szót. Majd rákeresek valahol.
Előzmény: frundsberg (599)
jogepek Creative Commons License 2005.10.05 0 0 601
vagy dzsipolán (dzsippólán)?
Előzmény: jogepek (600)
jogepek Creative Commons License 2005.10.05 0 0 600
én úgy ismerem, hogy tipolán. :)
Előzmény: frundsberg (599)
frundsberg Creative Commons License 2005.10.04 0 0 599
Inkább mipolán cső. Legalábbis én úgy tudom.
Előzmény: bervas (596)
petrol pet Creative Commons License 2005.10.03 0 0 598
Köszi a tippeket!
jogepek Creative Commons License 2005.10.03 0 0 597
ha jobb nincs, van zsugorcső ugyanott, az melegítésre összehúzódik. Elég drága több száz ft/m
Előzmény: bervas (596)
bervas Creative Commons License 2005.10.03 0 0 596
Barkács meg villamossági boltban érdeklődj. A jelszó: bipolán cső.
Nálam valahol volt a lomok között. El is fogyott az utolsó darabig.
Előzmény: petrol pet (595)
petrol pet Creative Commons License 2005.10.03 0 0 595
Király a géped!
Hol tudtál szerezni olyan fehér vagy szürke gumicsövet, amibe a vezetékeket húzod újat??? Pont ez a méretet keresek, de sehol se láttam még. Nincs egy Danuviára való eladó?
Előzmény: bervas (594)
bervas Creative Commons License 2005.10.03 0 0 594
Az enyim második szériás. Nem készül, csak rakódik összefele :-)
Marótié első szériás.
Szerintem egyrészt kevés második szériás készülhetett, másrészt erősen komplikáltabb szerelni, mint a jó öreg TLF-et, azért lehet olyan megveszekedett híre a típusnak.

Az, hogy a gyújtáskapcsolóba forrasztani kell a vezetékeket, szerintem nonszensz :-) Az egyszeri szerelő félhetett erősen a kúpkerék hajtástól is, mert ha az egyszer bezajosodik, ember legyen a talpán, aki kihézagolja. Ráadásul drágább gyártani, mint láncot-lánckereket.
Előzmény: Zoli_t5H (593)
Zoli_t5H Creative Commons License 2005.10.03 0 0 593
Meg persze most, a te sufnidban.:)
Előzmény: bervas (592)
bervas Creative Commons License 2005.10.03 0 0 592
1960-ban kezdték, hosszas vajúdás után. Az első kísérletekről 1958-ból ír az AM.
Legyártottak egy első szériát, osztán nekiláttak hibát orvosolni. Változtatások:
- eltűntek a burkolatról a hátsó szellőző kopoltyúk,
- eltűnt a kip. könyök öntvényt a leömlőhöz rögzítő csavarkötés,
- az alkatrészjegyzékben szereplőhöz képest más a légszűrő háza.
A gyártást újra indították, és ment az ipar egészen 1961-ig. Akkor leálltak, felső utasításra.
Összesen tehát két évben készült Tünde.
Előzmény: vmm.hu (591)
vmm.hu Creative Commons License 2005.10.03 0 0 591
A Tündét mikortól, meddig gyártották?
bervas Creative Commons License 2005.10.03 0 0 590
Leadtam foncsoroztatni a lámpát. Max 1500 Ft lesz.. Csak a vaterán meg nem tudják :-D
jogepek Creative Commons License 2005.10.02 0 0 589

Meg kell hogy mondjam, hogy ez a Tünde izé ODABASZ!!! :)

Egyre jobban teccik.

 

 

Előzmény: bervas (588)
bervas Creative Commons License 2005.10.02 0 0 588
Kábelezés akku és burkolat kivételével kész. A jármű nagyjából összeállt, olyan 70%-os állapotú. Néhány dolog krómozása hiányzik, kell még új foncsor az első lámpába.
A nagy burkolathoz még hozzá sem kezdtem. A föstő olyan gyorsan csinálta a melót, hogy pár furatot szépen begittelt és lefényezett. Többek között az ülés nyitó gombjának a helyét is :-D Pocsék hozzáférni, úgyhogy bele fog telni pár órába, míg kikotrom a gittet, és közben próbálom nem elcseszni a fényezést körülötte.

Felhívnám a figyelmet a gyári bilux kapcsolóra és a gyári gyújtáskapcsolóra. Biluxot ezen kívül még nem láttam másikat. Véletlen találtam, valakitől elhozott lomok között. A gyújtáskapcsoló belsejében pár alkatrész porrá volt rohadva, a ház meg széttört szétszereléskor sok éve. A fedélen még látszik a 60-as évek végén az újrafényezéskor a rozsdás krómra gondosan rákent piros. Megy krómozóhoz hamarosan.
bervas Creative Commons License 2005.10.02 0 0 587
Ilyen, de új. Emmán sokat szógát, ilyen neköm is van.
Előzmény: jogepek (586)
jogepek Creative Commons License 2005.10.01 0 0 586
Előzmény: jogepek (585)
jogepek Creative Commons License 2005.10.01 0 0 585
megnézem
Előzmény: bervas (584)
bervas Creative Commons License 2005.10.01 0 0 584
Ha volna új foncsorod, érdekelne. Olyan fajta, amin csak középen van lyuk, nincs külön kis furat a helyzetjelzőnek.
Előzmény: jogepek (583)
jogepek Creative Commons License 2005.10.01 0 0 583
Hamar kész lesz már a dög.
Előzmény: bervas (582)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!