Volna egy olyan kérdésem/kérésem: Nem tudna valaki feltölteni egy biztosíték-kiosztást I-es Xsarához? Ami a neten van (doksi.hu/xsara felhasználói kézikönyv), az már az újabb típushoz való (az enyém '97-es, még nincs benne az a központi kijelző sem)
UI: bocsánat nem korrekt teljesen a megfogalmazás. Úgy értettem hogy sosem alszik el a visszajelző hogy menet közben illetve járó motornál is mindig világít, természetesen ha nincs rajta a gyújtás akkor az is kialszik. Csak azért írtam így mert olyan hibákról már olvastam hogy hol világít hol nem a lámpa, na ez mindig világít ha a gyújtás rajta van. Így értettem.
Egy rejtélyes problémával, kérdéssel, kéréssel fordulok Hozzátok, melyre a szakik nem tudták megmondani eddig a megoldást, azonban folyamatosan fennáll.
Keresgéltem itt is elég sokat de pont ilyen leírással nem találkoztam eddig, remélem tudtok ötletet adni, nagyon hálás lennék érte!
Adott: Citroen Xsara 1.6 16V SX 2002.
Kb 3 hónapja került hozzám miután a tökéletes állapotú A corsa-mat felfordították így totálkárra tört.
A Citroenen rengeteg kisebb-nagyobb hibát megjavíttattam, (kipufogó, trafó csere, futómű, kormánykapcsoló, stb) így már eléggé egyben van, s be kell vallanom hozzámnőtt a járgány.
Egy hibára azonban senki sem tudott rájönni: folyamatosan világít a töltés visszajelző, sosem alszik el, indításkor 3 sípolás és battery charge fault felirat a kijelzőn. Mindezek mellett a töltés tökéletes, 14.4V alapjáraton és pörgetve is!
Így vettem az előző gazdájától, aki szintén volt vele pár helyen hogy kiderítsék a jelenség okát de neki sem sikerült a végére járni így inkább megbékélt vele. (Én nem akarok belenyugodni, nagyon idegesít. :( )
A feszültség szabályzóra csatlakozó kábelt kimérték elvileg nincs szakadás.
Van esetleg valami ötletetek, mit lehetne kezdeni a dologgal, merre lehetne indulni, volt-e már valakinek ilyen, ha igen, mi oldotta meg?
(Nem tudom esetleg ide tartozik-e de hátha van összefüggés: tolató radar sem működik csak egy sípolás és ennyi, illetve a vízhőfok 70 fokot mutat üzemi hőmérsékleten amikor az OBD-n már 90 fok feletti a mért hőmérséklet akkor is. Hőgomba cseréje nem változtatott rajta pedig gyárit vettem bele.)
Segítséget ajánlok a rászoruló(k)nak! Konkrétan: Xsara egyes motorháztetőm (hűtőrácsnélkül!) + bal első sárvédő eladó...Olcsón!! Bontóból rendelt, korrekt állapotú alkatrészek, ám a karosszériás kibabrált velem....Helyreállította a sérült elemeket, s ezek feleslegessé váltak!
FONTOS!! Székesfehérváron vannak a cuccok...küldeni nem tudom, s jobb ha látod! tehát ha érdekelnek valakit, el kell hogy jöjjön érte.... Írj mail címet, s ott folytathatjuk...A két elem abszolút vállalható állapotban van,-ezt nem győzöm hangsúlyozni....S nem drágák!!!meg fogunk tudni egyezni,ez egészem biztos!!!!
...nem jól érted ... nekem évek óta megy Win 7/32 alatt ....Win 10 alatt is megy /bár én még nem próbáltam/ de csak egy virtuális meghajtón keresztül ami így egy kicsit körülményesebb ... de állítólag működik...
ALI-ról vettem 16-ér. A matricákat, CD-t kidobattam a csomagból, így simán megkaptam kb 10 nap alatt. Hibakód olvasás, törlés és a kapcsolók tesztelése tökéletesen működik. Többi funkciót nem mertem piszkálni, mivel napi használatban van az autó. Az Actuator test része viszont nem működik, a program nyelvbeállításaival kellene vacakolni.
Virtualbox vagy VMware amire szükséged lesz. Feldobsz rá egy 32bit-es XP-t és minden gondod megoldódott. Nálam WIN10 64bit van és a fenti módszerrel működik a Diag*ox/Lex*a.
Az első betűt átírtam V-re, így elfogadta a program.
alvázszám. VF7N1KFWB73852383
XSARA II LIMUZIN 5 AJTÓS 1.4 i 75 (TU3JP) Kézi sebességváltó 5
...
Garancia kezdetének dátuma2004.10.13.
...
TERMÉKCSALÁD XSARA II KAROSSZÉRIA-TÍPUS LIMUZIN 5 AJTÓS FELSZERELTSÉG KÖZEPES KÖZEPES MOTOR BEFECSKENDEZÉS TU3JP ERŐÁTVITEL BVM5
FELSZERELTSÉG KÖZEPES KÖZEPES FÉNYEZÉS TÍPUSA FESTÉS: FÉM JELLEGŰ FÉNYEZETT KAROSSZÉRIA SZÍNE EKQ -FESTÉS: VÖRÖS LUCIFER
BELSŐ BURKOLAT TÍPUSA CESIUM "MM" VELÚR KÁRPIT SZÍNE "FZ"
...
(1) leeresztőcsavar. (2) feltöltő és szintellenőrző zárócsavar. 2. Az olaj minősége Tartsa magát a gyártó javaslatához. 3. Olajmennyiség Olajleeresztés után : 2 liter.
....évjárat , motor . alvázszám .... ? ...nem tenyérből és távolról jósolunk .. :-)) ... egyébként a baloldalon van, a váltó oldalán és emlékeim szerint 17-es kulcs kell hozzá ... de biztosat alvázszámból lehet mondani...
Sziasztok. Lenne egy olyan kérdésem,hogy szerintetek hol keressem a hibát,ha az alábbi gond van az autómmal .'02-es 1.4 benzines autóm van és a mai napon a jobb első indexem kilazult a foglalatból,majd miután visszatettem(miközben folyamatosan ment a vészvillogó,hogy lássam jó helyre teszem-e be),egyszer csak az összes irányjelző megszűnt működni. Se az index se a vészvillogó nem működik rajta. Gondoltam egy biztosíték kiégett,lemértem,de nem az a baj. Villamosságis telefonon keresztül riogatni tudott,de megoldást nem :) Mivel nem hiszem hogy sűrűn fordul elő bárkivel is ilyen,lenne valakinek valami ötlete,hogy hogyan tovább ? Mert kicsit veszélyes így közlekedni :) Köszi
Sziasztok, tud valaki egy bevált kormánymű felujitó műhelyt , forgatom járó motornál a kormányt , kopog a lábamnál , külső belső összekötő cserélve lett , kanyarban force feedbek érzés van amit gondolom a lógás okoz , ha van bevált szerelője valakinek ossza meg velem kérem !
Menet közben elveszem a lábamat a gázról, halvány kerregő hangot ad az autó! Újra rálépek a gázra, megszűnik! Szerintetek váltó, vagy féltengely lehet?