Sziasztok! Van a Carplan Black Trim Wax nevű lökhárítóápoló, amit a flakon szerint külső gumi és műanyag felületekre van. A kérdésem az lenne, hogy a belső műanyag fekete területekre is használhaton? A lökhárítón nagyon bevált.
Üdv minden opel tulajdonosnak. megtudná valaki mondani mibe kerül a 120000 km szerviz és mit végeznek el az autón? Ez egy opel g astra 1.4 twinport 2006-os.januárban vettem ,akkor, olaj ,szűrő,levegőszűrő,pollen szűrő,gyertyák,első fék tárcsa+ fékbetét cserélve lett. előre is köszi az infókat. Üdv mindenkinek Tibi.
Remélem tudtok segíteni. Egy elég különleges alkatrészre lenne szükségem! Egy grundig 303-asba kellenének az un. Hörcsögpesszárium azaz olyan kis gumi "kütyük" a gombok alá.
És ezt hogy tudom megtalálni? Vagy esetleg szaki kell hozzá? Néztem a kárpitot de macerás leszedni. Legalábis nekem. Gondolom azért összegben nem lehet olyan vészes mutatvány.
en a corsa C-be meretpontosat rendeltem neten, 16-18eFt kozott volt es teljesen szuper. univerzalis is 5-6eFT -> akkor inkabb +10eFt es legyen jo... par evig hasznalod.
(mas kerdes, hogy majdnem mindig csak a vezeto oldali ules szakad ki es egy uj ules meg 5-10eFt bontobol...)
Sziasztok!!
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Opel Zafira A. A jobb hátsó ajtót nem nyitja a központi zár. Se kulcsal,se a távirányítóval. Csak úgy tudom bezárni,hogy lenyomom a gombot belül. Próbáltam a csatlakozót megmozgatni,de semmi változás. Abszolút nem értek az olyen dolgokhoz, ezért próbálok itt segítséget kérni. Előre is köszi!!!
A pirosat és a sárgát cseréld fel. Vagy mérd meg a kocsiban melyik az állandó 12V (egyiknek annak kell lennie) És arra kösd mindkettőt, akkor gyújtás nélkül is megy.
Sziasztok!Az lenne a problémám hogy a calibrámba beszereltem egy fejegységet,de csak gyújtáson kapcsol be és ha leállítom az autót akkor elfelejti a beállításokat.Mi lehet a baj?Valami vezeték felvan cserélve a magnó mögött?Hol találhatok valami leírást arról hogy hogyan kell a kábeloknak elhelyezkedni a magnó mögött?
Én az összes kocsimra itt csináltattam.Szűcs Piroska 13.ker Csuka utca 4.Megtalálod,ha rákeresel.Nem drága és jó minőségű,Gyári német anyag.A Vectrámra vagy 8 éve csináltattam és semmi baja,csak egy kicsit kifakult a naptól.
Nekem anno az F-ben és most a G-ben is ilyen tescó-s obi-s univerzális van. Ezek nyúlnak, könnyen moshatók kézzel és általában az ülés része szavacsozott a hát része már nem. Ami fontos: Hátul nézd meg hogyan osztható a pad és a támla mert a sedan és a caravanban nem ugyanaz lett beépítve. az egyik 3 részes, a másik kétharmados. De a huzatok általában cipzárasak, és 3 részesek. A másik: Hátul van a háttámlán néhányban (főleg németországban gyártottakban) olyan műanyag pöcök amibe be tudod pattintani a biztonsági öv ellendarabját. Huzatnál ez a funkció megszűnik, vagy próbálkozásod sikere kiszakadt huzat lessz.
Olyanban tudnátok még segíteni, hogy Opel Astra F típushoz szeretnék valami fain üléshuzatot. Nehéz találni olcsót és mi még jól is néz ki?! Van viszont olyan, ami univerzális. Na, de ugye niverzális, ami akkor a Opelnak is jó. De Lehet, hogy egyes helyeken szűk vagy éppen laza, és nem passzos lesz. Vagy nem is tudom. Nektek van valami tapasztalatotok az ilyen univerzális üléshozatokról? Értesemes ilyet venni? Nehogy a végén ne legyen jó. :-s
A km órában 4 db izzó van műanyagfoglalatos, a fűtéskonzolnál 2 db 1.2 wattos bedugós, a kijelzőben szintén 2db műanyagfoglalatos, a kapcsolókban 1-1 db rizsszemizzó. Ezek alapból mind fehér izzók. Ha szint szeretnél másfajtát, vagy hidegfehéret szeretnél, akkor ledezned kell. Az egy kicsit bonyolultabb dolog, mert nem feltétlenül oda kell ledet rakni ahol a gyári izzó van, mivel máskép szórja a fényt és ha a gyári helyre teszel csak akkor "foltos" lesz. Az astrám anno nekem is hidegfehér volt piros mutatókkal és kapcsolókkal. A neten sok leírást találsz ki hogy csinálta.
Sziasztok! A kérdésem az lenne, hogy Opel Astra F-ben hány darab és milyen izzők világítják meg a műszerfalat? (kilóméterőra, ködlámpakapcsoló, szellőztetőkapcsolók, stb.) Ki szeretném cserélni/cseréltetni az izzókat fehér színűre csak úgy viszonylagosan, hogy hány darab izzó van benne és milyen kell, mennyibe kerül...? Ezek érdekelnének engem. Előre is köszönöm a segítséget.
Két ötletem van: Ha gyári a rádiód akkor azt kéne kiszedni és megnézni, hogy nem annak a rögzítése lazult-e fel. Másik a műszerfal rögzítőcsavarjai kezdenek kicsavarodni és ettől némelyik elem lötyög. Ezt hallod a rossz utakon.
Tanácsot szeretnék kérni. Az Opel Astra H autóm belső utasterében abban az esetben ha rossazbb utakon járok, a műszerfal/rádió irányából esetenként kattogó, nyikorgó hangokatg lehet hallani. voltam már szervízben vele, ám igazából nem tudtak vele mit kezdeni.
Van e valakinek hasonló tapasztalata? Szerintetek hogyan lehetne ezt megszüntetni?
Próbálkoztam már az éritett illesztések spary-val történő lefújásával, nem sok eredménnyel.
Ezek a pattogások, kattogások, nyikorgások viszont roppant zavarnak.
Sziasztok, megint lenne hozzátok pár kérdésem, mint tapasztalt opelosokhoz, ugyanis meglett a 93 as A omegám, eléggé olcsón szereztem, es nem is rohad nagyon, bár azért jövő héten kilakatolom, ahol kell, van vele pár idegesítő probléma, le is irnám, hogy miket szeretnék enyenlőre megcsinálni rajta
1. tetőkárpit szövet része le van vállva, bár megvan, ezt mive lehetne igényesen visszaragasztani, tudom, hogy ez nem egyedi probléma, f astrákon is láttam már leszakadva, lógni, de nemhiszem, hogy omegába szerzek bontottat
2. kimattult, gyárilag feketére fényezett, kifakult lökhárítókat, műanyag díszléceket mivel lehet lefújni úgy, hogy nagyjából úgy nézzen ki, mint az új, illetve ne dobja le a ráfújt festéket?
a harmadik , idegesítő probléma, hogy a váltókar remeg, el va kopva a váltókar megvezetése, és zörög, ha elengedem a kart, mert annyira rezonál, viszont a sebességeket szépen veszi, szinkrongyűrűk nincsenek elkopva.