Nekem is volt hasonló problémám, de én azt olvastam ki, hogy nem lehet Tech-II-vel megoldani.
Az angol fórumok két lehetséges megoldásról írnak: vagy be kell építeni egy ellenállást (az interneten "filter pack" néven árulnak ilyeneket) de a többség szerint ez tűzveszélyes megoldás. Az ajánlott módszer reléket rakni az izzók elé, én ezt tettem, mellékelek hozzá egy vázlatot. Remélem meg tudod oldani.
A Saab 900 Klub facebook oldalán minden infót megtalálsz!
Nem marad el!
Mi is megyünk, pedig már mi sem tudtunk regisztrálni, de az csak a kajálásra vonatkozik, attól még részt lehet venni a ralin (szintén a facebook-on erről is találsz hozzászólást).
2006-os 9-3-om van. Gyári halogén izzóim szeretném kicserélni utólagos xenonra. Vettem bele H7 szettet viszont izzó hibát ír illetve lekapcsolás után folyamatosan vibrál az izzó. Külföldi fórumokon találtam hogy tech 2 programmal át kell állítani xenonra és utána jó lesz. Tud valaki ebben nekem segíteni Heves vagy Pest megye környékén?
A "downsizing" a gyakorlatban közel sem hozta meg a nagy áttörést. Egy kisebb (mondjuk benzines) motor turbóval, IC-vel, közvetlen befecskendezéssel, stb.... előállítása drágább, több energiát emészt fel mint az azonos teljesítményű szívómotoré, jóval bonyolultabb szerkezet, megbízhatatlanabb, jóval többe kerül a fenntartása, miközben a fogyasztása csak a valóságtól teljesen elrugaszkodott tesztciklusokon jóval alacsonyabb, mint a szívómotoros verzióé. Életszerűen 10...15% körül lehet a "downsizingos" motor fogyasztás előnye. Még olyan helyzet is bejöhet, hogy a törpe motor azonos használat mellett többet fogyaszt, a kis motort jobban forgatni kell ahhoz, hogy jöjjön valami nyomaték.
Egy háromhengeres motor járásegyenlőtlensége (lehet benne akárhány balansztengely) elmarad a négyhengerestől, és egy világ választja el egy hathengerestől. Egy olyan kategóriájú autóba, mint pl. a Volvo S80 betenni egy turbós 1,6-os motort: vegye, aki akarja. (A két hengeres turbós motorról ne is essen szó.)
OFF autóm rendes méretű, 3 literes V6 szívómotorral főleg pályán, 130 körül, kevés várossal ivott 10,8-at százra. Sok?
Sokkal inkább ez, mint egy vérszegény 1,6 turbós, amelyik ebben a tömegű autóban inna úgy 9....9,5 liter körül.
Gyári már nem rendelhető, így a következő opciók vannak:
Ha szerencséd van, valahol a világban találsz egy régi készletes elfekvőt nagyon drágán, vagy egy használható bontottat drágán vagy marad az utángyártott olcsón, amiből nagyon sok minőség van.
Nos, lehet hogy csatlakoznánk. Már nem erőltetem a regelést, nem kell most az utolsó pillanatban miattunk mindent átszervezni. Megoldjuk mi is valahogy a kaját, amúgy sem az a lényeg. Főleg a karácsonyi ünnepkört érintő gasztronómiai rémálmot követően.