Aki ismer,az tudja hogy mire számíthat....:-) Aki nem,az csak nagyon óvatosan közelítsen...! Lesz itt MTZ,Gépészet,Humor,Szex....szóval minden ami fontos...:-) Téma korlát nincs !!! Lopott pénzen gazdagodott milliárdosok,és sértődősek kíméljenek a jelenlétükkel !!! A Topik nyitót kritizálni,csak nagyon nagyon indokolt esetben szabad..!:-))) .....ez csak 1 próba...meglátjuk...ha nem megy becsukom a boltot,és megyek máshová "vásárólni"...
Én már ebben a kategóriában a 1221.3-ast nézegetném. Nagyon eltalált gép. A6henger azért 6henger. A fogyasztástól meg nem kell félni. Az orosz motorosnak nagyon szép hangja van ha tehetném akkor olyat vennék. Ugyanebből a Deutz motor az egy nagy rakás szar..... De ezt már tavaly beszéltük. Amúgy nagybátyámat beszélem ráfele a 1221.3-asra. :)
Ha megfelelően van karbantartva akkor szerintem probléma nincs az elektromos kapcsolással. Nem bonyolult a működése. Már rég mindent elektromosra raktam volna, de sajnos az megint drágítaná a gépet. :)
A váltókenés szivattyúval és szűrővel nagyon jó dolog(a váltó élettartamát növeli csak meg) a nyugatiakba is van igaz azokban a hidraulikán keresztül oldják meg. :)
Majd "katalog" megírja talán ha erre jár. Meg, hogy mennyi egyenes hidas van úghy sacc/kb. ha tudja. Meg így azt is mennyire megbízható ez a kapcsolás. Gondolom a szűrő azért van a váltón egyik okként.
Egyszer kiállításon a Bosch vagy milyen hidraulikásat néztünk. Még akkor reálisabbak voltak az árak is.
Jó dolog a centrifugál szűrő a váltón állandó kenés van és furatokon keresztül mindenhova eljut. Egy NS-10-es szivattyú keringeti a váltóolajat. Nem úgy mint a 82-esek meg a többi magának csápolja fel. Ja a fémreszelék szűrőre van bízva nem pedig egy mágneskára. :) Én az 50-esekbe is raktam volna már annó.
Amit vontathat hivatalosan azzal gond nélkül elindul. :)
Annyira kisebb nem lehet a fordulási sugár, mert ugyanaz a kerékméret a bölcső is ugyanaz, tehát nem került semere arébb. Esetleg +/-fél méter.
Az elsőhajtás elég erős egyszerű. Van Carraro hidas most is csak külön kellene rendelni. Csak azt már drágálnád...... :)
Nagykerekbe. Csak vállakozói igazolvánnyal lehet ott vásárolni. 1 példa mondjuk a Lenor öblítő 1Literes A metróban akciós nem tudom az árat csak példaként írom 300Ft/db ha veszel belőle 3-at, amúgy meg 400Ft/db. Itt meg 1-et is vehetsz 280-ért. :)
Tünde utca és környéke. :)
Az a baj, hogy bevásárlóközpontokba a fűtést a csicsa-bicsát mindent Te fizetel meg. A régi nagykerekbe kabátba kell menni meg csak 16h-ig van nyitva stb. Így sokkal olcsóbb tud lenni. :) Akár 10-20ezret is lehet spórolni 1 havi bevásárláson.
Ja és egyre több kisboltos jár ilyen helyekre. És ezek a nagykerek már a 90-es évektől működnek.
Hát az biztos, hogy ez a nagy hidas mtz lenne a legnormálisabb a környéken! És még közbenső támasz sincs, szóval ennek jobban kellene bírnia ha nagyobbat is fog. A váltórol inkább hallgatok, bár talajra talán jó lenne, kocsizni már nem annyira kocsiznék vele, főleg ha nagyobbat húzna mert ott a kímélés céljából kisebb sebességgel ajánlatos indulni. Azt nem tudom mennyiért hirdették, de a retekinfón írták, hogy kisebb a forsulási sugara a Carrarónak. Kár, hogy a ruszki összeokádott egy hidat, és nem hoztak be többet ezekből!
Még a duplatárcsás kuplung lenne előnyös, a 90c lovas szarokkal szemben. De minek az a centrifugál szűrő a váltón???
A ki-be tekerősnek meg pláne nem kéne fojni kivéve ha a gumigyűrűt nem cserélték csak a szűrűt. Együtt cserélendő a kettő. A gázolajcsöveknél is meg lehet szüntetni a folyást. :)
De az is lehet, hogy a gázolajcsövek minőségét. :-) Ráadásul ezen a ki-betekerős van.
A 20 éves mtz-nek nem gázolajos a blokkja! :-)
Bár a csapnál alul kicsit szivárog, ott valami nem sokára cserés lesz.
De ha nem a kereskedésnél raktak rá áttételest akkor már az önindító is beszart rajta, vagy átkötötték 12V-ra, mert nincs idejük felcserélgetni az akksikat benne havonta. :-)
Az tuti. Van mtz-ébe irányváltó olyan mint a T-25-be. Nekem nagyon jól jönne a felező helyére kell felszerelni és akkor ugyanolyan gyorsan megy hátra mint előre a gép. Teljesen gyári cucc. Na jó nem IX.ikbe akarok tolatni kéttengelyes póttal. :) De sokszor jobban jönne az irányváltó, főleg villázáskor stb.
A ruszki nem akar küldeni 1 szettet, hogy kipróbáljuk, hanem azt mondja 1 szett kb 200ezerFt, 100szett 50ezerFt.....