LNY-618 viszi a pécsit, LXN-695 és FLX-728 visszakerült a helyére. A KEZ-569 és a JSG-514 szerintem tartalék lett, egyik az SRD-404, a másik az SRD-401 helyett van kint jelenleg. HXU-115 helyett továbbra is a HZE-182.
Úgy tudom, hogy az AVF-166 volt 1987-2006-ig, azután a KAZ-479 (később LPA-049) egy rövid ideig, majd ezt követte a GNX-328, után a HZE-126 elég sokáig, után JIW-418, végül KSU-075.
Csak tudnám, hogy a KSU-t miért kellett Nógrádba elvinni, mikor Békéscsaba helyi meg köztudottan az egyike azok közt, ahol a legöregebb csuklósok futnak. Mp. Ikarus már kifutó mindenhol, itt meg azért van egy C80 sorfal.
Így van legutoljára azé volt. Elég nehéz felsorolni, hány csuklós fordult meg ezen a fordán az AVF-166-ig visszamenően, biztosan tudja valaki.
Nem emlékszem mikor indult ez a (rejtett) gyulai járat, még előfordulhat, hogy a CLH-303 idejében.
(KSU-n még he klíma nem is, de tetőbefúvásos szellőzés legalább volt rajta tetőfűtéssel, kár érte..., helyette lehett volna mondani, hogy el a KEZ-ekkel:))
Néhány napja a PRF-924 Pécsen ragadt műszaki hiba miatt és szintén műszaki hiba miatt maradt Zalaegerszegen az LNY-618. Egy ideig nem lesznek láthatóak forgalomban.
Ha jól tudom, az a HXU-115 fordája, szerintem csak addig van ott, amíg nem telik le a 3 hét hosszabbítása, bár ki tudja, ha olyan rossz állapotúak a frissen érkezett Mercik, még a végén kap műszakit, és ott is marad a HXU helyett, HXU-nál szerintem jobb állapotban van.
Közben FLX-727 friss műszakival az LXN-694 fordáján. PRF-924 helyett LXN-695 a pécsin, LXN-695 helyett pedig FLX-728 viszi az egrit.
Ezt azért tartom furcsának, mert elvileg kb 2 éve kapott felújítást Kecskeméten (mielőtt beállt ebbe a fordába), illetve volt egy hosszabb baleseti javítása is. Szóval biztos nem 2 forintot költöttek rá.