Milyen lyuggatásról beszélsz te hazudozó ? Nemcsak EGT- mérek hanem AFR-t is. Tehát már 2 órám van. Ezenkívül fejhallgatóval hallgatom a motor kopogását. 50-60 ezer sokaknak nem sok egy chiptuningért ami lófaszt se hoz de 5-6 ezret már sajnálnak kifizetni egy kipufogósnak 2 db fúrásért és ledugaszolásért. Hajrá dízelesek, kormoljatok csak tovább.
Azért maradok a "topikodban", hogy felvilágosítsam a leendő ügyfeleidet, hogy mennyit is ér a chiptuning a keskenysávú szondával mindenféle körülmények figyelése nélkül.
De,majd a te kedvedért,egy minimális teljesitményért ki fogjuk lyuggatni az egész autót,hogy te boldog legyél.Persze ezt a plusz költséget már nem akarod kifizetni gondolom.Mint ahogy szerintem te semmit.Tekergesd az adagolóidat,és örülj az 1 db mérőórádnak,amivel ha nem vagy tök nyomorék,akkor be tudod állitani az előtöltést. Keress magadnak vló topikot.Pl hogyan rontsunk el egy diesel autót.
Sziasztok!!! Azzal a kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy van egy 2.5 v6 skoda superb-em automata váltóval, szeretném chippeltetni és hogy milyen tapasztalaitok vannak az automata váltós autók chippeléséről,a fogyasztás csökken-e, kárososdik-e a váltó, stb? Nagyon szépen köszönöm előre is a válaszokat!
"Mindenki a chiptuningról magyaráz, de egy dolgot nem szabad elfelejteni:"
Több dolgot nem szabad elfelejteni,de azt sem,hogy mindig olyanok irnak hozzád hasonló tartalom nélküli hozzászólásokat,akiknek valami ismerőse hallott erről valami másik fórumon,vagy a kocsmában.Jól megmondtad a semmit.
Látom ez a fórum is a reklámról, az önfényezésről szól leginkább! Mindenki a chiptuningról magyaráz, de egy dolgot nem szabad elfelejteni: A legtöbben az általuk "jó" esetben megvásárolt progarmok kezeléséhez értenek leginkább. Mint a titkárnő a world-höz.
Bemész kiolvassák , aztán kattintgatás, sok kattintgatás=ezmárvalami, visszaír és ennyi. Egyértelmű, hogy jobb mint a box.
Nincs éritkezési hibalehetőség, nincs fizikai anyag=nincs nyersanyag költség=nagyobb pénzügyi nyereség, minden tuti. Mert garanciát adnak hozzá? Szerintem a modosított program hoz nincs garancia, garancia=pénz, nem hiszem, hogy lenne erre
a cégeken belül elkülönitve pénzügyi forrás. Garancia csak a gyárira van, az is a márkakereskedőnél. Ne értsetek félre:nem a chiptuning ellen vagyok, csak fontosnak tartom ezeket a dolgokat szemelött tartani. Ja: és nem mindegy,hogy csiptuning vagy chiptuning mindenkinek jó. Az autósnak, mert olyan lesz a amilyennek szeretné, a
cégnek, mert van bevétele. Ennyi... Biztos lesznek, akik lehurrognak, de hát ez van.
A tuning jó dolog de légy körültekintő pár telefonhívás érdeklődés aztán a fontos döntés.Megéri érdeklődni több helyen nem kell az első felkínálást elfogadni.Garanciát szinte sehol sem vállalnak az autóra,csak szóban talán,aztán ha gond van a tulaj tehet róla.Persze tuning nélkül is lehet probléma bármikor.Diagnosztika a tuning előtt és utána.Érdekes hogy sok oldalon olvashatod a tuningolt teljesítményeket aztán nincs is mérőpadjuk,de az értékek pontos számok(Nm,Le).???
Lehetőleg mühelyt keressél,ne parkolóban készített tuningot.
Vannak Cégek akik TÜV engedélyes tuningot készítenek és lehet garanciát vásárolni mint külföldön.
A5 S5 a Motronic Chiptuning fórumon válaszolt a kérdésedre http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9060057 (124-es sorszám) Valószínűleg azért kerülte el a figyelmedet, mert hozzászólásának csak a 2. fele vonatkozott a kérdésedre: Idézet A5 S5-től: "Válasz a BMW-s kérdésre. Véleményem szerint nem lenne másokkal szemben tisztességes ha a szádba adnánk,h kit válassz vagy kit ne. Ezt minden esetben a megrendelőnek kell (azaz neked) eldöntenie,de mindenképp olyat válassz aki már "látta" ezt a tipust,nem akarja szétszedni a motorvezérlődet (mert jogtiszta eszközzel ezt a tipust már meg lehet csinálni OBD-n),akinek el tudod mondani mi az elvárásod és ahhoz tudja megírni a tuningot. Ez szerintem azért fontos,mert így legalább választ fogsz kapni olyan kérdésekre mint pl. mennyivel növelte meg a rail nyomást,vagy a töltőnyomást,milyen gázpedálállástól,stb...."
Ezt a típust szervizcsatlakozón keresztül tudom programozni (de gondolom a fórumon vannak még páran akik szintén) egyéni kéréseket is meg tudok oldani. A weboldalamon találsz BMW-s referenciákat is, ugyan 320d pont nincs köztük (van aki csak telefonon jelez vissza) de a 150, 163 és a legújabb 177 lovas verzióból is csináltam párat...Ők egymásnak ajánlgattak, de nem szeretnék abba a hibába esni hogy magamat dicsérgetem, ezért csak javaslat hogy nézz körül a weboldalamon, telefonszámot is fogsz találni, amin felhívhatsz. www.autochip.hu A helyedben elolvasnék több chiptuningos weboldalt is. Ha mellettem döntesz, a részleteket telefonon beszéljük meg (munkaidőben).
köszönöm a hozzászólásodat autochip! A másik fórumokon nem kaptam semmiféle segíséget sem szóval nem tudom mire utaltál... minegy.. De amit mondtál azzal sajnnos semmit sem jutottam előre mivelhogy én egy helyet akartam ahol megcsináltattathatom az autómat. A technikai részéhet nekik kell érteniük.. Gondolom egy ezzel a szakterülettel foglalkozó fórumon van akinek már volt chippelve az autója... és ezzel együtt tapasztalata is van mivel valószínűsíthető hogy még meg vannak a kapcsolatai a céggel: tud nekem egy telefonszámot adni akit mondjuk fel tudok hívni.. Persze ha megvolt vele elégdve.. de ha nem akkor meg azt írja le h nem volt jó ez és ez a cég... Ez lenne nekem fontos info de tényeg köszönöm h legalább te írtál autochip!
Nekem úgy tűnik mintha nem volnál egészen biztos abban hogy szeretnél chiptuningot az autódra. Ezt csak te döntheted el, és azt is hol akarod megcsináltatni, amint A5 S5 már említette kérdésedre válaszolva a másik fórumon. Az évjáratot és a futott km-t nem ártana tudni, de ha az autód jó állapotban van akkor a 30LE és 70Nm teljesítménynövelés abszolút a biztonságos határokon belül van chiptuninggal, ha a paraméterek jól lettek beállítva. A motort még a tuningbox sem fogja (szavaiddal élve) "szétcseszni" , "csak" a nagynyomású rendszerben lévő alkatrészek (common rail diesel autóról lévén szó) nevezetesen a nagynyomású szivattyú(k) és a porlasztócsúcsok fognak hamarabb cserére szorulni.
Tanácsotokat szertném kérni egy 320d bmw chiptuningolásában. Valami nagyon biztos és jó megoldást szeretnék, ami kicsit sem cseszi szét az automat. Egy biztos nagy referenciás helyet ahol minőségi és megbíható dolgokkal dolgoznak és a termékükre garanciát vállalnak. Nem kell nekme a 163 lóerőből 200 inkább 180-185. Csak hogy ne károsodjon a motor.
A C3 1.4 hdi-ből gondolom a a gyárilag 90LE-s verzióról beszélsz ( 68LE-s is van belőle). Ha az értékek jól lettek beállítva, akkor fölösleges aggódnod. +20LE -től nem lesz hengerfejes az autód, de azt hogy a te autódban milyen chiptuning van, és az értékek hogyan lettek beállítva csak az tudhatja aki rátöltötte a programot, tőle kellene megkérdezned! Ha ő írta a programot és nem közvetítő volt, akkor még válaszolni is tud rá. Ha közvetítő volt, akkor akkor csak vetítés lesz...
Eladó sorba került egy jogtiszta CMD programozó,2010.03.01.-ig frissítve. Ez még az a konfig.,mely "csak" OBD-n olvas-ír. Eredeti ára volt 4100euro,de mint már említettem nem lehet ezt rendelni,már csak BDM-el együtt árulják,annak az ára 5700euro. 3900.-ért átadnám ha kell valakinek,BDM-es megoldást viszont tudok 60000ft.-ért (1260-as verzió). Ha valakit konkrétan érdekel az kérdezzen bátran,vagy hagyjon itt egy elérhetőséget!
Itt meg tudja nézni az aki kíváncsi rá,hogy mely tipusokat támogatja.
Üdv nektek ! Azt szeretném megtudni,hogy a chiptuning mennyire vágja haza a C3 1.4 hdi 16 mociját??? Most chiptuningal kb 110 paci van benne, mert hallottam ,hogy hengerfejesé teszi meg gátas lesz tőle. előre is köszi.
Sziasztok! Elkelne egy kis segítség kwp2000 ügyben,ha esetleg valaki járatos a témában. A lényeg, hogy csak 48kb-ot olvas ki az 512 helyett egy 525d-ből. Ha valaki tudna segíteni, azt megköszönném...