Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

pumukli89 Creative Commons License 2019.03.20 0 3 133562

Suzukit.

Előzmény: Köny (133558)
Stetten Creative Commons License 2019.03.20 0 3 133561

A kisembernek régen Trabantja sem volt. Éveket kellett rá várni, és annyiba került hogy munkabérből lakhatási költségek mellett sosem gyűjtötted össze az árát.

Ma előbb jut az átlag ember autóhoz (újhoz is, használthoz is) mint 40 éve.

Előzmény: Köny (133558)
trebihun Creative Commons License 2019.03.20 0 1 133560

Szerintem a "kisember" (ami nálam a szegény ember kategória) az régen sem vett autót , az átlag ember viszont régen és most is megtalálja azokat a típusokat amiket meg tud fizetni . 

 

Előzmény: Köny (133558)
Köny Creative Commons License 2019.03.19 0 0 133559

Bátor vagy. Én is meginogtam...

Előzmény: charlie b (133557)
Köny Creative Commons License 2019.03.19 0 1 133558

Az a szomorú, hogy most már ennyi sincs. Anno legalább a kisember is megvette az új Trabantot. De ma a kisember mit vesz? Nem új autót.

Előzmény: trebihun (133540)
charlie b Creative Commons License 2019.03.19 0 0 133557

Ma megjött az első Dacia csomagom, benne az első három számmal, így hétvégére meglesz a Puzzle-m.  :)

Az lenne a csúcs, ha a 126p első csomagja is befutna még a héten.  :) 

Előzmény: LaFo75 (133516)
trebihun Creative Commons License 2019.03.19 0 1 133556

Ami nyugaton volt a népautó az a keleti blokkban a családi autó.

VW Bogarat , Minit , Citroen Kacsát szinte alig használtak nyugaton családi autónak mig keletebbre ezek szoci megfelelői voltak az átlagcsaládok realitása még az 1980-as években is .

Előzmény: smcqueen (133555)
smcqueen Creative Commons License 2019.03.19 0 0 133555

Alapvetően igen, de Nyugat-Európában is a Volkswagen Bogár, a Citroen Kacsa, a Fiat 500 vagy éppen a Mini volt a népautó.

Előzmény: trebihun (133540)
smcqueen Creative Commons License 2019.03.19 0 1 133554

Ez minden lakókocsinál így van, hogy nagyobb, mint ami vontatja.

Előzmény: Mounty10 (133539)
EVO X Creative Commons License 2019.03.19 0 0 133553

Nézz utána, elvileg ott is az 5-6 számot mostanában kell kapniuk, már aki megrendelte.

Előzmény: charlie b (133552)
charlie b Creative Commons License 2019.03.18 0 0 133552

Az nem jelent semmit. A Lengyeleknél az 1:8 Poloneznél is megvoltak a megjelenési időpontok a 8. számig, mégis csak 4 számot kaptak meg egyelőre.

Előzmény: EVO X (133551)
EVO X Creative Commons License 2019.03.18 0 1 133551

Biztos, hogy nem teszt, az oldalukon már frissült a megjelenések várható időpontja, kb. 7-8 számig fent van, hogy mi lesz benne, plusz, hogy május végétől már heti megjelenésben fog jönni.

Előzmény: charlie b (133541)
EVO X Creative Commons License 2019.03.18 0 0 133550

Nem tudod kihagyni azt sem, mert elég sok számban vegyesen lesznek a kettő darabjai.

Előzmény: kkn (133532)
charlie b Creative Commons License 2019.03.18 0 0 133549

A tesztelgetés a Deagostininál és a Hachette-nél "divat".

Előzmény: Mounty10 (133546)
Mounty10 Creative Commons License 2019.03.18 0 0 133548

Bocsánat a tévedésért. Csak teljesen meg voltam győződve arról hogy azt is a deagostini forgalmazta... Kár hogy akkor nagy valószínűséggel csak jövőre fogják a teljes szériát kiadni.

Előzmény: trebihun (133547)
trebihun Creative Commons License 2019.03.18 0 0 133547

A Dacia-t nem a Deagostini hanem az Eaglemoss forgalmazza . 

Előzmény: Mounty10 (133546)
Mounty10 Creative Commons License 2019.03.18 0 0 133546

De a dacia-val úgy emlékszem nem ez volt.Nem?

Előzmény: charlie b (133544)
Mounty10 Creative Commons License 2019.03.18 0 0 133545

Hát ez szomorú.

Előzmény: charlie b (133544)
charlie b Creative Commons License 2019.03.18 0 0 133544

Még jobban utánanéztem a dolgoknak, a Lengyelek kétszer is kaptak négy számos tesztet: 2015 Áprilisban és 2016 Márciusban a teljes sorozat végül 2016 Augusztus végén indult el. 

Előzmény: charlie b (133543)
charlie b Creative Commons License 2019.03.18 0 0 133543

Az nem jelent semmit, hogy a dátumok fent vannak a 8. számig.

A Lengyeleknél is úgy volt, hogy kiadtak 4 számot 2015 májusában, majd 2016 tavaszán elindult a teljes sor, de ott a 4 tesztszámot az előfizetők a kiadótól ajándékba kapták, vagyis nem kellett kifizetniük.

Előzmény: Mounty10 (133542)
Mounty10 Creative Commons License 2019.03.18 0 0 133542

Köszi!Azt hogy érted hogy 4-számból álló tesztet kapunk?

Gondolom hogy az elején csak 4 számot jelentettnek meg, de én a weboldalukon már meg van egészen a nyolcadik számig a kiadási nap.(legalábbis az újságárusoknál)

Előzmény: charlie b (133541)
charlie b Creative Commons License 2019.03.18 0 0 133541

Szia!

 

Ahogy néztem a Lengyel gyűjtőket, elég vegyesen jelentek meg alkatrészek a kispolszkihoz és az utánfutóhoz. 

Pl. az utánfutó kasztnija már kész volt, de a kocsi még sehogysem állt.

 

Amin spórolni tudnál: az ablakok, szellőzrácsok

 

Az alap előfizetéssel kb 37ezret spórolsz az újságosnál történő beszerzéshez képest a teljes modell árából.

De várhatsz arra is, hogy lesz olyan, aki elkezdi összegyűjteni, de valamiért majd eladja egy idő után az alkatrészcsomagokat, és úgy jobb áron tudod beszerezni.

Ráadásul nekem van egy olyan érzésem, hogy most még csak 4 számból álló tesztet kapunk, ahogy anno a Lengyelek is.

Előzmény: Mounty10 (133536)
trebihun Creative Commons License 2019.03.18 0 1 133540

Vicces látvány volt az biztos , de a szomorú az , hogy itt közép-európában sokaknak anno az ilyen autók ( Polski 126p , Trabant , Oltcit  ) jelentették A családi autót .

Előzmény: Mounty10 (133539)
Mounty10 Creative Commons License 2019.03.18 0 0 133539

Na ez érdekes.Köszönöm az információt!Nyilván a sok kispolszki futott és keresletnek megfelelően gyártottak "kiegészítőket" (De nekem igazából a méret vicces azzal hogy  az amúgy sem túl nagy lakókocsi nagyobb mint maga ami vontatja.

Előzmény: trebihun (133538)
trebihun Creative Commons License 2019.03.18 0 1 133538

Nem volt irreális mert a lengyelek kifejezetten a kispolszkihoz fejlesztették ki a lakókocsit . Üvegszálból készült a felépítmény és kb.350 kg volt a súlya .

Előzmény: Mounty10 (133536)
Mounty10 Creative Commons License 2019.03.18 0 0 133537

Illetve ha tudtok mondani olyan modellt amit hasonlóan (hasonló alatt úgy értem hogy fém és darabokban van szóval nem ""kivágni"" kell) lehet összerakni, kisebb méretarányban akkor minden tanácsot szívesen fogadok mert ebben a témakörben (szerintem ti is érzékelitek) eléggé zöldfülű vagyok.

Mounty10 Creative Commons License 2019.03.18 0 0 133536

Nagyon szépen köszönöm a gyors választ.A lakókocsin én is gondolkodtam mert igazából irreális hogy egy 24 lóerős autó eltudná ezt húzni ... (és még ilyen méretarányban is fura lenne) Igazából a "viszonylag teljes legyen" alatt azt értettem hogy, mondjuk a motort le lehetne-e "csalni" vagy esetleg a felfüggesztésből pár nem annyira fontos számot.

trebihun Creative Commons License 2019.03.18 0 2 133535

Mit jelent az , hogy "viszonylag teljes legyen " ?

Szerintem ezt neked kell eldöntened , hogy mit nem szeretnél megvenni ahhoz , hogy a te igényeidnek még megfelelö modell legyen a végeredmény . Szerintem aki egy ilyen 1:8-asal próbálkozik az vegye meg az összes számot , akinek drága az vegye meg a jóval olcsóbb 1/43 , 1/24 , 1/18-as méretarányút .

Előzmény: Mounty10 (133531)
retrodini Creative Commons License 2019.03.18 0 0 133534

Remek munka! Nagyon klassz!

Előzmény: vw-s (133525)
trebihun Creative Commons License 2019.03.18 0 0 133533

Újabb király átalakítás . Nagy gratula .

Előzmény: vw-s (133525)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!