Ez messze van tőlem. Én Kecskeméten ismerek egy ajánlani való szakit, aki motorfelújítással foglalkozik és szerintem profi.
Mondjuk szerintem kevés a 225ezer km, hogy elkopjon a henger.
Ezekben is renault motor van. Az előző céges benzines (1.6) meganommal 220-at mentem el gond nélkül 4 év alatt. Aztrán lejárt a leasing szerződés és vissza kellett adnom. Azóta is siratom, pedig az utódok, kia ceed, skoda oktávia.
Kompresszió mérés volt? Érden van egy jó szerviz,érdemes lenne oda elvinni állapot felmérésre. Nem olcsó, de megmondják, hogy mi van vele. Feketén- fehéren a szemedbe.
2007 es 1.2es Micrát vettem a lányomnak.Ette az olajat raktam bele olaj adalékot,de ma beköpte a gyertyát a 3/as henger de nagyon csúnyán....a szerelőm azt mondta adjam el a kisautót mert kopott a henger. Kérdésem az lenne hogy motorfelújítással foglalkozó céget aki ismeri a típust tudtok ajánlani? Előre is köszönöm a hozzászólásokat.
Az én úgy szoktam, hogy kinézek egy kutat, egy kútoszloppal. Nem kattanásig, hanem nyakig tankolom. Megmozgatva az egész autót, hogy kijöjjön belőle az összes levegő. Ha van vonóhorog akkor a lábaddal azt billegtetve pont ideális. Kúton hülyének néznek, de az az ő dolguk. elmész vele valamennyit, 2-300km-t él úgyanott, ugyan annál a kútoszlopnál megint nyakig tankolod.
Liter/km X100 és megkapod a fogyit. Egyébként K12 1.4 16V rendszeres autópálya használattal ami 130-160 között van, forgalom függő, 7.8 L/km. Papásan városon kívül le lehet vinni 6liter alá. Olyan 5.5 és 6 közé. De ekkor semmi kigyorsítás, 90fölé sose, okosan visszaváltva stb miegymás.
Elvileg úgy van kitalálva, hogy normál tempónál és normál használat mellett olyankor még 100km-re elegendő üzemanyag van. 50-60km-t tutira elmegy még. Ugyanakkor megjegyezném, hogy semmilyen autót nem illik koppig kiüríteni üzemanyag ügyileg. Nem tesz jót.
Hali! Van egy 2001- Micra a családban. 1.0L benzines háromajtós. Azt szeretném megtudni, ha kigyullad a tankolást jelző kútfej piktogram, akkor még hány kilómétert lehet vele biztonsággal megtenni?
Ez nem feltétlenül van így, mivel a 3 gyerek mellett nem jut pénz a kocsi karbantartására. 2013-as és 110ezer km. Túl nagy baja nem lehet. Ha a gombokról a piktogrammok le vannak kopva az sajnos normális ennyi km-nél. Hátsó fékek tuti jók. Az elsők ha elmentek 60ezret, akkor mostanra már rendesen cserésnek kellene lenniük, ha eddig még nem cserélték. Ezt megnézném.
A klímára is ránéznék, hogy kapcsol-e? Nyitott motorháztetőnél valaki belül bekapcsolja, neked hallanod kell egy kattanás ha szemben állsz bal elölről. Vájt szeműek látják is.
Valószínű a 3 kölök a belsejét kinyírta. Foltok, kopások, esetleg szakadások az ülésen, oldalsó ajtó kárpiton. Nézd meg elöl a légbeömlőket is, azt is előszeretettel buzerálják, szét is megy. Ami még érdekesség, hogy a csomitartóban az alsó burkolat, ott ahova csukódik az ajtó, le szokott járni.
Nem tudom milyen felszereltség, de ha van tetőablak, azt is próbáld ki, na meg a jobb első ablakot is teljesen engedd le, és húzd fel, hajlamos az előre billenésre.
Az első fékek egyébként nem húzósak asszem 35000Ft volt a Textar szett. (mondjuk kedvezmény nélkül 50 fölött lett volna) A bőrkormányon szintén lehetnek bőven kopásnyomok, viszont ha esetleg bőr üléses (mint a miénk) akkor annak jó állapotban kell lennie. Na meg ha kulcs nélküli indításos akkor érdemes mind a 3 mikrokapcsolót kipróbálni.
Ja és még egy. Ekkorra a kipufogó már rendesen rozsdás, és a leghátsó csőösszekötő bilincs akár el is porladhatott. Futóműnek elvileg nem kéne, hogy baja legyen. Érdemes a próbakörön kimenni autópályára, mert ott lehet a leginkább érezni, hogy húz-e valamerre. Sajnos egy picit komolyabb ütődéstől el tud menni a futómű, amit aztán hiába állítgatnak, nem lesz sokkal jobb. Végül is érthető, hisz kisújjnyi vastagságú anyagokból építették össze. Kisebb kátyú, már nagy gondot okoz.
Talalkozott mar valaki olyan problemaval hogy neha nem nyilik ki a csomagtarto ajtaja? Nincs kattanas se semmi. Aztan egyszer csak ujra mukodott 2 lecsukasig es azota megint semmi.
abban bízok egy 3 gyermekes család nem hagyja, hogy széthulljon alatta az autó és felelősségeljesen karbantartja. Remélhetőleg valóban azért adják el mert kicsi nekik, ami ennyi gyerekkel nem is valószínűtlen
Amikor megismerkedtem a feleségemmel akkor egy K12-vel járt. Nekem előtte semmi kapcsolatom nem volt ilyen autóval, hát elkezdtem utánaolvasni. A leírások szerint egy csődtömeg, egy tökönlövés, stb. Azóta azt eladtuk és vettünk újat, ami már 10 éves, igaz 120ezer km van benne. Eddig egyikkel sem volt semmi gond.
Leszámítva, hogy most a nyavajás idővel kiereszti magából a klíma gázt.
Szóval lehet olvasni, de ennél a típusnál ez nagyon félrevezető. Igaz, nem tudom, hogy mondjuk egy 200ezer km-es Miki mit tud(hat).
2006-os gyártás, de 2008 májusi az első forgalomba helyezés. Most van benne 120ezer km. Éppen szervizelni kellene, már összeírtam mi mindent kell vennem.
Ja a fullos verzió, 16-os kerékkel, bőrrel, nagy zenével, tetőablakkal, stb. miegymás
Hehe, megnéztem ám, még ha későn is. Szóval gyújtás levesz, és meg nyomni a jobb oldali óra állító rudat a műszerfalnál. Nyomva kell tartani, és gyújtásra tenni. Még mindig nyomni. Elkezd villogni a szervizig hátralévő km mellette a kulccsal. Aztán beáll 20ezerre. Minden egyes megnyomás után 1000km-el növekszik. Asszem 42000km-ig. Szóval tetszés szerint állítható.
Azt, csak ugye számol vissza. Amikor megtörténik a szervizelés, újra be kell állítani, hogy honnan számoljon vissza. Ma nem jött haza az autó, így nem tudtam megnézni, de legkésőbb pénteken meg fogom. Úgyis szervizelnem kell a közeljövőben, 120ezer van benne, és ugye 20ezres az intervallum.
Rosszul gondolod. Nem kell hozzá sem szerviz sem gép. Manuálisan lehet újra beállítani. Sőt a K12-es mikrából még a hibakódokat is elő lehet csalogatni gép nélkül. Le van írva a metódusa, hogy hogyan kell vele "játszani".
Majd megnézem, hogy hogy lehet újra állítani. Fejből most nem megy. Asszem úgy kell, hogy gyújtás nélkül megnyomod a napi számláló gombot, nyomva tartod és közben teszed gyújtásra. (majd megnézem pontosan)
Néhány hete vásároltam egy 2005.évjáratú Nissan Micra 1.2 Fitt tipusú autót.Nagyon jó kis autó eddig maximálisan meg vagyok elégedve vele.Lenne viszont egy kérdésem hozzátok,a gyújtás bekapcsolása után megjelenik egy szervízkulcs és számolja visszafelé a megtett kilométert.Azt szeretném kérdezni hogy ez ha eléri a nulla kilométert okoz-e valami korlátozást ill.hogyan lehet ezt törölni vagy újraindítani a számlálót.Előre is köszönöm a segítségeteket.Üdv:Gábor