Sok pesti ugyanazt a szolgáltatást várja el az agglomerációban, mint a városban. Sajnos ez nem megy. :( Egyébként én is sokszor legyaloglom a 3 buszmegállónyi távolságot valamelyik érdi vasúti megállóhoz, vagy a buszpályaudvarhoz. Napi séta megvan. :))
Az kéne. Csak mondjuk az sem feltétlen Budapest határában, hanem már az elővárosi vonalak mentén. Mert aki már Budaörsnél beáll a dugóban nem fog az Etele térnél tömegközlekedésre váltani.
Szeretném, ha megnéznéd a saját magad által felrakott térképet. Talán észre fogod venni, hogy rajta van az M0, méghozzá az ősi, értelmes nyomvonala. Délen majdnem ebben a formában meg is épült.
Nem érdekel, hogy kényszermegoldás-e, vagy sem. Megépült valami, el is baszták. El fogják baszni a következőt is, meg az azutánit is. Nem értem, mi a kérdésed!
Nem is mondtam, hogy mindenki ingázzon tömegközlekedéssel. De azt állítom, hogy egy jól szervezett elővárosi közlekedéssel (ráhordás, P+R, B+R, ütemesség, új járművek) nem csak a városba bevezető utakon, hanem a városban is lehetne gyorsítani.
OK, a városi buszok és a villamos nem számít. Akkor legyen mondjuk egy új elővárosi inga. Legyen 75 méter és szállítson 100 utast (4 részes FLIRT, kb fele kihasználtsággal). Ez 300 méteres kocsisort jelent.