Keresés

Részletes keresés

mzdude Creative Commons License 2007.03.26 0 0 3759
Világos.

Ellenben, ha megnézzük az M1 Tatabánya vagy az M3 Gödöllő környéki szakaszát, azért azokban is vannak szép kanyarok és emelkedők. Ennek fényében kicsit furcsa, hogy egy dombságon nem sikerült ügyesebben átvinni az utat. Főleg most, hogy elvileg szarban a haza, és jó volna spórolni az anyagiakkal.
Előzmény: RadiX (3758)
RadiX Creative Commons License 2007.03.26 0 0 3758
azert egy (autopalyava fejlesztheto) autoutra mas tervezesi parameterek (ivsugarak, max. meredekseg) vonatkoznak, mint egy foutra, nem?
Előzmény: mzdude (3753)
ghosty9 Creative Commons License 2007.03.26 0 0 3757
"továbbá nem áll meg a bölcsinél/ovinál/isinél/boltnál/banknál/postáná/áruháznál"

Fotozzak neked autokat, amik meg megallnak a bolcsinel/ovinal/isinel? :-) Teljesen tipikus, hogy elalljak a villamossint is (a parkolosav meg az autosav mellett)... Mert itthon a "nem azert vettem kocsit, hogy gyalogoljak" ( ;-) ), azaz cipeljem a cuccot masfel sarkot mentalitas uralkodik... (Ha viszont nem vagy hajlando taplo lenni, mindjart nem olyan egyertelmu az autonak ez az elonye.)
Előzmény: Törölt nick (3722)
ghosty9 Creative Commons License 2007.03.26 0 0 3756
"úgy elképzelem, ahogy megy az 1xi befektető - térkép nélkül, csak az utat követve - és mivel minden út rómába.. izé.. bpre vezet, ott ver tanyát..."

Nyilvan ez ebben a formajaban pont annyira realis, mint az egymast fel meteres kovtavval koveto, 5-5 szemelyt szallito autok sora. :-) De arrol beszeltem ugye, hogy infrastruktura (autopalyarol ugye egy szot sem irtam, bar nyilvan az is resze neki) is fontos tenyezo a "befektetonek". Maskepp, ugye, nehez is lenne megindokolni, hogy miert Gyor es Szfvar es Tatabanya, es miert nem Szeged es Debrecken es Ozd, pedig ugy emlekszem, a "megfelelo szamu es szakkepzettsegu munkaero" az utobbi helyeken is rendelkezesre allt. :-)

"(a valóságban a termeléshez szükséges megfelelő számú és szakképzettségű munkaerő az elsődleges szempont...)"

Azert fura ezt arra valaszul hoznod, hogy mie' tart az emberek (a te olvasatodban: a munkaero) Pestre aramlasa. :-)
Előzmény: Törölt nick (3689)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.26 0 0 3755
Ha csúcsot akarsz dönteni elég bedobni a tömeg kontra egyéni közlekedés témát...
Előzmény: _roadrunner_ (3752)
mzdude Creative Commons License 2007.03.25 0 0 3754
A link lemaradt:

http://www.pecsiextrahirek.hu/?ac=cikk&id=2939
Előzmény: mzdude (3753)
mzdude Creative Commons License 2007.03.25 0 0 3753
Itt pl. négy alagút és három híd szerepel. Igazából mindegy is. :-)

A 6-os út átmegy a Mecsek keleti részén, összesen két számottevő híd és néhány nagyobb emelkedő van rajta.

Az M60 dombvidéken fog menni, de azon lesz híd is meg alagút is. Frankón nem értek hozzá, de nekem ez furcsa. :))
Előzmény: Fricy (3751)
_roadrunner_ Creative Commons License 2007.03.25 0 0 3752

Na erre nem számítottam, ezek szerint nem csak munkaidőben figyeltek, meg lehettek elégedve magatokkal :)

Természetesen a hozzászólások számát írtam be, gondolom ez volt az eddigi csúcs a fórumunk történetében. Fricy nyert, de a többi is jó tipp volt :)

 

Előzmény: _roadrunner_ (3743)
Fricy Creative Commons License 2007.03.25 0 0 3751
(3689) szerint nem lesz alagút.
Előzmény: mzdude (3749)
urál Creative Commons License 2007.03.25 0 0 3750

Lehet, híd tuti nem, az már van egy Karcagon! :)

Előzmény: Fricy (3748)
mzdude Creative Commons License 2007.03.25 0 0 3749
Huhh, ez erős volt. :-)

No és az M6-os Szexárd-Bóly-Pécs szakaszán a két alagút és az öt viadukt, az kispályás?
Előzmény: urál (3747)
Fricy Creative Commons License 2007.03.25 0 0 3748
Ott nem alagút lesz? :D
Előzmény: urál (3747)
urál Creative Commons License 2007.03.25 0 0 3747
Ennyibe fog kerülni két völgyhíd az M4-es Püspökladány utáni szakaszán?
Előzmény: _roadrunner_ (3743)
RadiX Creative Commons License 2007.03.25 0 0 3746
ennyi kilometer autopalyat kellene atadni a heten? :)
Előzmény: _roadrunner_ (3743)
mestska Creative Commons License 2007.03.25 0 0 3745
baromira ráér mindenki? :))
Előzmény: _roadrunner_ (3743)
Fricy Creative Commons License 2007.03.25 0 0 3744
Hozzászólások száma?
Előzmény: _roadrunner_ (3743)
_roadrunner_ Creative Commons License 2007.03.25 0 0 3743
találós kérdés: csütörtök 67, péntek 119, mi ez? :)
Fricy Creative Commons License 2007.03.23 0 0 3742
Sok pesti ugyanazt a szolgáltatást várja el az agglomerációban, mint a városban. Sajnos ez nem megy. :(
Egyébként én is sokszor legyaloglom a 3 buszmegállónyi távolságot valamelyik érdi vasúti megállóhoz, vagy a buszpályaudvarhoz. Napi séta megvan. :))
Előzmény: Törölt nick (3725)
Fricy Creative Commons License 2007.03.23 0 0 3741
:)
Előzmény: felucca (3719)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.23 0 0 3740

szoktam. mi más a rossz?

 

pl. a rossz csatlakozás. mondjuk ha 1-2 órát kell várni. az télleg rossz...

 

ezenkívül rossz, ha 1 órát állni kell, mert nincs ülőhely.

vagy ha nincs napellenző és kisüti a zsírt a fejemből a nap.

vagy csak picsányi ablakocskákat lehet kinyitni és emiatt hőgutát kap az ember...

vagy ha télen fűtenek, mint állat és ingre-gatyára kell vetkezni, mert lekapcsolni azt nem lehet...

vagy ha egyes utasok csoportosan hangoskodnak, szemetelnek, az utasokat molesztálják...

Előzmény: felucca (3739)
felucca Creative Commons License 2007.03.23 0 0 3739
Na, most nem árulok el többet! találd ki, a megálló távolságán kívül mi lehet még a gond a tömegközlekedéssel! Szoktál tömegközlekedni?
Előzmény: Törölt nick (3732)
Rooger Preed Creative Commons License 2007.03.23 0 0 3738

Az kéne. Csak mondjuk az sem feltétlen Budapest határában, hanem már az elővárosi vonalak mentén. Mert aki már Budaörsnél beáll a dugóban nem fog az Etele térnél tömegközlekedésre váltani.

Előzmény: Törölt nick (3733)
urál Creative Commons License 2007.03.23 0 0 3737

A városban ezek a távolságok kissebbek!

Előzmény: Törölt nick (3732)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.23 0 0 3736

Lágymányosi híd-Szerémi út-Etele út (1-es villamos). Lenne rá igény bőven.

 

naja. annak a hídnak a budai oldala el van baszva... lakossági kérésre... :-(

Előzmény: Rooger Preed (3734)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.23 0 0 3735

rajta van az M0, méghozzá az ősi, értelmes nyomvonala. Délen majdnem ebben a formában meg is épült.

ok. ez is egy vélemény.

 

én meg azt mondom, hogy a sugárirányú pályák összekötésére és az agglo kiszolgálására való ap. gyűrű városon kívül menjen.

 

a városban meg 2x2, 2x3-as városi utak legyenek (lehetőleg minél több felüljáróval) de nem feltétlen városi ap. kiépítésben...

Előzmény: felucca (3731)
Rooger Preed Creative Commons License 2007.03.23 0 0 3734

Csak, hogy néhány példát mondjak:

- Lágymányosi híd-Szerémi út-Etele út (1-es villamos). Lenne rá igény bőven.

- A lenndő Bocskai úti M4 megállótól az M1-M7 felé a tömegközlekedés.

Karolina-út.

- Gazdagrét és a belváros kapcsolata (a meglévő buszok nem igazán képesek kiszolgálni)

 

Emellett mondhatnék olyat, ahol megvan a tömegközlekedési folyosó, csak 600 méterért kétszer át kell szállni (V19-SzHÉV-V17).

Előzmény: Törölt nick (3729)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.23 0 0 3733

és hol a P+R? úgy értem több ezres kapacitással?

 

ezt a kocsisorhossz átszámítást meg felejts már el...

mintha a litert számolnád át méterre...

Előzmény: Rooger Preed (3730)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.23 0 0 3732

én is gyaloglok reggel 2 km-t az állomásra. Este meg vissza. 17-18 perc, ki fogja bírni.

 

végülis lehet, hogy igazad van, ennyi mozgás kell...

 

de akkor meg mi a gond a tömegközlekedéssel?

2km-en belül mindenki talál valamilyen megállót....

Előzmény: felucca (3728)
felucca Creative Commons License 2007.03.23 0 0 3731
Szeretném, ha megnéznéd a saját magad által felrakott térképet. Talán észre fogod venni, hogy rajta van az M0, méghozzá az ősi, értelmes nyomvonala. Délen majdnem ebben a formában meg is épült.

Nem érdekel, hogy kényszermegoldás-e, vagy sem. Megépült valami, el is baszták. El fogják baszni a következőt is, meg az azutánit is. Nem értem, mi a kérdésed!
Előzmény: Törölt nick (3726)
Rooger Preed Creative Commons License 2007.03.23 0 0 3730

Nem is mondtam, hogy mindenki ingázzon tömegközlekedéssel. De azt állítom, hogy egy jól szervezett elővárosi közlekedéssel (ráhordás, P+R, B+R, ütemesség, új járművek) nem csak a városba bevezető utakon, hanem a városban is lehetne gyorsítani.

 

OK, a városi buszok és a villamos nem számít. Akkor legyen mondjuk egy új elővárosi inga. Legyen 75 méter és szállítson 100 utast (4 részes FLIRT, kb fele kihasználtsággal). Ez 300 méteres kocsisort jelent.

Előzmény: Törölt nick (3722)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!