Keresés

Részletes keresés

Rooger Preed Creative Commons License 2007.03.26 0 0 3775

Pont az, hogy a HÉV nem megoldás. 600 méteren belül két átszállás nem éppen az utasbarát útvonal.

Előzmény: Törölt nick (3770)
Rooger Preed Creative Commons License 2007.03.26 0 0 3774
Bocsánat, akkor ezt most elhibáztam. De legalább még egy érv a Bem rakparton lévő villamossín visszaépítésére.
Előzmény: urál (3772)
mestska Creative Commons License 2007.03.26 0 0 3773

azt a 600 métert visszaépítsd...

minek? (ott a hév) aki meg nem szeret hévelni sétálhat is... és közben gyönyörködhet a dunai panorámában..

 

ghrghrgh

 

miért? túl van terhelve? (ezexerint 150m-es peronokat kellett volna építeni...)

 

pffffffffffffff

 

 

értelmes választ nem lehet már nyújtani neked, mert ezek már laikusnak se mondható vélemények....

Előzmény: Törölt nick (3770)
urál Creative Commons License 2007.03.26 0 0 3772

Igaz, nem sok ember utazna az Etele tér és Óbuda között

 

Ez azért nem egészen így van. Óbuda és Kelenföld közt (Transman ábra alapján) igen jelentős városon belüli forgalom van!

Előzmény: Rooger Preed (3766)
urál Creative Commons License 2007.03.26 0 0 3771
A villamosközlekedésben az egész várost átszelő minnél hosszabb vonalaké a jövő. Értelmesebb hálózatot adnak.
Előzmény: Törölt nick (3770)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.26 0 0 3770

azt a 600 métert visszaépítsd...

minek? (ott a hév) aki meg nem szeret hévelni sétálhat is... és közben gyönyörködhet a dunai panorámában...

 

baromi jól lehetne tehermentesíteni az M3-t egy rövid szakaszon...

miért? túl van terhelve? (ezexerint 150m-es peronokat kellett volna építeni...)

Előzmény: Rooger Preed (3766)
mestska Creative Commons License 2007.03.26 0 0 3769
bypad?
Előzmény: Rooger Preed (3768)
Rooger Preed Creative Commons License 2007.03.26 0 0 3768
Előzmény: Rooger Preed (3767)
Rooger Preed Creative Commons License 2007.03.26 0 0 3767

Kerékpáros Magyarország Program 2007-2013

 

Jelentős része útépítés. 60 milliárd 7 évre különböző forrásokból (költségvetés, ROP, KözOP).

40 millió/kb áron számolva is 1500 km.

Rooger Preed Creative Commons License 2007.03.26 0 0 3766

Ez hogy az A és B végpont között megvan-e az igény vagy nincs szerintem nem mértékadó. Hogy egy példát mondjak:

A Batthány tér és a Margit-híd Budai hídfője között nincs villamos. Igaz, nem sok ember utazna az Etele tér és Óbuda között, de ha egy szakaszt nézel lenne arra igény, hogy azt a 600 métert visszaépítsd és egy összevont járatot indíts az Etele tér és Óbuda között.

Hasonló vonatkozik a Deák és a Lehet tér közötti szakaszra is. Nem beszélve arról, hogy baromi jól lehetne tehermentesíteni az M3-t egy rövid szakaszon

Előzmény: Törölt nick (3761)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.26 0 0 3765

az átszállás jó. a séta egészséges.

ha az autós ne kényelmeskedjen, akkor a tömegközlekedős se...

Előzmény: felucca (3764)
felucca Creative Commons License 2007.03.26 0 0 3764
Igen, jelenleg olyan a város és régiója tömegközlekedése, ahogyan neked azt egy országos közúthálózat példáján át próbáltam meg bemutatni.

Ahogyan az ironikusan vázolt helyzet lországosan ehetetlennek tűnik, úgy ez itt a városban és környékén mindennapi valóság.

Erre az állapotra hangzott el kérdésként, hogy na hát, de mégis mi a baj, hiszen van 11 (111) vasútvonal, meg jó a lefedettség....

Tényleg, ha még most sem érted, akkor sajnos nem tudok segíteni.
Előzmény: Törölt nick (3763)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.26 0 0 3763

jaaaaaa...

nadea városi tömk-t a városi úthálózattal vessük össze...

(kapásból hiányzik 4 híd - 1mostépül - és a hozzá kapcsolódó körutak...)

másszóval: legalább duplázni kéne a városi és agglomerációs főuti kapacitást...

Előzmény: attus germanicus (3762)
attus germanicus Creative Commons License 2007.03.26 0 0 3762

Nem tudom, de gyanítom, hogy Felucca hasonlata a városi közlekedésre kívánt utalni, ott vannak ilyen problémák. Országosan legfeljebb a vasúthálózat lerobbant állapota problémás, új fejlesztésre lényegében nincs igény, legalábbis az én véleményem szerint - ellentétben a városokkal és az agglomerációjukkal.

Előzmény: Törölt nick (3761)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.26 0 0 3761

A virágnyelv helyett jobb volna, ha konkrétumot mondanál, mert így elég homályos, meg gondolkozni is kell... (tudod: azt nem nagyon szeretek... :-)

 

A debrecen-győr viszonylatban gondolom az a probléma, hogy nincs közvetlen járat: át kell szállni.

- a folyamatos sín megvan, tehát a lehetőség is (hogy közvetlen járatot szerkesszenek)...

- viszont az igény nemtom hogy áll? nem lehet valami túl nagy...

 

(amúgy perpillanat az autópályában is van némi hiányosság... és ez legalább 1, de inkább 2 nagyságrenddel több embert érint, mint a vasúti "sínszakadás")

 

Lucfalvát és Herminatanyát nem lehet megközelíteni,

úgy érted busz se jár arra?

én úgy tudom minden településre el lehet jutni menetrendszeri járattal... a probléma inkább a menetrenddel van (reggel1/este1)

 

 

amúgy hagyjuk a fenébe a tömegközlekedést...

 

mi van a te gyorsforgalmi hálóddal? kész a vázlat?

egy kis segítség, hogy igazítani tudd a forgalmi igényekhez...

Előzmény: felucca (3760)
felucca Creative Commons License 2007.03.26 0 0 3760
Megpróbálom lefordítani a tömegközlekedés alaphiányosságait közútra. Mert látom, főképpen közútul értesz.:)

1. Debrecenből Győrbe végig el tudsz jutni autópályán, csak útközben van egy pici hiányosság: Félúton az autópálya végetér, négyszámjegyű úton kell folytatnod az utadat pár száz méter hosszan, egészen egy parkolóig. Itt le kell tenned a kocsidat, gyalog át kell menni a szomszédos parkolóba, ahonnan egy másik kocsival szintén kezdetben négyszámjegyű úton indulsz el, míg rövidesen eléred a Győrbe vezető autópályát. A második parkolónál néha kissé sorállás van, mert nincs elég kocsi. Amúgy a lefedettség kiváló és mindenki elérheti az autópályát 200 méteren belül.

2. Az ország keresztül-kasul van hálózva autópályával. Két apró hiányosság van:

2/a: Néhány autópályakeresztezésnél nincs csomópont.
2/b: Lucfalvát és Herminatanyát nem lehet megközelíteni, mert az alsóbbrendű úthálózatot (részben az autópályaépítések miatt) felszámolták.
Előzmény: Törölt nick (3740)
mzdude Creative Commons License 2007.03.26 0 0 3759
Világos.

Ellenben, ha megnézzük az M1 Tatabánya vagy az M3 Gödöllő környéki szakaszát, azért azokban is vannak szép kanyarok és emelkedők. Ennek fényében kicsit furcsa, hogy egy dombságon nem sikerült ügyesebben átvinni az utat. Főleg most, hogy elvileg szarban a haza, és jó volna spórolni az anyagiakkal.
Előzmény: RadiX (3758)
RadiX Creative Commons License 2007.03.26 0 0 3758
azert egy (autopalyava fejlesztheto) autoutra mas tervezesi parameterek (ivsugarak, max. meredekseg) vonatkoznak, mint egy foutra, nem?
Előzmény: mzdude (3753)
ghosty9 Creative Commons License 2007.03.26 0 0 3757
"továbbá nem áll meg a bölcsinél/ovinál/isinél/boltnál/banknál/postáná/áruháznál"

Fotozzak neked autokat, amik meg megallnak a bolcsinel/ovinal/isinel? :-) Teljesen tipikus, hogy elalljak a villamossint is (a parkolosav meg az autosav mellett)... Mert itthon a "nem azert vettem kocsit, hogy gyalogoljak" ( ;-) ), azaz cipeljem a cuccot masfel sarkot mentalitas uralkodik... (Ha viszont nem vagy hajlando taplo lenni, mindjart nem olyan egyertelmu az autonak ez az elonye.)
Előzmény: Törölt nick (3722)
ghosty9 Creative Commons License 2007.03.26 0 0 3756
"úgy elképzelem, ahogy megy az 1xi befektető - térkép nélkül, csak az utat követve - és mivel minden út rómába.. izé.. bpre vezet, ott ver tanyát..."

Nyilvan ez ebben a formajaban pont annyira realis, mint az egymast fel meteres kovtavval koveto, 5-5 szemelyt szallito autok sora. :-) De arrol beszeltem ugye, hogy infrastruktura (autopalyarol ugye egy szot sem irtam, bar nyilvan az is resze neki) is fontos tenyezo a "befektetonek". Maskepp, ugye, nehez is lenne megindokolni, hogy miert Gyor es Szfvar es Tatabanya, es miert nem Szeged es Debrecken es Ozd, pedig ugy emlekszem, a "megfelelo szamu es szakkepzettsegu munkaero" az utobbi helyeken is rendelkezesre allt. :-)

"(a valóságban a termeléshez szükséges megfelelő számú és szakképzettségű munkaerő az elsődleges szempont...)"

Azert fura ezt arra valaszul hoznod, hogy mie' tart az emberek (a te olvasatodban: a munkaero) Pestre aramlasa. :-)
Előzmény: Törölt nick (3689)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.26 0 0 3755
Ha csúcsot akarsz dönteni elég bedobni a tömeg kontra egyéni közlekedés témát...
Előzmény: _roadrunner_ (3752)
mzdude Creative Commons License 2007.03.25 0 0 3754
A link lemaradt:

http://www.pecsiextrahirek.hu/?ac=cikk&id=2939
Előzmény: mzdude (3753)
mzdude Creative Commons License 2007.03.25 0 0 3753
Itt pl. négy alagút és három híd szerepel. Igazából mindegy is. :-)

A 6-os út átmegy a Mecsek keleti részén, összesen két számottevő híd és néhány nagyobb emelkedő van rajta.

Az M60 dombvidéken fog menni, de azon lesz híd is meg alagút is. Frankón nem értek hozzá, de nekem ez furcsa. :))
Előzmény: Fricy (3751)
_roadrunner_ Creative Commons License 2007.03.25 0 0 3752

Na erre nem számítottam, ezek szerint nem csak munkaidőben figyeltek, meg lehettek elégedve magatokkal :)

Természetesen a hozzászólások számát írtam be, gondolom ez volt az eddigi csúcs a fórumunk történetében. Fricy nyert, de a többi is jó tipp volt :)

 

Előzmény: _roadrunner_ (3743)
Fricy Creative Commons License 2007.03.25 0 0 3751
(3689) szerint nem lesz alagút.
Előzmény: mzdude (3749)
urál Creative Commons License 2007.03.25 0 0 3750

Lehet, híd tuti nem, az már van egy Karcagon! :)

Előzmény: Fricy (3748)
mzdude Creative Commons License 2007.03.25 0 0 3749
Huhh, ez erős volt. :-)

No és az M6-os Szexárd-Bóly-Pécs szakaszán a két alagút és az öt viadukt, az kispályás?
Előzmény: urál (3747)
Fricy Creative Commons License 2007.03.25 0 0 3748
Ott nem alagút lesz? :D
Előzmény: urál (3747)
urál Creative Commons License 2007.03.25 0 0 3747
Ennyibe fog kerülni két völgyhíd az M4-es Püspökladány utáni szakaszán?
Előzmény: _roadrunner_ (3743)
RadiX Creative Commons License 2007.03.25 0 0 3746
ennyi kilometer autopalyat kellene atadni a heten? :)
Előzmény: _roadrunner_ (3743)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!