Számolj:1paci 75 mkp.Egy6 lovasmotor 450mkp forgatónyomaték kb 0,5 meteres erőkaron.Menetközbeni trimmnek a 100 kilo kevés , még ehhez is.Állo hajonál motort kiemelni jó .Azt , hogy a szerkezet meg ezen felül állo helyzetben mit bir el nem tudni.Nyilván valamilyen szåzalékban a toloerő átadodik ezen a szerkezeten.Kibirja?
Sztem a 74,8 a jobb alsó sarokban. Mintha egy km/h jelölés lenne mellette. Elég stabil lehet a szerkezet, ha ilyen tempónál ilyen éles képet lehet lőni a kijelzőről. Én az alu kisváci + 6-os egyhengeres Suzi kombóval bármely tempónál cukrászokat megszégyenítő habot tudnék csinálni tojásfehérjéből.
Erre az aspektusra nem is gondoltam! Egy csúnya nagy motor, jelentős térszögtartományban kitakarná a csinos hölgyek látványát, zavarólag hatna az arra tévedő hajósok számára. :-)
De akkor senki nem låtja hogy mekkora.Neked csak kettő van? Nekem négy! Beeeee! Kűlönben a fartükör mögé konzolra tett motor csökkenti a rövid hajok tapsolását.
Abból indultam ki, hogy amiket én eddig láttam (többnyire képen) ott mindig egy nagy doboz volt középen, vagy az utolsó ~2m motortér. Na az olyannál jobbnak tartom a külmotort. Ha a padló alatt van, az teljesen ok.