na igen, az Oroszlánbarlangban egy kezdetleges Kelly japán kiadása 150.000 Ft. Nagyjából a fél életemen át kéne spórolnom a zsebpénzem, hogy megvehessem... Van 1-2 csinos BC Rich is, de azok is dög drágák.
Másik probléma: majdnem-kezdő vagyok. Fél éve tanulok klasszikus gitáron játszani, előképzésem 7 év zeneiskolai zongoratanulás.
Télleg, mennyi idő tanulás után érdemes beszerezni egy elektromos gitárt? Egyéb gyakorlati tanácsoknak is nagyon örülnék, mert komolyan gondolom, hogy szeretnék elektromoson játszani. Az őseim szerint még korai lenne venni egyet.
Hátha érdekel itt valakit:
Most lesz Velencén (július 16-21., hétfőtől szombatig), Andrásik Remo vezeti, és kezdőknek, haladóknak egyaránt lesz okítás, délelőtt rendszeresített tanárok, délután a szakma hazai nagymenői, este koncertek, mellette hangszerkiállítás egész nap. Lehet demót is készíteni, aki akar, és nem csak gitár, hanem dob, basszusgitár és szinti is "oktatva lesz", akit az érdekel.
1 hét teljes ellátással 15 000 Ft (2x meleg kaja, szállás, oktatás, kiállítás), aki kajára nem tart igényt, úgy 10 000 Ft.
Érdeklődni lehet: 06-30-966-5142
Hát akkor válaszolnék, bár nem vagyok egy elismert szaktekintély, csak egy lelkes amatőr. :)
1. Van basszeros topic is, érdemes lesz azt is végigolvasnod szerintem.
2. Autodidakta tanulás: Legtöbben maguktól tanulnak (nagyrészt én is), de a kezdeti időkben mindenképpen járj el tanárhoz, ha teheted, hogy ne legyenek olyan rossz berögzült szokásaid, amit később csak kínkeservesen lehet kijavítani; másrészt így gyorsabban haladsz; harmadrészt hamarabb és könnyebben rájössz, mit is szeretnél, milyen stílus fekszik neked stb.
3. "Egyesek szerint nem lehet elektromos gitáron kezdeni"
Ez nyilvánvalóan hülyeség, és szerintem ezzel mások is egyet fognak érteni. :) Bár az igaz, hogy jó, ha van tapasztalatod klasszikus gitáron, márcsak azért is, mert az is gyönyörű dolog, és más hangulat...