Dinamóból és indítómotorból volt trópusi a lap szerint. A 37-es kép ha megnézed, dinamó, és a Csepel dinamók ékszíjtárcsáján vannak bordák a levegőt kavarni. Az indítómotoron meg még annyi hűtés sincs. Semmi olyant nem írtam, hogy az önindítón van ékszíjtárcsa. Példa volt, hogy a dinamó hűtésével sem voltak előbbre, ezért gyaníthatóan nagyobb vasmag (vagy jobb minőségű) volt mind a dinamóban, mind az önindítóban. Sőt tán az önindítót még vékonyabb dróttal is tekerték. Trópusokon ugyanis nem kell neki dermedt olajat törni. Ergo kisebb indítóáram is elég.
Hali. Hallani nem hallottam, de azt gondolom, hogy tekintettel a nagy melegre (ha eszük volt) nem ventilátorral bővítették (az ékszíjtárcsa bordákat én nem tekintem annak) hanem a vasmag telítettségét és így a hőtermelést vették visszább. Ergo nagyobb vasmag dukált bele. Már ha hasonló volt mint ez: 37 oldal. http://www.turbocsiga.hu/book/export/html/33
4 darab nagy Dutra ( 2 db Angol export, Perkins motoros, angol kabinos + 1 db Dutra-Steyr + 1 db 90-es ) már haza lett hozva, ebböl az utolsó 2 Szerbiából, kizárólag haszonvágyból, hogy itthon jó pénzért eladják.
Ha minden jól megy, hamarosan hazatér még egy nagy Dutra Szerbiából, amit a
Üdv Peti!Hát hazahozni egy gépet külhonból,az nem semmi dolog lenne.Sajnos az ottani tulajok is tudják az értékét,és ezt tükrözi az ára is,mint láthatod is.Nekem sajnos nincsen Dutrám,nem is volt,valoszinűleg már nem is lesz,ha reálisan nézem a dolgokat.Lehetett volna nekem is,de elpuskáztam a dolgokat.Többször,ugy hogy senki máson nem mulott,csak rajtam,bánom is mát utolag,de az a vonat elment.Ezért én ilyen Dutra nélküli Dutra-kedvelő vagyok,ha lehet ilyent mondani.Egy régi,bukokeretes ötvenes MTZ trakim van,ami a maga nemében majdnem olyan hálás gép,mint a Dutra,csak hát azért vonoerőben a gép felépitése miatt van némi eltérés...De ez van,ezt kell szeretni.