Keresés

Részletes keresés

mdbz Creative Commons License 2005.02.07 0 0 421
HáBé Creative Commons License 2005.02.07 0 0 420
uzsgyiremot Creative Commons License 2005.02.06 0 0 418

 

Hali!

 

A delta helye és az alépítmény még megvan, jól látszik az erdőben levő nyomvonal távolról is, a deltavágány helyén még nem nőttek fák.

 

A sínek felszedése ostobaság a mi szempontunkból, de ha ezzel a tulaj sok pénzt keres, akkor az ő szemszögéből sajna nem ostobaság.

 

H B

Előzmény: v_peti (417)
v_peti Creative Commons License 2005.02.05 0 0 417

Semmi megbízható infóm nincsen! :((( Csak annyit tudok, mint ti. Azaz régóta beszélnek arról, hogy összekötnék a két vonalat ilyen módon.

 

De a sínek felszedés a legnagyobb ostobaság. Ha vasútigazgató lennék, akkor hetente-kéthetente egy vagy egy szerelvényvonatot vitetnék arra. Mert ha egyszer megszűnik a vonal, akkor az újjáépítést heves lakossági ellenállás fogja kísérni. Ezért sohasem szabad a forgalmat szüneteltetni! Más kérdés, hogy itt ezzel van némi gond, mert úgy tudom, hogy a gyártelepet nem lehet elkerülni, mert a delta megszűnt. legalábbis korábban ezt hallottam.

 

 

 

 

Előzmény: m61019andras (408)
vasutTOM Creative Commons License 2005.02.05 0 0 416

És mi van ebből elkerítve?

 

Lényegében minden, csak az összekötő vágányok nincsenek elkerítve. A többit kamerák és biztonságiak őrzik.

Előzmény: korpi41 (392)
YOSSARIAN Creative Commons License 2005.02.05 0 0 415

Köszönöm.

A selejtezés okát, dátumát nem tudja valaki?

Előzmény: Csg12 (412)
v_peti Creative Commons License 2005.02.05 0 0 414

Meg valószínű a nyomvonal nem pont a mostanin fog vezetni, meg a pálya valószínű úgyis átépülne teljesen, ezért nem hiszem, h bármi probléma lenne abból, hogy felszedik.

Azt azért nem felejtsük el, hogy a Balaton-part eléggé beépült, meg sok a domb arrafelé, így a kiágaztatásra túl sok variáció nincsen. A továbbvitel tekintetében igazad van.

 

Előzmény: korpi41 (411)
Csg12 Creative Commons License 2005.02.05 0 0 413

 

A21 011:

 

http://by-169.atw.hu/ 

Képek-Januári képek

 

Kellemes hétvégét!

Csg12 Creative Commons License 2005.02.04 0 0 412

Eme információkkal tudok szolgálni a mozdonnyal kapcsolatban:

 

A28-017

 

Típus: DHM 8-2

Gyártás éve: 1979

Gyári szám: 1875

Helyszín: Komárom,

Tulajdonos: MOl Rt.

Selejt: 199?

 

Üdvözlettel:

Csg12

korpi41 Creative Commons License 2005.02.04 0 0 411
Meg valószínű a nyomvonal nem pont a mostanin fog vezetni, meg a pálya valószínű úgyis átépülne teljesen, ezért nem hiszem, h bármi probléma lenne abból, hogy felszedik.
Előzmény: v_peti (404)
m61019andras Creative Commons License 2005.02.04 0 0 410

De azért az hatalmas optikai élmény lenne, hogy újra keresztezi alkalomadtán egy tehervonat a 71-es utat!

Mint anno a két-három személykocsiból álló munkásvonatok zöld Púpossal az élen.:-)

Előzmény: uzsgyiremot (409)
uzsgyiremot Creative Commons License 2005.02.04 0 0 409

 

Sziasztok!

 

A Nike iparvágányai jelenleg tudomásom szerint a gyár tulajdonában vannak. Azért szednek föl az említett szakaszból, mert vagy eladják a síneket, vagy az így kinyert használt, de még jó állapotú anyagot építik be a vágányhálózatuk többi felújításra ítélt részébe.

 

A 20-as és 29-es vonalak közötti összeköttetést nem a gyár tervezi, neki ez nem érdeke, nem is kell, Vilonya felől így is jó kapcsolata van a 20-as vonallal ( Hajmáskérrel ), ezen a vontatóvágányon 40-es a pálya, beton keresztaljakkal.

 

Szóval ami pusztítást láttok, az szvsz a fenti ok miatt van. Az összeköttetést meg gondolom egy, a magyar vasúti infrastruktúrával foglalkozó állami szervezet tervezte és tervezi talán a jövőben is visszaállítani. Nem tudom, mi ennek az intézménynek manapság a neve. A visszaállítás meg a pénztől függ, nagy szükség nincs is rá, vannak még fontosabb dolgok is egyelőre.

 

H B

Előzmény: m61019andras (408)
m61019andras Creative Commons License 2005.02.04 0 0 408

Igen a fűzfői elágazásról beszélek. Nem tudom miért bontottak megint belőle ki egy darabot, de az biztos, hogy első fényképeimhez képest ( 2002 nyara ), most decemberben megint kevesebb sín volt a helyén.

 

Szerintem nem fogják visszakötni a 29-esbe. Én személy szerint nagyon örülnék neki, de valahogy nem tudom elhinni, hogy képesek újra lefektetni a már felszedett vágányokat és fénysorompót létesíteni a 71-es úton. De hangsúlyozom: Bár így lenne!!!!!!!

 

Esetleg van valami megbízható infód evvel kapcsolatban?

Előzmény: v_peti (404)
Soldato Creative Commons License 2005.02.04 0 0 407
Hoppá,ez lemaradt:
Előzmény: Soldato (406)
Soldato Creative Commons License 2005.02.03 0 0 406
Mai képek Dunaújvárosból:
YOSSARIAN Creative Commons License 2005.02.03 0 0 405

A két Keletis A26:

 

A28,017 történetéről tud valaki?

v_peti Creative Commons License 2005.02.03 0 0 404

Ugye te a fűzfői elágazásról beszélsz?

 

Ha tervezik középtávon, hogy erre kötik össze a 20-as és a 29-es vonalat, akkor miért kezdték el bontani???

 

 

 

Előzmény: m61019andras (403)
m61019andras Creative Commons License 2005.02.03 0 0 403
Állítólag megmarad a még meglévő összekötőszakasz, de ennek ellentmond, hogy amikor a fotókat készítettem még csak egy kis darab hiányzott viszont most decemberben mikor ott jártam megint hiányzott egy jó darab még a temetőn is túl. A bokrokba már nem mentem be, hogy tovább kövessem a nyomvonalat, de a topicról többekkel tervezzük, hogy tavasszal elmegyünk egy kis fotózásra ide és a NiKébe is.
Előzmény: v_peti (401)
v_peti Creative Commons License 2005.02.02 0 0 402

Én is csak nemrégiben hallottam erről a vasútvonalról, és a mozdonyokról, amikor megnéztem a www.kisvasut.hu weboldalat.

 

Milyen hosszú volt a fogaskerekű vonalszakasz, és mekkora szakaszon vezetett nyílt pályán és üzemiterületen.

 

Nagy kár érte. :(((((

 

 

 

 

Előzmény: uzsgyiremot (281)
v_peti Creative Commons License 2005.02.02 0 0 401

Mekkora teherforgalma van a NiKé-nek? Milyen vágányt szedtek fel és mi van még meg?

Megmarad a 29-es és az iparvágány közti összeköttetés maradványa? Nem fogják ellehetetleníteni a visszaállítást?

 

 

 

Előzmény: uzsgyiremot (175)
v_peti Creative Commons License 2005.02.02 0 0 400

Tavasszal (áprilisban) minden évben megy arra túristavonat. Remélem, hogy az idén is folytatódik ez a hagyomány.

 

Előzmény: korpi41 (370)
m61019andras Creative Commons License 2005.02.02 0 0 399
Köszönjük szépen a lehetőséget, előzetes egyeztetés után élni fogunk vele.
Előzmény: Törölt nick (394)
HáBé Creative Commons License 2005.02.01 0 0 398

Sajna nem találkoztam vele, még darabokban van :-(

 

De a vasútüzem vezetője (készséges, kedves úr, ilyet kívánok minden vasútbarátnak) adott egy CD-t, amelyen róla is találhatók képek. Természetesen azokat a képeket NEM publikálom, majd egyszer, ha legközelebb arra járok, talán lencsevégre tudom kapni.

 

A képek tanúsága szerint szép, régi festésű ipari-zöld zetorka :-)

Előzmény: FOMA (397)
FOMA Creative Commons License 2005.02.01 0 0 397
Az erőmű Zetorjával nem találkoztál kint? (Nem tudom, hogy sikerült el +javítani.)
Előzmény: HáBé (388)
Bárdos Imre Creative Commons License 2005.02.01 0 0 396

Jó a listád, ebböl egy csomó gépröl megtudtam egy pár új adatot. Végezetül itt van még két lista, az egyik1983-ból, ez az elözöekben általam említett utasítás késöbbi kiadásából van. Az elözö hozzászolásomban említett utasítást az OKÜ rendezöpályaudvarának egyik düledezö tornyában találtam egy ember nagyságú irat és szeméthalom tetején.  A '83-as adatokat tartalmazót egy következö alkalommal a fütöházban kaptam. Mindkét utazásom 1993-ban volt. Az itt szereplö harmadik lista pedig az 1993-as látogatásomkor még meglévö gépeket tartalmazza.

 

          

Az Ózdi Kohászati Üzemek mozdonyállaga 1983.I.1.-én

 

Gyári j.   Sorozat   Gyártó      Gysz/É   Tengelyny.      Megjegyzés

────────────────────────────────────────────────────────

 

OKÜ  4     -         SLM         1833/07   10,9 t Fogas

OKÜ  5     -         SLM         1834/07   10,9 t Fogas

OKÜ  6     -         SLM         1835/07   10,9 t Fogas

 

OKÜ 19     318       Borsig     16348/54   23,6 t DV eredetü

OKÜ 20     318       Borsig     16349/54   23,6 t DV eredetü

OKÜ 21     318       Borsig     16350/54   23,6 t DV eredetü

 

OKÜ 23     -         -           2863/07   10,9 t Fogas

 

OKÜ 28     377       MÁVAG ?                9,9 t

 

OKÜ 31     375       MÁVAG       5989/50    9,9 t

 

OKÜ 38     -         -                      2,3 t 635 mm  Dhg *

OKÜ 39     -         -                      2,3 t 635 mm  Dhg *

 

OKÜ 48     377       MÁVAG ?                9,9 t

OKÜ 49     377       MÁVAG ?                9,9 t

 

OKÜ 52     377       MÁVAG ?                9,9 t

                     ,

OKÜ 54     ?         Ozd            6/57   10,9 t Fogas

 

OKÜ 58     344       Lengyel     5393/59   14,8 t

OKÜ 59     344       Lengyel         /59   14,8 t

OKÜ 60     344       Lengyel         /59   14,8 t

 

OKÜ 61     A23-002   Ganz-MÁVAG   279/59   15,0 t

OKÜ 62     A23-003   Ganz MÁVAG   293/59   15,0 t

OKÜ 63     A23-017   Ganz MÁVAG   308/64   15,0 t

OKÜ 64     A23-035   Ganz MÁVAG   307/64   15,0 t

OKÜ 65     A23-036   Ganz MÁVAG   310/64   15,0 t

OKÜ 66     A23-046   Ganz MÁVAG   311/64   15,0 t

 

OKÜ 67     A25-014   Ganz MÁVAG   501/62   18,6 t

OKÜ 68     A25-015   Ganz MÁVAG   502/61   18,6 t

 

OKÜ 69     A25-018   Ganz MÁVAG  1105/67   15,4 t

OKÜ 70     A25-019   Ganz MÁVAG  1106/67   15,4 t

OKÜ 71     A25-020   Ganz MÁVAG  1107/67   15,4 t

OKÜ 72     A25-026   Ganz MÁVAG  1224/67   15,4 t

OKÜ 73     A25-034   Ganz MÁVAG  1289/68   15,4 t

OKÜ 74     A25-035   Ganz MÁVAG  1290/68   15,4 t

OKÜ 75     A25-036   Ganz MÁVAG  1291/68   15,4 t

OKÜ 76     A25-071   Ganz MÁVAG  1707/72   15,4 t

OKÜ 77     A25-090   Ganz MÁVAG  1802/76   15,4 t

OKÜ 78     A25-091   Ganz MÁVAG  1803/76   15,4 t

OKÜ 79     A25-092   Ganz MÁVAG            15,4 t

OKÜ 80     A25-093   Ganz MÁVAG            15,4 t

 

 

A 027        ───        SGP          /64   17,35 t Fogas

A 028        ───        SGP          /64   17,35 t Fogas

A 029        ───        SGP          /64   17,35 t Fogas

  

 

* A két gép ( 38-39 ) nem tartozott a fűtőház állományába, azokat a durvahengermű területén, annak dolgozói kezelték.

 

 

Az Ózdi Kohászati Üzemek mozdonyállaga 1993.III.13.-án

 

Gyári j.   Sorozat   Gyártó      Gysz/É   Tengelyny.      Megjegyzés

──────────────────────────────────────────────────────────────────────

 

OKÜ  6     -         SLM         1835/07   10,9 t Fogas, szétvágva

 

OKÜ 38     -         -                      2,3 t 635 mm  roncs

OKÜ 39     -         -                      2,3 t 635 mm  roncs

 

OKÜ 61     A23-002   Ganz-MÁVAG   279/59   15,0 t

OKÜ 62     A23-003   Ganz MÁVAG   293/59   15,0 t

OKÜ 63     A23-017   Ganz MÁVAG   308/64   15,0 t

OKÜ 65     A23-036   Ganz MÁVAG   340/64   15,0 t 

OKÜ 66     A23-046   Ganz MÁVAG   339/64   15,0 t 

 

OKÜ 67     A25-014   Ganz MÁVAG   501/62   18,6 t 93-94-ben szétvágva

OKÜ 68     A25-015   Ganz MÁVAG   502/61   18,6 t 93-94-ben szétvágva

 

OKÜ 69     A25-018   Ganz MÁVAG  1105/67   15,4 t

OKÜ 70     A25-019   Ganz MÁVAG  1106/67   15,4 t

OKÜ 71     A25-020   Ganz MÁVAG  1291/68   15,4 t 

OKÜ 72     A25-026   Ganz MÁVAG  1224/67   15,4 t

OKÜ 73     A25-034   Ganz MÁVAG  1289/68   15,4 t

OKÜ 74     A25-035   Ganz MÁVAG  1290/68   15,4 t

OKÜ 75     A25-036   Ganz MÁVAG  1107/67   15,4 t 

OKÜ 76     A25-071   Ganz MÁVAG  1707/72   15,4 t

OKÜ 77     A25-090   Ganz MÁVAG  1802/76   15,4 t

OKÜ 78     A25-091   Ganz MÁVAG  1803/76   15,4 t

OKÜ 80     A25-093   Ganz MÁVAG            15,4 t

OKÜ 82     A25-100   Ganz MÁVAG   195/60   18,3 t 

 

A 027        ───        SGP          /64 ? 17,35 t Fogas, roncs

A 028        ───        SGP          /64 ? 17,35 t Fogas, roncs

A 029        ───        SGP          /64 ? 17,35 t Fogas, roncs

 

 

 

Előzmény: vasutTOM (390)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.01 0 0 395
Érdeklődök a szervezőnél hogyan áll az idei menet szénája? Aztán közzé teszem, és talán eljutsz ide.
Előzmény: M41 2127 (384)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.01 0 0 394
Abszolút nem gond jöhettek akárhányan.
Előzmény: m61019andras (383)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.01 0 0 393
Szombaton esetleg még mennek mindkét helyre ha szükséges aztán Szombat estétől a tartalék le van mondva, vasárnap megy délelőtt napizni. Aztán csak este tér vissza. Tehát vasárnap semmi mozgás, csak az ipari gépek dolgoznak, esetleg a rakodón, ha van meló.
Előzmény: korpi41 (380)
korpi41 Creative Commons License 2005.02.01 0 0 392

Ahha!

 

És mi van ebből elkerítve?

Előzmény: vasutTOM (385)
m61019andras Creative Commons License 2005.02.01 0 0 391

Van a gyűjteményemben egy fotó. A készítője Parragh Péter.

 

Az Ózdi Kohászati Üzemek működő gyári gőzmozdony-parkja 1976-ban. A gőzüzemek megszűnte után beolvasztásra kerültek.

Előzmény: vasutTOM (390)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!