Esetleg még benzinszűrőt tennék bele. Total QUARTZ INEO ECS 5W-30 tökéletes bele. A First 0W30 volt amiről beszéltünk itt anno, de nemigen lehet még kapni. 2 évente érdemes hűtővizet és fékolajat is cserélni.
Köszönöm a jókívánságokat és a jó tanácsot is, jövő hét keddre kaptam időpontot az ismerősöm által profinak mondott szerelőhöz, aki a PÉ-TA M6-ban dolgozik!
El is felejtettem, hogy még pár nappal az autóm eladása előtt rendeltem kulcs házakat, ami most jött meg. Három gombos, (csomagtartó jellel) nem elemtartós, azaz olyanhoz való amiben az elem a kulcs nyákján van. Két darabról van szó. Annyiért amennyiért vettem el is adnám. Darabja 2500 Ft-ban volt, ennyi az ára is. Ha valakit érdekel hívjon bátran! :-) Harmincas-négy8888tizenegy.
Holnap pedig rakok fel képeket a gyári 16-os dísztárcsáimról is. Most már a kerekek nélkül is eladóak, mert azt helyben értékesítettem. :-)
100% hogy jó, max 4 csavart kell venned, ha neked fém anya tartja most a lámpát. Ha fekete műanyag akkor azt sem kell. Akad ha kell lámpa is, meg csavar is olcsó pénzért.
Behajtott tükörnél találsz egy picike torx csavart, tekerd ki és nyomass be kenőanyagot pl wd40. Nem jellemző a szorulás, inkább pont, hogy lógni szokott.
Toma autójában 180 körül van, de az eredetileg 4 küllős volt, ez amit most árulok rgy 80e mérföldes autóban teljesített szolgálatot tavaly őszig, most meg vált az én coupe kormányomra. Egyébként patent állapotban van, de a 407 re egyébként sem jellemző a fokozott kormánykopás.
Nem Előszállási Dunaújváros tól 25km. Budapest kb 100. :) Tapasztalat a szelepnél rengeteg ereszt, nem tudom ki mennyiért adja a szelepet, de én most vettem Budapesten a Kozma utcában az Eszkimó sulinál kb 350 ft/db. Kollégám 407 esében is május elején cseréljük, a rendszer vákuumolásánál már ki is derült hogy ott ereszt.
Akkor majd kiiskolazom az oreget, nekem a betolto szelepnel endegte el a gazt, azt megbuheralta azt mondta mostmaaa jo lesz. Remelem ott van a hiba es megint ott engedte el, mert akkor ingyen megcsinalja nekem megint. Aztan ha nem sikerul akkor elmegyek hozzad. Pesti vagy?
Neee, persze. Ezeket a rendszereket g ra töltik nem nyomásra. Természetesen van +- érték pár g. de 525 helyett 790g az rengeteg. De még a 625 ös töltethez is sok. Természetesen igen, nagyobb nyomásokon jár. És ugye autónál, fordulat függő a szívó oldali és a magas oldali nyomás is. Amit még befolyásol a környezeti hőmérséklet is. Pl van 22fok kint megyünk olyan 2500 fordulaton előírt töltettel magasnyomás kb 27bar, töltetmennyiség növelésével nem arányosan de nől a nyomásunk ugyan ekkora hőfokon fordulaton 35bar. Csak egy példa volt.
Rendben ertem. Tavaly lett feltoltve a klimam, es felirtam az erteket, most neztem vissza. R134 hutokozeg az passzol, azt nyomatott bele az oreg, meg olyat irtam fel h 790. Csaknem ennyit nyomatott bele az agyoniskolazottya...ennyivel tul lehet nyomatni?
igazán nincs mit, persze, de igazából ma már mindenki alvázszám alapján megmondják, hogy melyik kell bele és pl bárdi, unix már adják is. Hűtőközegileg foglalkozom már autóval is, meg szivárgáskereséssel. De még hűtőkör kiépítéssel, hűtőkör össze szereléssel, nem mert az egy speciális szerszám szükséges amivel sajtolni kell (préselni) a csövek illesztését. És az sok sok pénz, az még várat magára. De célba van véve az is.
Urak, gyors kérdés: A jobbos tükröm kicsit szorul meleg időben, ha a parkolóban süti az autót a napl, van, amikor nem is nyílik ki rendesen. Ilyenkor beindítás után manuálisan becsukom és újra kinyitom, másodszorra már kinyílik mindig. Kérdésem, hogy meg tudom-e kenni a szerkezetet valamivel, esetleg egy kis WD40-et a házba fújni, ahol (szerintem) a csuklós mechanika van? Biztos, hogy szorul valami, mert kis szorulós hangja is van. :)
Alakul, de még nem tökéletes. A Xado kezelés előtt ha be volt melegedve, lényegében a teljes jobbra, vagy balra tekerési úton darált. Most már csak az utolsó fél - háromnegyed fordulatnál érezni, de az is szolidabb, mint eredetileg volt.