Egy kérdésem lenne felétek 2003 as G astrámat vezetve ma esőbe kerültem és az ablaktörlő kapcsoló kart működtetve semmi sem történt hazaérve néztem biztosítékot de nem találtam rosszat mi az amit estetleg meg tudnék nézni még mint laikus! A gép 1,7 es cdti egyébként Az ablaktörlő kar semmilyen funkciót nem működtet. Valami relé esetleg? Az a baj hogy valami kezelési utasítás is jó lenne ami ezt leírja mert nem tudom hogy melyik a biztosítékja mert csak számizás van azon a kis kesztyűterón amit ki kell szedni. Előre is köszönök minden információt ha valaki felhív a 06 harminc 9hét 99száznyolcvan nyolcon visszahívom.
a 93-as kód az vezérműtengely helyzetjeladó hibára utal, vagy annak az áramkörére, de hasonló jelenségnél (intenzív gázadásra felkapcsoló hibalámpa) volt már holtpontjeladó is ludas.
Érdekes tanácsot kaptál a szerelőtől. Az rendben van hogy nem szeretik ha olykor nincs kihajtva, mert a folyamatos kis fordulatos autózás miatt lerakódik a kormos trutyi a szelepeken, ami miatt azok meg-meg szorulnak, és egy egy ilyen megszoruláskor mindjárt felgyujtja a hiba lámpát, és kiirja a műszer hogy égéskimaradás. Sok ember (szerelő) ezzel nem tud mit kezdeni, mert igazából hibát nem talál, vagy rosszabb esetben elkezdi kicserélni a sortrafót, vagy a befecskendezőket. Mindegy, ez más téma. Szóval okés hogy pörgetni kell, de az akkor is abnormális, hogy alapjárat és 1500 közt nem tudod használni. Én a benzinszűrőt kizárnám, hiszen az elkoszolódott szűrő alacsony benzinnyomást és kevesebb mennyiségű benzint eredményez, amit viszont éppen a magasabb fordulatokon veszel észre, hiszen akkor van szükség a több brenyára. Az alapján a mondat alapján amit a szerelő mondott hogy előfordul sok opelnél és pörgetni kell, én gyorsan néznék egy másik szerelőt.... minden tipusnak megvannak a sajátos hibái, de az nem azt jelenti hogy azok jól is vannak úgy...
Ja mivel nem mai kocsi és van benne 400.000km fölöt így eszi az olajat és szeret is füstölni sajnos. Elvileg mértek benne komresziót és az 1-es hengerben van 10 a többiben 14.
Új vagyok itt ebben a topikban másban már nem annyira de most az f-es astrámmal van egy kis bajom.
Menet közben ha intenzíven gyorsítok akkor elkezd folyamatosan világítani a motorhiba kód lámpa.
Ez ey 95-ös 1.6-os 16 szelepes echotec motor ami még a régi 10 lábas diagnosztikai csatival van szerelve. Kivilogtattam és meglett a 47-es és a 93-as hibakód. A 47-es valami légszivatyú relét vagy áramkörét ír. A 93-as az meg Qvad vezérlőt ami ha bekapcsol akkor kivilogja a hibás áramkört. De hol találom a légszivatyút vagy mi lehet a baj.
Itt a környéken néhány g astrában gázpedált, pontosabban gázpedál potmétert kellett cserélni. Volt több olyan eset is, hogy a poti egyik vezetéke volt sérült/törött. Egy jó diagnosztika rögtön megmondja mi az oka ennek a hibajelenségnek.
Én egyszer így jártam, nem ment a km óra és a számláló, volt szervízbe, méricskéltek, de nem találták a hibát. Majd kiokoskodtuk, hogy nagyjából azóta nem megy, amióta lecseréltük a rádiót egy ilyen CD-s biszbaszra, és ott volt a gond. Valami elkötés volt, vagy ütközés, de utána megjavult a km óra.
Légyszíves adjatok valami tanácsot, mi lehet a gond az Opel Astra G-mel.
Ha alapjáraton megy a motor (mindegy hogy üresben vagy sebességben), és lenyomom egy kicsit a gázpedált, akkor nem reagál, tovább nyomom, akkor hirtelen felmegy a fordulat 1500-ra. Onnantól kezdve fölfelé már reagál minden kis nyomásra.
1500-as fordulat alatt nem lehet szabályozni, tehát vagy az alap 800-as, vagy 1500-tól felfelé.
Ez menet közben elég zavaró, és a motornak is árt, mivel kicsit rángat ha csak lassan nyomom a gázt, ha meg motorfékez, akkor ha leér az 1500-as fordulatig, akkor hirtelen ránt egyet, tehát nagyon erősen motorfékez.
Sziasztok! Van a Carplan Black Trim Wax nevű lökhárítóápoló, amit a flakon szerint külső gumi és műanyag felületekre van. A kérdésem az lenne, hogy a belső műanyag fekete területekre is használhaton? A lökhárítón nagyon bevált.
Üdv minden opel tulajdonosnak. megtudná valaki mondani mibe kerül a 120000 km szerviz és mit végeznek el az autón? Ez egy opel g astra 1.4 twinport 2006-os.januárban vettem ,akkor, olaj ,szűrő,levegőszűrő,pollen szűrő,gyertyák,első fék tárcsa+ fékbetét cserélve lett. előre is köszi az infókat. Üdv mindenkinek Tibi.
Remélem tudtok segíteni. Egy elég különleges alkatrészre lenne szükségem! Egy grundig 303-asba kellenének az un. Hörcsögpesszárium azaz olyan kis gumi "kütyük" a gombok alá.
És ezt hogy tudom megtalálni? Vagy esetleg szaki kell hozzá? Néztem a kárpitot de macerás leszedni. Legalábis nekem. Gondolom azért összegben nem lehet olyan vészes mutatvány.