Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

marcyt5 Creative Commons License 2012.08.11 0 0 62974

Üdv a Tisztelt publikumnak!

 

Egy kérdésem lenne felétek 2003 as G astrámat vezetve ma esőbe kerültem és az ablaktörlő kapcsoló kart működtetve semmi sem történt hazaérve néztem biztosítékot de nem találtam rosszat mi az amit estetleg meg tudnék nézni még mint laikus! A gép 1,7 es cdti egyébként Az ablaktörlő kar semmilyen funkciót nem működtet. Valami relé esetleg? Az a baj hogy valami kezelési utasítás is jó lenne ami ezt leírja mert nem tudom hogy melyik a biztosítékja mert csak számizás van azon a kis kesztyűterón amit ki kell szedni. Előre is köszönök minden információt ha valaki felhív a 06 harminc 9hét 99száznyolcvan nyolcon visszahívom.

 

További szép napot mindenkinek.

vwopel Creative Commons License 2012.08.11 0 0 62973

47-es kód szekunder levegő rendszer(is lehet)

Előzmény: 409 (62972)
409 Creative Commons License 2012.08.11 0 0 62972

A 47-es a kipugázvisszavezetőszelep helyzetérzékelőszenzorának az áramköri hibáját jelenti.

 A 93-as az ECU több áramkörének áramköri hibájára utal. Ilyenek a MIL lámpa, fordulatszámjel és maga az ECU is lehet.

 

 Az is megeshet, hogy a két hibakód összefügg!

Előzmény: Rex maxi (62968)
bocinyuszi Creative Commons License 2012.08.11 0 0 62971

a 93-as kód az vezérműtengely helyzetjeladó hibára utal, vagy annak az áramkörére, de hasonló jelenségnél (intenzív gázadásra felkapcsoló hibalámpa) volt már holtpontjeladó is ludas.

Előzmény: Rex maxi (62968)
bocinyuszi Creative Commons License 2012.08.11 0 0 62970

Érdekes tanácsot kaptál a szerelőtől. Az rendben van hogy nem szeretik ha olykor nincs kihajtva, mert a folyamatos kis fordulatos autózás miatt lerakódik a kormos trutyi a szelepeken, ami miatt azok meg-meg szorulnak, és egy egy ilyen megszoruláskor mindjárt felgyujtja a hiba lámpát, és kiirja a műszer hogy égéskimaradás. Sok ember (szerelő) ezzel nem tud mit kezdeni, mert igazából hibát nem talál, vagy rosszabb esetben elkezdi kicserélni a sortrafót, vagy a befecskendezőket. Mindegy, ez más téma. Szóval okés hogy pörgetni kell, de az akkor is abnormális, hogy alapjárat és 1500 közt nem tudod használni. Én a benzinszűrőt kizárnám, hiszen az elkoszolódott szűrő alacsony benzinnyomást és kevesebb mennyiségű benzint eredményez, amit viszont éppen a magasabb fordulatokon veszel észre, hiszen akkor van szükség a több brenyára. Az alapján a mondat alapján amit a szerelő mondott hogy előfordul sok opelnél és pörgetni kell, én gyorsan néznék egy másik szerelőt.... minden tipusnak megvannak a sajátos hibái, de az nem azt jelenti hogy azok jól is vannak úgy...

Előzmény: BigJohnka (62967)
Rex maxi Creative Commons License 2012.08.10 0 0 62969

Ja mivel nem mai kocsi és van benne 400.000km fölöt így eszi az olajat és szeret is füstölni sajnos. Elvileg mértek benne komresziót és az 1-es hengerben van 10 a többiben 14.

Előzmény: Rex maxi (62968)
Rex maxi Creative Commons License 2012.08.10 0 0 62968

Sziasztok

Új vagyok itt ebben a topikban másban már nem annyira de most az f-es astrámmal van egy kis bajom.

Menet közben ha intenzíven gyorsítok akkor elkezd folyamatosan világítani a motorhiba kód lámpa.

Ez ey 95-ös 1.6-os 16 szelepes echotec motor ami még a régi 10 lábas diagnosztikai csatival van szerelve. Kivilogtattam és meglett a 47-es és a 93-as hibakód. A 47-es valami légszivatyú relét vagy áramkörét ír. A 93-as az meg Qvad vezérlőt ami ha bekapcsol akkor kivilogja a hibás áramkört. De hol találom a légszivatyút vagy mi lehet a baj.

 

Előre is köszönöm a segítséget.

BigJohnka Creative Commons License 2012.08.09 0 0 62967

Elméletileg a diagnosztikán is átesett, de nem mutatott semmit.

A szerelőm azt mondja hogy ezeket az autókat pörgetni kell, meghogy ez a jelenség sok Opelnél előfordul.

Lehet hogy nem szeretne a hibakereséssel bajlódni. Bár nem értem, mert megfizetném az órabérét.

Egyik ismerősöm azt mondta, lehet hogy az üzemanyag rendszerben a szűrő van eltömődve, és ezért nem reagál a kis gázpedál nyomásra.

 

Köszönöm az eddigi segítséget!

Előzmény: bocinyuszi (62966)
bocinyuszi Creative Commons License 2012.08.09 0 0 62966

Itt a környéken néhány g astrában gázpedált, pontosabban gázpedál potmétert kellett cserélni. Volt több olyan eset is, hogy a poti egyik vezetéke volt sérült/törött. Egy jó diagnosztika rögtön megmondja mi az oka ennek a hibajelenségnek.

Előzmény: BigJohnka (62959)
bocinyuszi Creative Commons License 2012.08.09 0 0 62965

Ilyet halottam már én is, hogy rádió csere után nem mért az óra, sőt olyat is hogy rángatott az autó...

Előzmény: zsoltee0001 (62961)
zsoltee0001 Creative Commons License 2012.08.09 0 0 62964

Köszi az infót.

Hát én megnéztem már a kerék sebesség jeladót is, meg most kibontottam a km órát, de hibát eddig nem találtam.

Az órát nem akarom szétszedni még, mert gázos leszedni a mutatókat (úgy jön csak szét)

Hanem a csatlakozóját akarnám megcsekkolni, de így leírás híján nehéz.

az Óar VDO 13 pólusú csatija van, de semmi érdemleges információ nincs feltüntetve.

Na majd keresgélek :)

Üdv

Előzmény: FunGM (62963)
FunGM Creative Commons License 2012.08.09 0 0 62963

Én egyszer így jártam, nem ment a km óra és a számláló, volt szervízbe, méricskéltek, de nem találták a hibát. Majd kiokoskodtuk, hogy nagyjából azóta nem megy, amióta lecseréltük a rádiót egy ilyen CD-s biszbaszra, és ott volt a gond. Valami elkötés volt, vagy ütközés, de utána megjavult a km óra.

Előzmény: zsoltee0001 (62961)
bgly Creative Commons License 2012.08.09 0 0 62962

Először meg kéne próbálkozni az alapjárati motor tisztításával.

Ha az nem segít, akkor talán a vezérmű jeladó adta meg magát.

Előzmény: BigJohnka (62959)
zsoltee0001 Creative Commons License 2012.08.09 0 0 62961

Sziasztok
2004-es diesel opel combo.
Nem mér a km óra és a km számláló se dolgozik.
Nincs ötlete valakinek hol keressem a hibát?
Üdv

bgly Creative Commons License 2012.08.09 0 0 62960

Sajnos ezen alulról kell szerelni.

Előzmény: FunGM (62958)
BigJohnka Creative Commons License 2012.08.08 0 0 62959

Sziasztok!

 

Légyszíves adjatok valami tanácsot, mi lehet a gond az Opel Astra G-mel.

 

Ha alapjáraton megy a motor (mindegy hogy üresben vagy sebességben), és lenyomom egy kicsit a gázpedált, akkor nem reagál, tovább nyomom, akkor hirtelen felmegy a fordulat 1500-ra.  Onnantól kezdve fölfelé már reagál minden kis nyomásra.

 

1500-as fordulat alatt nem lehet szabályozni, tehát vagy az alap 800-as, vagy 1500-tól felfelé.

Ez menet közben elég zavaró, és a motornak is árt, mivel kicsit rángat ha csak lassan nyomom a gázt, ha meg motorfékez, akkor ha leér az 1500-as fordulatig, akkor hirtelen ránt egyet, tehát nagyon erősen motorfékez.

 

Köszönöm a segítséget!

Üdv: Jani

FunGM Creative Commons License 2012.08.08 0 0 62958

Az nem úgy van, hogy a hátsó ülést felhajtod, alatta a padlószőnyeg bevágásánál lehet hozzáférni?

Előzmény: bgly (62957)
bgly Creative Commons License 2012.08.08 0 0 62957

Keves Topiktársak!

 

Kis segítségre lenne szükségem: AC pumpát kellene cserélni az F-Astra Caravánon.

Akna nincs, a kerék leszerelésével, aláfekve kellene megoldanom.

Egy fekete műanyagot látok,amiből kijön a benzincső, és bemegy az elektromos csatlakozó.

Mintha lenne rajta egy csavarluk,de nem látok bele.Ezt hogyan lehet leszedni?

 

Köszönettel, Bagoly

bgly Creative Commons License 2012.08.03 0 0 62956

Mert két fokozatban kapcsolja a ventillátort. (ha jó)

Előzmény: mazsolmaany (62955)
mazsolmaany Creative Commons License 2012.08.02 0 0 62955

Üdv!Fastra hőgomba,három csatlakozós.Ami a ventilátort kapcsolja.Hogy lehet megtudni melyik láb melyik?Egyáltalán,miért van 3?

Törölt nick Creative Commons License 2012.08.02 0 0 62954
Sziasztok! Van a Carplan Black Trim Wax nevű lökhárítóápoló, amit a flakon szerint külső gumi és műanyag felületekre van. A kérdésem az lenne, hogy a belső műanyag fekete területekre is használhaton? A lökhárítón nagyon bevált.
Toronto70 Creative Commons License 2012.08.02 0 0 62953
Köszi!Közben a közelemben találtam egy szakit. Majd megírom mi volt és mennyi.
Előzmény: ha4nz (62949)
zsoltee0001 Creative Commons License 2012.08.02 0 0 62952

Sziasztok

 

Opeleknél a km számláló a központi vezérlőegységbe tárolódik vagy a km órába?

üdv

idil2 Creative Commons License 2012.07.30 0 0 62951

Üdv minden opel tulajdonosnak. megtudná valaki mondani mibe kerül a 120000 km szerviz és mit végeznek el az autón? Ez egy opel g astra 1.4 twinport 2006-os.januárban vettem ,akkor, olaj ,szűrő,levegőszűrő,pollen szűrő,gyertyák,első fék tárcsa+ fékbetét cserélve lett. előre is köszi az infókat. Üdv mindenkinek Tibi.

Gepesz35 Creative Commons License 2012.07.30 0 0 62950

Üdv!Szerintetek hol és milyen árban lehet sluszkulcsot csináltatni opel corsa D hez? 

ha4nz Creative Commons License 2012.07.30 0 0 62949

Írj egy mailt és tudok segíteni.

Előzmény: Toronto70 (62946)
ha4nz Creative Commons License 2012.07.30 0 0 62948

2007 óta bírja a tescos és méretpontos. Az F-ben 10 évet bírt az obis. Nekem ennyit megért, többet nem. És semelyik ülésem nem szakadt ki sehol eddig.

Előzmény: no_holy_shit (62944)
Törölt nick Creative Commons License 2012.07.29 0 0 62947

Sziasztok!

 

Remélem tudtok segíteni. Egy elég különleges alkatrészre lenne szükségem! Egy grundig 303-asba kellenének az un. Hörcsögpesszárium azaz olyan kis gumi "kütyük" a gombok alá.

 

Hol lehet ilyet találni?

 

Üdv

Toronto70 Creative Commons License 2012.07.28 0 0 62946
És ezt hogy tudom megtalálni? Vagy esetleg szaki kell hozzá? Néztem a kárpitot de macerás leszedni. Legalábis nekem. Gondolom azért összegben nem lehet olyan vészes mutatvány.
Előzmény: vwopel (62945)
vwopel Creative Commons License 2012.07.28 0 0 62945

Eltört az átvezetőkábel

 

 

Előzmény: Toronto70 (62943)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!