A lényeg: A végleges terelőút megépítéséig (ez várhatóan november) Veszprémet (Almádi csomópont irányába) a Balaton felől ajánljuk megközelíteni, melyhez az alábbi térképen szemléltetett útvonalalkat javasoljuk.
Szerintem ez pusztán megalománia. Az új vezetés nem értette meg, hogy mi volt jó a régi állatkertben és egy új, rideg, vég nélkül terjeszkedő utat választott. Kell ide dínóktól elkezdve minden... aztán már ott tart az egész, hogy egész nap kutyagolsz és mégsem járod végig.
Nagyjából igy látom én is. Sajnos, előbb-utóbb térkövesedik a zöldterület.
Ami jó, h talán az állatok tartási körülményei javultak a terjeszkedéssel. Azt sosem értettem, miért kellett lentról felvinni a bejáratot. Ez nem volt jó ötlet, szerintem.
Pedig előbb utóbb le fogják, efelől ne legyen kétséged (illetve aszfalt lesz, nem beton). A gond az, hogy vízbázis védőterületén belül van, így nagyon nem ok a mindenfelé szabadon parkoló autó, amiből a talajba megy az olaj meg egyebek...
A főbejáratot szép lassan áttolták lentről, ahol megvoltak az infrastrukturális feltételek, fentre. Az hogy belül mi van, ízlés kérdése (szerintem egy kedves családias állatkertből csináltak egy rideg, böhöm monstrumot), de a felső bejárat megközelítése kriminális, pedig szerintem ennek rendezése lenne a nulladik lépés...
Az állatkert világuralomra tör... de csak a belső területeket fejlesztik, amiért pénzt lehet szedni. A közlekedés, parkolás, meg egyéb sallangok fejlesztése csak vinné a pénzt...
Dehát még havonta sincs baleset, tudtommal, mi ez a nagy felhorgadás? Épitési területen, kellő figyelemmel kell közlekedni. Kétségtelenül veszélyesebb, mint a normál állapot. Mellesleg, jobbitó javaslatot elfelejtettél adni.
Ha meg annyira felháborodsz, akkor menj, és jelentsd fel őket ezért-bármiért, valahol. Miért másokat bujtogatsz, te gyáva vagy a nevedet adni a feljelentéshez?
Egyébként, hányinger ez a házmester-tempó. Gondolom, 1944-ben a zsidókat jelentetted volna fel, '52-ben meg a hajnali misére sietőket...
Amit az Almádi út-Interspar kereszteződésben csinálnak, csak azt csodálom, hogy naponta nincs baleset. Micsoda "forgalomirányítás". Gyalogokat átküldik a túloldalra, ahol nincs nekik hely. Bringások szintén. Életveszélyes. Fel kéne őket jelenteni közlekedés veszélyeztetése miatt.
ehhez azért kellett az is, hogy "házon belül" is megjelentek a kritikus hangok, hogy ezt talán mégse kéne...és nem csak a Balaton lecsapolására gondolok, hogy hanem a Vp-i addigi belvárosának a teljes dózerolására. Nyilván nem független semmi a rendelkezésre nem álló pénzforrásoktól:)
Nézd, ha az eszébe jutott Papp elvtársnak, hogy a Balatont lecsapolva kukoricát vessenek a mederbe, akkor a 3 toronyház ötlete még nem is olyan nagyon elvetemült gondolat.
Minden rosszban van valami jó: mivel már akkor is elkúrták, de nem kicsit a gazdaságot, így nem volt pénzük teljesen kiélni az idiótaságukat.
belváros rekonstrukció régen. NAgyon jó, egyben szomorú olvasmány, főleg lokálpatriótaáknak. 5 résznben meséli el, hogymiyen volt, milyenre tervezték és mi valósult meg belőle. Ha minden a terv szerint megvalósult volna, akkor azt hiszem egy lepusztult falanszterben élnénk most.
Ez mindenhol így megy most. Veszprém, Balaton-part, Budapest, tökmindegy. Tolják le a régi villákat a parton, meg a kertvárosi negyedekben, és építik helyükre az igénytelen, lapostetős, háromszintes társasházakat. Közmű, közlekedés, parkolás kapacitása persze mit se fejlődik, de az nem számít. Csak a kapzsiság.
Sajnos a rendezési tervünk megengedi az ilyesmit. Mint ahogy lehet családi házas övezetben egy telekre 6-8 lakásos társas házakat építeni. Módosítani kéne, de az meg komoly anyagi és politikai veszteségekkel járna, úgyhogy egyelőre nézzük ahogy szétcseszi a jelenlegi befektetői trend a város szerkezetét.
szintén értékcsökkenéssel számolhatnak a Kalmár tér déli házainak a lakói is. Ugyanis az almádi útról a Balatonfüred felé vezető lehajtó a legszélső házaktól kb 30 méterre halad majd.