volna egy kérdésem!Van egy 50 kw mpi feliciám.A szelepeket 20mm állitottam mindegyiket.Most olvastam hogy a szívót 0.25 és a kipufogót meg 0.20kell.Okozhat valami problémát a motornak ha 0.20 állítottam?Adhat ki a motor valami ketyegést ha csak 0.20 van most állítva?Mert olyan mintha ketyegne a motor most.Előre is köszönom a tanácsokat!
szevasztok. Olyan problémám van hogy a jobb oldali ablak(elektromos) nem megy teljesen le.7-8 cm marad.Mi okozhatja?Azt gondoltam hogy a hideg miatt befagyott, de már kétlem.kösz
Sziasztok!Nekem is Felciám van 1997 1,6 55kw/75 Le most kissebb tuningolást végzek rajta!Most GAÁl 280 fokos vezérműtengelyt rakok bele meg chip tuning és benzinyomás szabályzo lesz kicserélve!Nagyon szeretem a Feliciakat szerintem nagyon jo gépek!!Ja és ha valaki tuningolt ilyet akkor meghallgatnám a tanácsait vagy az észrevételeit!!Üdv mindenkinek U.I.:Szlovákiábol vagyok Pote_44
Olyan problémám volt-van nekem is, hogy a műszerfalon időnkénk kigyulladt a töltés lámpa. Érdekes volt, hogy ha a ventillátorkapcsolót hirtelen 4. fokozatiba kapcsoltam, a töltéslámpa elaludt. A biztonság kedvéért szerelőhöz fordultam, aki kicserélte a feszültségszabályzót. 1 hétig nem volt semmi prbléma, de ma megint a fenti hiba jelentkezett. A töltést megmérettem, azzal semmi probléma, a feszültségszabályzó jó. Találkozott már valaki hasonló hibával? Mivel lehet a gond? Előre is köszönöm a segítséget.
Ezt a alternator fogja činalni. Elosor ki venem a relet hod mien alapotba vanak a seen kefek. E konrola ose aňa a alternatoron neme laza valameik. A regulator korul van 4 aňa. Elosor est kontrolald at astan lehet tovab meni.
Sziasztok! Azt szeretném megkérdezni, hogy mikor a motor eléri kb. a 2500-as fordulatszámot a műszerfalon kivilágit halványan az akumulátor jele. A kocsi gyújt rendesen. Mit jelenethet az ? Kösz!
http://www.vatera.hu/skoda_felicia_muszerfal_52382720.html itt van egy műszerfal, de rengeteg felícia alkatrész is még a vatera.hu oldalon, ha valakit érdekel
Ha ez megfelel küldök egy e-mail-t amiben úgy általánosságban néhány tanács szerepel, amit a lányoméknak szedegettem össze a kocsivásárlás előtt.Tipikus Felícia hibákról még nem tudok, remélem a tanácsaimat fel tudod használni. Szerintem a legfontosabb a figyelmes átvizsgálás. Sok sikert a géphez !
Köszönet a gyors válaszért, tehát 5 csavar tartja, csak azok az átkozott takarók ne lennének. Pontosan ezeket utálom, mert sérülnek és csúnyán mutatnak a szerelés után. Minden esetre köszi, legalább nem bújkálok a műszerfal alatt tovább.
Üdvözletem minden klubtagnak! Régi "motorosként" szeretnék a csapathoz csatlakozni, réges-régen volt skodám egy ritka kopoltyús MB1000-es, hát azzal mindent ki lehetett próbálni, amit egy autón bütykölni lehetett, meg kellett. Utána a kor gépe a VAZ-21011, vagy tizennyolc évig, majd hosszabb szünet és 2007 januárjában egy Felícia 1,3 MPI. Ezért vagyok most itt és mindjárt két kérdésem is lenne: 1,3 MPI-s feliciám műszerfalégő cseréje okoz némi fejtörést, a műszerfal kiemelésének a nyitjára nem tudok rájönni (UTÁLOM A PATTINTÓS-MÜANYAGFÜLES-KÜTYÜS RÖGZÍTÉSEKET!!!!), szóval ha valaki már túl van ezen légyszí' írja le, hátha más is fennakadt ezen. A másik dolog, hogy az én gépemben nincs kardánbox, vagy doboz, és ezt lehet-e valahogyan pótolni, vagy bontóból beszerezni és beépíteni egyet, egyáltalán szerelhető-e ez a darab. Előre is köszönöm a segítséget! Még találkozunk HALI !