Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

GT60 Creative Commons License 2017.12.28 0 0 66343

Nem akarlak ijesztgetni, de szerintem hengerfejes! A 3-as hengerbe víz kerül, ez megzavarja az égést és ezért ír a diag hibát a 3-as hengerre. A nejem (off) P 206-osával jártunk ugyan így (1,4 benzin).

Előzmény: Opi01 (66338)
mantilla Creative Commons License 2017.12.28 0 0 66342

Üdv minden márkatársnak!

Érdekelne engem Xsara egyes első lökhárító beépítés/rögzítés robbantott ábra...Plusz a ködlámpák beépítési ábrája!!Aki tud, kérem segítsen!!!

Előre is köszönettel!!!!

Plusz egy kérdés...A fényszóró állító motorok jobbos-balos kivitelűek, vagy "unisex"? 

tökfejű Creative Commons License 2017.12.27 0 0 66341

Beáramló levegő adaptáció hiba nagyon gyakori az 1,4 KFW motornál.

Valamint a gyújtó trafó nagyfesz kimenetei szokott oxidálódni hiába a gumi védő egyszerűen a hideg-meleg miatt! Minden évben kiszedem a gyújtó trafót (szeptember-Október)kontakt spray-vel megfújom a nagyfesz kimeneteit a gumi védőt meg gumiápolóval!

A szívócső nyomás érzékelőt célszerű kicserélni a gyári Bosch-t már fújtam mindennel egy idő után újra ott volt a hiba a tárolóban! Érá-t vettem egy darabig biztos jó lessz!

Előzmény: zimurgy (66339)
tökfejű Creative Commons License 2017.12.27 0 0 66340

Privát üzenet elküldve!

Előzmény: zimurgy (66339)
zimurgy Creative Commons License 2017.12.27 0 0 66339

Ha nem vagyok indiszkrét, engem érdekelne ez a trafó. Leginkább amiatt, mivel nagyon bizonytalan vagyok benne, hogy trafóhibám van-e... Nagyon ritkán, és elsősorban még nem meleg motornál (de előfordul üzemmelegen is) torpanik az 1.4-em. Párás, esős időre mintha szintén háklis volna. Sajnos a gyári szoftveres vizsgálat nem mutat hibát, így csak sejtéseim lehetnek. :(

Email-címem publikus.

Előzmény: tökfejű (66337)
Opi01 Creative Commons License 2017.12.27 0 0 66338

Köszönöm.vettem ma ujat gyertyákkal együtt.hát nem ez volt a probléma ugyan azt csinálja.röhely.

tökfejű Creative Commons License 2017.12.27 0 0 66337

Tudok neked trafót küldeni,neked is adom.

1 évet használtam utángyártott, a tekercsek feltöltési ideje nem tudja a gyári értéket produkálni ezért vágtam ki az autóból! A motorvezérlő hibatárolójában (gyújtásba épített fázishiba miatt)

Egyébként jól működik,természetesen ingyen. Elérhetőséget adj meg ha érdekel!

Előzmény: Opi01 (66326)
soryton Creative Commons License 2017.12.27 0 0 66336

...biztosíték .... vagy a kettős relé....

Előzmény: bellerzsolt (66335)
bellerzsolt Creative Commons License 2017.12.27 0 0 66335

van egy 2001-es citroen xsarám (1,6 16v)nem kap áramot a benzin pumpa    valakinek ötlet  tapasztalat

toji76 Creative Commons License 2017.12.27 0 1 66334

Az a bizti féleség egy kicsi ellenállás, ívoltó és zavarszűrő szerepe van. Valóban nélküle is megy minden.

Előzmény: cmlHunter (66330)
Hf1968 Creative Commons License 2017.12.27 0 0 66333

Köszönöm.

Előzmény: toji76 (66320)
FeZ_ Creative Commons License 2017.12.26 0 2 66332

"gépszerint a 3 as henger befecskendező rossz"

 

Ha egy kicsit elmerengsz ezen a problémán, rájöhetsz, hogy ezt könnyen tudod ellenőrizni: cseréld ki a 3. injektort egy másikra az autón ! Ha most azt írja ki hibásnak, amelyikkel kicserélted, akkor az injektor valóban rossz. Ha ugyanúgy a 3-as marad a hibásnak írt, akkor valami más lesz a probléma.

 

Előzmény: Opi01 (66326)
Opi01 Creative Commons License 2017.12.26 0 0 66331

köszönöm megprobálom.

cmlHunter Creative Commons License 2017.12.26 0 0 66330

Ilyesmiről beszéltem:

Repair KIT

Előzmény: cmlHunter (66329)
cmlHunter Creative Commons License 2017.12.26 0 0 66329

Próbáld meg a trafócserét, annak kell lennie.

Egyébként most nem tudom ebbe milyen trafó van, de Anyám kocsijában a trafó szárával volt gond ami a gyertyára rácuppan. Konkrétan van benne egy rugó és van volt benne valami stift szerűség, mintha valami bizti lenne, mind1 az oxidálódott meg, ezt kivettük és csak a rugó maradt meg egy kb 6-os csavar ugyanolyan méretűre levágva és tökéletesen működik.

Előzmény: Opi01 (66328)
Opi01 Creative Commons License 2017.12.26 0 0 66328

De hidegen minden tökéletes.eléri kb a 50 fokot és kész.

vzoli78 Creative Commons License 2017.12.26 0 0 66327

Nekem is volt hasonló, időszakosan jött elő a 3 hengerezés . Át húzott a szigetelésen a "szikra"(más autó típus volt) de sötétben még látni is lehetett.

Előzmény: Opi01 (66323)
Opi01 Creative Commons License 2017.12.26 0 0 66326

Aksi is volt cserélve nem rég.a kocsi a katalizátort irja gépszerint a 3 as henger befecskendező rossz.ezért irtam ide mert mindenki mond mindent meg a gép is.

soryton Creative Commons License 2017.12.26 0 0 66325

...akksi sarukat  mikor mozgattad , takarítottad meg utoljára...?

Előzmény: Hf1968 (66319)
soryton Creative Commons License 2017.12.26 0 0 66324

...szinte biztos a trafó... kérj kölcsön egyet egy próba erejéig ... 

Előzmény: Opi01 (66323)
Opi01 Creative Commons License 2017.12.26 0 0 66323

Nem csak mértem.ha bemelegszik ugrál az alapjárat borzasztoan megy.

cmlHunter Creative Commons License 2017.12.26 0 0 66322

Trafót is cseréltél vagy csak mérted?

Előzmény: Opi01 (66321)
Opi01 Creative Commons License 2017.12.26 0 0 66321

Sziasztok.lenne egy problémám ha valaki tudna segiteni.van egy 2002 es citroen xarám 1.4 benzin.ahogy bemelegszik a motor nem negy csak 3 om henger.már mindent megnéztem gyertya injektor trafo.hidegen hibátlanul megy.

toji76 Creative Commons License 2017.12.26 0 0 66320

Igen, nekem is csinálja de ritkán.

Ilyenkor kiírja hogy immo hiba, légzsák hiba, abs hiba.

 

Ha rálépsz a fékre vagy berakod rükvercbe akkor azonnal helyreáll minden, ha felengeded a féket akkor visszajön. Azt mondta a citrony szerviz hogy az immo keveri a szart, mert késik egy kicsit a válasszal a bsi felé, a javítás túl drága lenne.

 

Ilyenkor jelet kell adni a bsi-nek és akkor jól működik. Parkolásnál pl. berakod rükvercbe és tudod használni mindenét, központi zár stb. Én ezt szoktam csinálni.

Ha viszont vársz ilyenkor nagyjából 1 percet magától helyreáll minden, nekem legalábbis igen.

 

Ha menned kell akkor ráadod a gyújtást vársz 3 másodpercet és indul az autó ennyit késik az immo, ha hamarabb indítod az immo tiltja le a motort.A 3 másodperc várás után világít még az immo, de hagyja beindulni az autót és utána ki is alszik.

 

Kis bosszantó gond de együtt lehet vele élni. Röviden ennyi a használati utasítás.

Előzmény: Hf1968 (66319)
Hf1968 Creative Commons License 2017.12.26 0 0 66319

Sziasztok.

Találkozott már valaki a következő problémával. Leállított motornál,de ráadott gyújtással hallgatom a rádiót. Egyszer csak sípolás,és minden féle hibaüzenet jelenik meg. Kulcs ki,indítózás,ablaktörlő bekapcsol,autó fél másodpercre beindul,leáll. Kulcsot kiveszem,műszerfal világít mint a karácsonyfa. Be bikázom,autó indul. Azóta négy nap telt el és semmi baja. 3 éves az akku.?????

soryton Creative Commons License 2017.12.25 0 1 66318

..egy érzékelő a rádió felett ...egy a levegő modul alján ...és egy szabályzóegység a modul oldalán a kesztyűtartó bal hátsó része mögött ...

Előzmény: vzoli78 (66316)
vzoli78 Creative Commons License 2017.12.25 0 0 66317

Boldog Békés Karácsonyt !

vzoli78 Creative Commons License 2017.12.25 0 0 66316

Benne van. Szenzor hibára gondolok még de  nincs leírásom hol találom azokat, (ami egyébként érthetetlen számomra mert auto módban okés hogy letilt de ha egyéni beállításnál miért nem mindegy a ecu-nak hány fok van kin és ment!) A Jobb oldali tükörben van az egyik hőmérő?  A belső gondolom a rádió felett van , Az lcd-én eddig se irta hogy hány fok van.  Arámtalanítani kellene esetleg?      mint egy reset  . Ventilátor szabályozó kimérése is lehet segítene . :)

Előzmény: soryton (66315)
soryton Creative Commons License 2017.12.25 0 0 66315

....és mégsem megy ....  :-((  egyet nézz még meg ...ott az alatt a rugó alatt kell lenni-e egy kis fém korongnak... esetleg elmaradt valahol...

Előzmény: vzoli78 (66314)
vzoli78 Creative Commons License 2017.12.25 0 0 66314

igen  egy új panel csere volt....

Előzmény: soryton (66313)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!