Nem akarlak ijesztgetni, de szerintem hengerfejes! A 3-as hengerbe víz kerül, ez megzavarja az égést és ezért ír a diag hibát a 3-as hengerre. A nejem (off) P 206-osával jártunk ugyan így (1,4 benzin).
Beáramló levegő adaptáció hiba nagyon gyakori az 1,4 KFW motornál.
Valamint a gyújtó trafó nagyfesz kimenetei szokott oxidálódni hiába a gumi védő egyszerűen a hideg-meleg miatt! Minden évben kiszedem a gyújtó trafót (szeptember-Október)kontakt spray-vel megfújom a nagyfesz kimeneteit a gumi védőt meg gumiápolóval!
A szívócső nyomás érzékelőt célszerű kicserélni a gyári Bosch-t már fújtam mindennel egy idő után újra ott volt a hiba a tárolóban! Érá-t vettem egy darabig biztos jó lessz!
Ha nem vagyok indiszkrét, engem érdekelne ez a trafó. Leginkább amiatt, mivel nagyon bizonytalan vagyok benne, hogy trafóhibám van-e... Nagyon ritkán, és elsősorban még nem meleg motornál (de előfordul üzemmelegen is) torpanik az 1.4-em. Párás, esős időre mintha szintén háklis volna. Sajnos a gyári szoftveres vizsgálat nem mutat hibát, így csak sejtéseim lehetnek. :(
1 évet használtam utángyártott, a tekercsek feltöltési ideje nem tudja a gyári értéket produkálni ezért vágtam ki az autóból! A motorvezérlő hibatárolójában (gyújtásba épített fázishiba miatt)
Egyébként jól működik,természetesen ingyen. Elérhetőséget adj meg ha érdekel!
Ha egy kicsit elmerengsz ezen a problémán, rájöhetsz, hogy ezt könnyen tudod ellenőrizni: cseréld ki a 3. injektort egy másikra az autón ! Ha most azt írja ki hibásnak, amelyikkel kicserélted, akkor az injektor valóban rossz. Ha ugyanúgy a 3-as marad a hibásnak írt, akkor valami más lesz a probléma.
Egyébként most nem tudom ebbe milyen trafó van, de Anyám kocsijában a trafó szárával volt gond ami a gyertyára rácuppan. Konkrétan van benne egy rugó és van volt benne valami stift szerűség, mintha valami bizti lenne, mind1 az oxidálódott meg, ezt kivettük és csak a rugó maradt meg egy kb 6-os csavar ugyanolyan méretűre levágva és tökéletesen működik.
Nekem is volt hasonló, időszakosan jött elő a 3 hengerezés . Át húzott a szigetelésen a "szikra"(más autó típus volt) de sötétben még látni is lehetett.
Aksi is volt cserélve nem rég.a kocsi a katalizátort irja gépszerint a 3 as henger befecskendező rossz.ezért irtam ide mert mindenki mond mindent meg a gép is.
Sziasztok.lenne egy problémám ha valaki tudna segiteni.van egy 2002 es citroen xarám 1.4 benzin.ahogy bemelegszik a motor nem negy csak 3 om henger.már mindent megnéztem gyertya injektor trafo.hidegen hibátlanul megy.
Ilyenkor kiírja hogy immo hiba, légzsák hiba, abs hiba.
Ha rálépsz a fékre vagy berakod rükvercbe akkor azonnal helyreáll minden, ha felengeded a féket akkor visszajön. Azt mondta a citrony szerviz hogy az immo keveri a szart, mert késik egy kicsit a válasszal a bsi felé, a javítás túl drága lenne.
Ilyenkor jelet kell adni a bsi-nek és akkor jól működik. Parkolásnál pl. berakod rükvercbe és tudod használni mindenét, központi zár stb. Én ezt szoktam csinálni.
Ha viszont vársz ilyenkor nagyjából 1 percet magától helyreáll minden, nekem legalábbis igen.
Ha menned kell akkor ráadod a gyújtást vársz 3 másodpercet és indul az autó ennyit késik az immo, ha hamarabb indítod az immo tiltja le a motort.A 3 másodperc várás után világít még az immo, de hagyja beindulni az autót és utána ki is alszik.
Kis bosszantó gond de együtt lehet vele élni. Röviden ennyi a használati utasítás.
Találkozott már valaki a következő problémával. Leállított motornál,de ráadott gyújtással hallgatom a rádiót. Egyszer csak sípolás,és minden féle hibaüzenet jelenik meg. Kulcs ki,indítózás,ablaktörlő bekapcsol,autó fél másodpercre beindul,leáll. Kulcsot kiveszem,műszerfal világít mint a karácsonyfa. Be bikázom,autó indul. Azóta négy nap telt el és semmi baja. 3 éves az akku.?????
Benne van. Szenzor hibára gondolok még de nincs leírásom hol találom azokat, (ami egyébként érthetetlen számomra mert auto módban okés hogy letilt de ha egyéni beállításnál miért nem mindegy a ecu-nak hány fok van kin és ment!) A Jobb oldali tükörben van az egyik hőmérő? A belső gondolom a rádió felett van , Az lcd-én eddig se irta hogy hány fok van. Arámtalanítani kellene esetleg? mint egy reset . Ventilátor szabályozó kimérése is lehet segítene . :)