Üllőtől Monorig a 4-es út fel van marva, keskeny, forgalmas és bicajtilalmas. De nem lehetetlen ott végigmenni. Tovább még sose jártam, de biztosan hasonló az a szakasz is.
Életveszély nincs, (legalábbis én nem érzékeltem,) az útminőség viszont Pilisig igen rossz. (Emiatt sötétedés után már akár veszélyes is lehet, hacsak nincs fotonágyúd.) No és a szinte végig kint vannak a szentháromság táblák is.
Igen, szabsértés esetén is lehet hamis vád [Btk. 235. § (1) bek.], de a rendőr nem követheti el a hamis vádat, hiszen ő a hatóság, aki előtt a bűncselekmény elkövethető. Ő max egy alaptalan feljelentést tehet, ami ellen panasszal élhetsz, és majd szépen megszüntetik az eljárást, ha igazad van.
Nagyjabol ugy mentunk ahogy Kivi irta. Pesterzsebet-Gubacsi hid-M0 hid - itt tokolodes hogy hogyan is kell a tetenyire atjutni - erd-tarnok-7es ut.
Joparszor volt hogy hirtelen hopp bringazni tilos. Persze ki lehet logikazni, hogy azert tettek ki, mert a mellette levo dulout ugyanoda visz, de vacak erzes lemenni, mert nem lehetsz 100% hogy tenyleg ugyanoda visz.
Nekem symbian rendszerű van, a gyári OVI ugyanúgy alkalmatlan a cashingre, szerencsére a Garmin használata egyszerűbb symbianon, bár két hétbe telt míg találtam az elinduláshoz segítséget.
Most abból az alkalomból, hogy megoldottam a hogyan használjunk Tuhu térképet Androidot futtató telefonon problémát, és mindenkivel megosztom a leírásomat, hátha más is ebben a cipőben járt eddig.
Jaja, én is inkább afelé hajlok, nem is a műtéttől parázok, csak a mankózást nem kívánja a szervezetem egyáltalán.
Egyébként most rápróbáltam - életemben először - a V10-re. Szerencsére a térdem nem szarakodott, viszont az ötödik körben a hátam kezdett el rohadtul fájni, meg görcsölt mind a két lábam (pedig nem szokott szinte egyáltalán), így inkább én is abbahagytam. Az utolsó körben már háromszor kellett megállnom, eléggé érdekes látvány lehettem, ahogy vigyázállásban állok a bicikli mellett, valaki meg is kérdezte hogy minden rendben van-e. :)
Mindenesetre pár tanulságot leszűrtem a dologból. Többet kéne dombos környéken tekerni, alföldiként az északi parton lévő emelkedők nekem már igazi hegyek voltak. Tényleg túlzás nélkül mondom hogy többet használtam a váltót, mint egy év alatt összesen és az állandó lenyúlkálást nagyon untam a végére. A kajázás dolog nekem sem ment, egy banánt tudtam legyűrni, de semmi étvágyam nem volt, vizet pedig kábé 10 litert ittam meg, output oldalon viszont semmi nem jelentkezett.
Sikerült ütközni is, egy gyerekcsoport jött velem szembe azon a szűk bringaút részen, lehúzódtam a fűre, de egy kissráccal összeért a kormányunk, jó nagyot zakózott, de szerencsére nem lett semmi baja.
A hangulat remek volt remélem jövőre meg lesz a 10-es.
Amilyen használatot leírtál, arra nem vennék tárcsafékes bringát, mert erre bőven elég egy jó minőségű V-fék, tehát azt a pénzt, amennyivel a tárcsafékes bringák többe kerülnek, elköltheted más, számodra hasznosabb extrákra, vagy kijön belőle egy jó lakat, fejvédő, lámpák, illetve a tárcsafék karbantartása, szükséges alkatrészei - tudomásom szerint - szintén drágábbak egy V-fék hasonló költségeinél.
Tehát, ha nincs valamilyen különleges okod arra, hogy tárcsafékes bringát vegyél, akkor gondold át még egyszer ezt a dolgot, mert sok esetben felesleges. A mondott hobbi és mindennapi tekeréshez egy jól beállított V-fék pont megfelelő.
Ja, és várd meg Kivi, meg a töbiek véleményét is, mert én csak szeretem osztani az észt,ők viszont értenek is hozzá. :-)
Volt jó szél. Sajnos, csak Tétényig tartott, pedig rendesen tolt. Aztán már az első körben megmutatta, mit is tud. Az északi parton pofátlanul pofán fújt. Be is ért egy csapat, akik aztán befogadtak (bepofátlankodtam).
Nem is igazán enyhült egész nap a szél. A déli oldalon tologatott, a többin fékezett.
Az eső is csak ijesztgetett, szerencsére nem volt nagyobb baj. Érden ázhattam volna meg visszafelé, ha gyorsabb vagyok. De én stratégiailag voltam lassú, így kifogyott a felhő, mire odaértem.:-)
Az első V10-emen volt ilyen meleg - 2005-ben. Ma szükség is volt a második kulacsra - néha.
Szeretnek egy cross country/turabicajt venni csak hobby szintu, mindennapos rovidebb tavu(10-20)km tekereshez.
Olyanra gondoltam mint a Merida Matts, vagy Cube Aim/Analog, de nem nagyon ertek a bicajokhoz, mentem mar Meridaval is es Analoggal is, sok kulonbseget nem talaltam a ketto kozott. Segitseget szeretnek toletek kerni, hogy max 150.000 Ft-ert mit ajanlotok, milyen evjaratut(2009, 2010, 2011 stb), lehet mas marka is, nem muszaly Merida vagy Cube legyen, de jo lenne ha tarcsafekek vannak rajta, es az ervet is mondjatok meg, hogy eppen miert ajanljatok az adott biciklit.
Giro-n, Tour-on, Vuletán stb ha hegyi szakasz van, akkor elöl a tányért hagyják a 38-41 fogszámmal vagy kisebbre cserélik? Most a Giro-n volt 22%-os szakasz, azon 40 körüli első tányérral szerintem nem lehet felmenni.
Ma en is pont ilyet lattam, eloszor eletmben. Reggel feluteses defeket. TEGNAP vettem egy uj belsot (mert tegnap is defektem volt), kenda, es mar belerakas kozben elhajtottam a szelepet. A felenel behorpadt. Megprobaltam pumalni, es ment, igy egy egesz rovid pillanatig meg boldog voltam, hogy mukodik - amig meg nem lattam, hogy rajta maradt a kis gyuru, ami a felnire szoritana. Megprobaltam ugy osszerakni, de nem ment, ha benne hagytam, nem logott ki annyira a szelep, hogy ratekerjem az atalakitot. Megprobaltam megragasztani a felutest, persze nem ment. Ugyhogy csak ket orat kestem a sulibol, miutan egy haver eljott kocsival, es elvitte a biciklimet, en meg bkvztam.
En voltam a barom tobbszorosen is : csunyan kopott a kulsom, valszeg mar nem tart, negy nap alatt harom felutest kaptam 6 bar folotti nyomason is, pedig nem megyek gyorsan, aztan a belsot is en benaztam el.
Ja, ilyet azert lattam vegul, mert amikor nem tudtam felfujni, picit morci lettem, es a szuksegesnel kisse nagyobb erohatassal evakualtam a belsot a kulsobol... :o) A szelep benne maradt.
Vasarnap kap ket szep uj bontrager belsot, es ket vadiuj kulsot is valszeg...