Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Kovee123 Creative Commons License 2014.10.04 0 0 23870

Szia, 

Kétszer volt ilyen.

Először a műszercsoport csatlakozója volt a ludas, óracsoport ki, egy kis takarítás, érintkező karbantartás, és rendbe jött.

Utána volt egy olyan, hogy egy biztosíték ment ki, de nem emlékszem melyik, az  autó nem is indult, illetve a  jobb oldali figyelmeztető  lámpasor világított.

Arra emlékszem, hogy 5A-s volt a bizti. Csere után minden megjavult.

Többre nem emlékszem.

 

Üdv!

 

Előzmény: popek (23869)
popek Creative Commons License 2014.10.04 0 0 23869

Szia Kovee123!

Olvastam régebbi hozzászólásaidban hogy neked is volt műszerfal problémád.Mármint hogy menet közben lefeküdtek a mutatók,és a kéziféklápa világított.

Azért írok mert nekem is ugyan ez a problémám csak nekem Merivám van.

Mi volt a hiba oka,és hogyan oldottad meg?

Köszi szépen előre is a választ.

Üdv,

Jani.

Előzmény: Kovee123 (23866)
liderces2 Creative Commons License 2014.10.04 0 0 23868

Szasztok! Megtudná e mondani valaki 2009-es D-s corsaban van e külön motorvezérlő és hol található? Illetve a kormány alatti elektronika biztosítékokkal az pontosan micsoda? Köszönettel. Esetleg elektromos kapcsolási rajza valakinek? üdv

no_holy_shit Creative Commons License 2014.10.04 0 0 23867

"Ha már adva van a rendszerben egy szűrő, akkor azt nem véletlenül tették bele"

ezt taglald kerlek az 1,6hdi-k turbojanak az olajzocsövebe szerelt szuro eseteben :-))

Előzmény: Kovee123 (23866)
Kovee123 Creative Commons License 2014.10.03 0 0 23866

Nem kell, csak majd észreveszed, hogy kell.

Ugyanis az  E85 jól oldja a szennyeződést a tankban, és az bekerül  a szűrőbe, amit eldugít. Nekem  110 ezernél kellett.

 

Amúgy az  ok:

Ha már adva van a rendszerben egy szűrő, akkor azt nem véletlenül tették bele. PL azért, hogy a befecskendező, és a magasnyomású rendszer finom illesztésű elemeit védjék.

 

Előzmény: Finom Leves (23864)
Laczko.Attila Creative Commons License 2014.10.03 0 0 23865

Nem ártasz vele. Én két évig jártam tiszta E85-el mikor még megérte, átalakítóval, de nem cseréltem. Ez a tétel mindig valahogy lemaradt a szerviznél, pedig filléres. A legutóbbi olajcserekor cseréltem ez 245.000Km-nél volt! A lényeg cseréld le nyugodtan nem ártasz vele az biztos!

Előzmény: Finom Leves (23864)
Finom Leves Creative Commons License 2014.10.03 0 0 23864

hello

 

ha E85-t tankolok,akkor kell majd uzemanyag szurot cserelni biztosan?

pempelli72 Creative Commons License 2014.10.03 0 0 23863

Szerintetek lehet úgy motor belső mosást csinálni hogy tele töltöm a motort valami olajlerakódást oldó folyadékkal állni hagyom majd  egy nap múlva leengedem.

Öcsén golfja elég lerakódásos.

kbalazs2 Creative Commons License 2014.10.03 0 0 23862

Sziasztok,

a segítségeteket szeretném kérni. Van egy 2001-es 1.4 Sport Corsam amivel két problémám van.
1. ha a kuplung le van nyomva és a gáz adás kivételével (kb. a 3. sebesség felett) végig dadog és rángat az autó... benzinszűrő cserélve volt..de nincs több ötletem.
2. ez inkább csak idegörlő probléma, de az ajtóknál a gumitömítés nagyon durván nyikorog..próbáltam már bekenni gumikédereit ápolóval...később szilikonnal...de semmi sem segít. Esetleg valakinek valami más ötlet?

ez a két hiba odavágta az autózási élményemet..így bármilyen segítséget, ötletet előre is köszönök.

 

Kovee123 Creative Commons License 2014.10.03 0 0 23861

A különbség ott van, hogy nem papírvékony lemezből csinálták a golf futóművét.

Nincs stabi benne, de lehet dőlést állítani rajta. A futómű hangolása meg szerintem sokkal jobb, mint a Corsa-é.

Nem a Corsa-é szar, hanem a Golf-é jobb.

Előzmény: no_holy_shit (23859)
Kovee123 Creative Commons License 2014.10.03 0 0 23860

Mármint konstrukcióban igen. de Golf futóműve 3 annyit bír, mint a CORSA-é. Meg feszesebb, nem billeg, nincs agyon szervózva.

Előzmény: kacagógerle (23858)
no_holy_shit Creative Commons License 2014.10.03 0 0 23859

corsa alig nehezebb es mind2 mcpherson (bar golfban nincs stabi, csak a gti-ben)

Előzmény: Kovee123 (23857)
kacagógerle Creative Commons License 2014.10.03 0 0 23858

Az első futómű szinte ugyanaz mindkét tipusban...

Előzmény: Kovee123 (23857)
Kovee123 Creative Commons License 2014.10.03 0 0 23857

Azért egy golf1-et elég nagy merészség összehasonlítani a C corsával. Abban ha kelepelt a dugattyú, is elment a világ végére. Pedig súlyra az is 840kg volt.

Előzmény: no_holy_shit (23856)
no_holy_shit Creative Commons License 2014.10.03 0 0 23856

nekem ennyi kitort anno a golf 1-n, de csak az egyik oldalon. ugy jartam vele, amig bele nem raktam az ulteto rugokat

Előzmény: kacagógerle (23854)
az Álmos elefánt Creative Commons License 2014.10.03 0 0 23855
Sziasztok!
2004 májusi Corsa gyújtáskapcsoló betétet keresek. Az újabb fajtára van szükségem, ami a hornyolt kulcshoz való! Köszi
kacagógerle Creative Commons License 2014.10.02 0 0 23854

Én is hagynám, ennyit kiflexeltünk régen ültetéskor.:-)
Sőt, én a másik oldalon is kivágnék ennyit és cserélni sem kell...

Előzmény: no_holy_shit (23853)
no_holy_shit Creative Commons License 2014.10.02 0 0 23853

kepet nezve: en kiszednem a letort darabot es hagynam... amig nem keresztezi az utamat egy olcso bontott vagy ultetorugo...

Előzmény: no_holy_shit (23852)
no_holy_shit Creative Commons License 2014.10.02 0 0 23852

1, szedd ki a letört darabot, nehogy kiforduljon es kivagja a gumit (mondjuk kanyarban vagy autopalyan...)

(ha kevesebb mint 1 menet tort ki es kulonben jol felfekszik a rugotanyeron, akkor nem is feltetlen kell cserelni)

 

2, rugot lehet ujonnan is gyariban (nem er annyit a verda), utangyartottban es bontottban is kapni. utangyartott=minoseg kerdes, de nem kel utanna futkosni, neha jo aron is van (F astra 2 utangyartottat hatra 10eFT-ert vettem

 

3, csere: kell egy rugoösszehuzo. meg autotol függöen vmi kulcs, amivel a felso anyat ugy ki tudod csavarni, hogy kozben a gatlo szarat ellentartod (altalaban csökulcsot szoktam felbevagni es egy kart rahegeszteni)

 

Előzmény: Törölt nick (23850)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.02 0 0 23851

Törölt nick Creative Commons License 2014.10.02 0 0 23850

Sziasztok.

Lehet kapni újonnan lengéscsillapító rugót vagy megbizhatóbb egy használt bontóból.

Persze gondolom ezt meg nem árt párban cserélni?

Mekkora munka ez, megoldható házilag?

Köszönöm.

 

strzoli Creative Commons License 2014.10.01 0 0 23849

de ez nem pár másodperc volt nálam vagy 1 perc,

egyébként ha megy a motor és leveszitek az olaj sapkát mennyire dobálja mi az olajat a vezérműtengely?b corsámon szórta mint az állat,ezen szinte semmi.

Előzmény: kacagógerle (23848)
kacagógerle Creative Commons License 2014.10.01 0 0 23848

Én még nem is láttam/hallottam olyan Corsát Astrát, aminek azonnal elaludt volna az olajnyomásjelzője. Mentem már vagy 20-al, de 3-4 másodperc mindnél kellett hidegen, mire elaludt. Addig meg csörgés, csattogás, kelepelés.:-)

Előzmény: Laczko.Attila (23847)
Laczko.Attila Creative Commons License 2014.09.30 0 0 23847

Igen érthető volt köszönjük. Nem sok corsa-t hallottam, ami ne kerregve indult volna el, reméljük hasznára válik pár embernek.

Előzmény: strzoli (23846)
strzoli Creative Commons License 2014.09.30 0 0 23846

Ha kitekered az olajszűrőt van középen egy nagy fekete kiálló perforált rúd amire ráhúzod a szűrőt,ennek a talpánál van egy másik kis feketeség ez az olaj visszaeresztő szelep,

ha berakod a szűrőt rátekered a fekete kupakot a szűrő benyomja a szelepet így csak a szűrön  keresztül tud áramolni az olaj,viszont ha elkezded kitekerni a fekete kupakot ez hozza magával a szűrőt és és ezáltal nyitja szelepet a szelep az összes olajat vissza engedi a karterbe,na ez a szelep nekem kóricált jobbra balra majdnem ki is esett szinte,közben csak a szűrővel párhuzamos  irányba szabadna mozognia ki-be.Így indításnál nincs olaj a rendszerbe mert minden lefolyik és az egész rendszer mire felállt addig zenélt nekem:)

Remélem érhetően írtam le.

Előzmény: Laczko.Attila (23844)
strzoli Creative Commons License 2014.09.30 0 0 23845

Nem lehet külön cserélni,csak a olajszűrő házat komplettem.

Új ára 25000ft,ésszerűbb jó bontottat nézni,és 3000ft-ért vettem.

 

Előzmény: Laczko.Attila (23844)
Laczko.Attila Creative Commons License 2014.09.30 0 0 23844

Ezt írd le kérlek részletesen, mert szinte mindenkinél probléma! Nem is értem miért nem lett visszahívásos!

Előzmény: strzoli (23839)
kacagógerle Creative Commons License 2014.09.30 0 0 23843

Lehet külön cserélni a szelepet?

Előzmény: strzoli (23842)
strzoli Creative Commons License 2014.09.30 0 0 23842

Az ami visszaengedi az olajat ha tekered ki a szűrőt,

Előzmény: strzoli (23841)
strzoli Creative Commons License 2014.09.30 0 0 23841

A szűrőházban a kisebbik pöcök ami oldalt van,nekem kóválygott jobbra balra,amit beletettünk az csak függőleges irányba mozgott.

Előzmény: kacagógerle (23840)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!