10.01-én, vasárnap reggel 8 órakor már rutinszerűen ismét nekivágunk a békési tájnak egy fotótúra keretében: az alany ezúttal az utolsó barna C80.30-as, a HZE-126 lesz. Még utoljára elvisszük egy-két olyan helyre, ahol még sosem járt. :)
Ez csak iskolaidőben reggel és délután közel egy-egy óra szolgáltatás. Reggel 2 busszal, délután 1 busz, inkább iskolajárat, mint helyijárat. Megszűntek a délelőtti és a kora délutáni kanyarok is.
Kíváncsi leszek meddig marad ez így meg, lehet oda jut, mint a 90es évek elején, mikor teljesen megszűnt létezni.
Igaz, szinte sosem lehetett -emlékeim szerint- akár munkába járásra használni, a 90-es évek előtt is működő munkahelyeknek saját buszos dolgozói járataik voltak, mára meg már mindenki egyéni közlekedési eszközt kénytelen használni a városban. Tudom 22-es csapdája, minek a járat, ha nincs utas, utas meg nem lehet, mert nincs járat, mint nagyon sokfele az országban.
OFF
A helyi gimnázium ma is saját Setra 415 UL busszal szállítja a diákjait a városban.
Nem egészen értem mit keres azon a fordán, megörökölte volna a KWX-462 helyét? Elég logikátlan döntés lenne, hisz nagyon kéne távolsági tartalék, nagy luxus lenne arra a fordára véglegesen a KSA-677. Közben PRF-924 visszatért.
Mostanság igen gyakori lett az SWR-ek távolságira való pakolgatása, az 590 is nemrég Gyula-Debrecent vitt, nagyon kéne ide valami távolsági tartalék, mert az LNY és az FLX-727 nagyon kevés...
LSU-105 (kék-fehér 4 ajtós Credo, a gyulai 5-ös helyi eddigi törzskocsija) ma Békéscsabán bukkant fel, helyette pedig ma a gyulai 5-ös helyi járaton MNX-795 (fehér 3 ajtós VOLVO) jár(t).