Ezen en is gondolkodtam mar, jo darab. A gyerekek meg csak ritkan jonnek velem ejszaka bringazni, arra meg eleg nekik valamelyik regebbi lampam... :-) (pl. 4x Cree XR-E, Taskled vezerlo+ az ominozus kozos beszerzesu DVD-lejatszohoz valo Li-ion akku).
Akkor tenyleg elter az "idozona", mi korabban indulunk es jovunk vissza (7:10-7:50 es 16:30-17:00 a sarokszamok)
Mondjuk ezt a korai indulast is csak most tudtuk megtenni, mert a gyerekek egyedul jartak reggelente iskolaba (egeszen maig, mert mostantol nyari szunet van).
Azert lassabb odafele, mert nejem nem bir 30-as atlaggal haladni :-) igy odafele "zsiregeto" edzes van, cserebe hazafele megnyomom a pedalt kisse.
Egy új boltot ajánlanék nektek! A Hellovelo -t, ahol vásárolhattok a Német KED sisakokból, Burley utánfutókból , Gonso ruházatból és sok már termékből.
Biztos máskor közlekedünk. Meg mondjuk csak 2-3 alkalommal sikerül bringával jönni ilyen-olyan okok miatt.
Reggel 8:10 körül jövök át az Árpád hídon, délután meg ha sikerül, az UVH-s útvonalat választom, és átmegyek a hegyen. Ez meg f6-f7 között szokott lenni.
De mint ahogy írod a robogó nem fogyaszt 3 liter alatt így a napi 2x60km alatt kb 4 litert fogyasztana így megközelítőleg 1000 liter évente jelenlegi benziár mellett ez nem kevés összeg. Persze kár egész évre számolni, mivel nem lehet mindig kerékpározni/motorozni.
Az elektromos feltöltés nem tudom mennyi összeg de ennek biztos a töredéke, ráadásul a munkahelyi feltöltés még ingyen is lenne.
Ha csak 30Km-re lenne a munkahely akkor azt saját erőből is meg tudnám tenni.
ez marhara nem a barkacs, es nem is a kerekpar kategoria.
60km tav az az elektromos robogok koreben is a hatar vagy azon tul van. benzines robogoval sem igazan szokas 60km-re jarni meloba. egyaltalan, robogoval 40-el nem igazan szokas orszaguton kozlekedni.
Eztr már én is akartam írni, csak nem jutottam el a fórumba... :-( Már múlt hét pénteken is ott jöttem haza, mint ahogyan ma is.
Pinyo, te mikor szoktál mostanában járkálni? Nem nagyon látlak... pedig régebben volt, hogy szinte naponta-kétnaponta összefutottunk "ellenütemben" :-)
Épp ezt olvasgatom, hogy aki nem Amerikai az nem számít.
Vagy éppen duplán.
Akkor ez vélhetőleg zsákutca, mivel itt is kb 150.000Ft egy szett, és ehhez kellene még 2db pótakku ahhoz a távhoz amire használnám. És egy csomó pénz a szállítás és a vám.
és ráadásul kb 40Km/h sebességeet ír maximumnak.
Akkor marad valami kisebb fogyasztású motorkerékpár.
Ezek mérföldek, szóval a 60km-es hatótávtól még igen messze van ekkora akksival is.
Egyébként meg :-) :
"NO INTERNATIONAL order please -- Due to the high cost of shipping cost ( heavy ) to outside of United State, it is too costly for us to ship back and forth for customer support. "
Érdekesek, 30 perc alatt felszerelhető, meg figyelmeztet, hogy teleszkópos vagy aluvillás elsőkerékre a csavarodás miatt ne rakjuk fel.
Rohadt nagy áramok jönnek ki, ezzel RC modellek időlegesen elvannak, de itt túl nagy lenne a veszteség, meg már milyen böhöm átmérőjű kábelek kellenének.
Szerintem inkább nagyobb feszültséget hoznak össze pl. 10 LiIon cellából.
Innen még csak akksit vettem párszor, de komplett e-bike kit-et kaphatsz: akksi, agy, töltő, szóval létezik megoldás, de nem olcsó.
A 40-es tempó minimum kellene, ennyit a kerékpár is simán kibír, mert lábbal is ki lehet hozni ezt a tempót kisebb szakaszokon.
A hálón nézelődve találtam pár furcsaságot, fúrógépes hajtások és hasonlók, de ezek egyike sem hinném hogy kibírna ekkora távot heti renszerességgel.
A boltos is valami rásegítésről beszélt, de amikor a 250 ezer költség szóbajött utána már nemigen érdekelt a dolog. Ráadásul úgy hogy nem is tud igazán az elvárásaim szerint menni.
Elektromos kerékpárt szeretnék építeni, ilyen tapasztalata van valakinek?
Munkába járáshoz kellene 60Km-es távra, persze nem zárkózom el a tekeréstől, de szeretném letudni a távot 1,5 órán belül.
Töltési lehetőség, és idő mindkét végponton lenne.
Kerékpár szaküzletben érdeklődtem a lehetőségek felől, de 250 ezer körüli összeget mondogattak, ettől szeretném olcsóbban kihozni, akár a súly rovására is.