A csíkokat természetesen újra kell festeni, sablon nincs. Ügyeskezű emberkét kell találni. A felni festett volt szürke színre. A hátsó teló krómozott volt.
Van egy Tünde a vaterán, most néztem. Km óra, hátsó lámpa, bilux kapcsoló és szivatókar nincs. Lepukkant. Kissé drága, de ha valakit érdekel, nézzen rá.
Fúrom-faragom a masinát, mert nem tetszik az ingadozó alapjárat. Ma pl azt vettem észre, hogy 2 fajta levegőcsavar mehet bele a BK24/27 karbuk házába. Más a csavarok hossza és a kúpossága is. A hosszabb a BK27-é, egy öreg BK24-ben rövidebbet találtam. Most azt tettem bele a Tündébe. Eddig a hosszabb volt benne, azzal csak egy adott helyzetben volt alapjárat a levegőcsavar állítgatásával. Alapjárati csavarra eddig nem reagált. Holnap megmelegítem, oszt megen próbálok rajta állítani. Megnézem, mit szól a rövidebb csavarra.
Szétszedtem egy Tünde kuplungot. Egyrészt megtanultam rajta, hogy kell szétszedni, másrészt megnéztem a belsejét. Korrekt torziós rugó van a tárcsában. Az egész szerkezetet egy bazi nagy zéger fogja össze.
Variációk egy témára, avagy Szabolcs váltót Tündéből. Az első két képen az komplett blokk kihajtása látszik, de a másik hat váltómon (harmadik kép), amit bervas adott nekem, megmaradt a Tünde kerékagya. Szerintem a gyárban csinálták így, mikor épp ez volt, de lehet, hogy mind a hat házi tuning.
A késztől még messze van. Úgy tűnik, valahol falsot szív. Hiányzik pár tömítés, a sztenderd nem az igazi. Lehet, gyárttatok másikat, kellemesebb geometriával. Kész kínszenvedés felhúzni, levenni róla. A váltóban túlnyomást csinál a szivattyú, szuszogója meg nincs. Mindenütt nyomja kifele az olajat. Az első féket sikerült rosszul becsiszolni, még azt is szét kell szedni, mert ráz. Van még vele munka.
Menni megy, mint a mérgezett egér :-) Kellemes harmadgáznál mentem 70-et vele. Nagyobb sebességnél stabil, kis sebességnél nagyon fordulékony.
Alapjárat van, levegőcsavaron kicsit még állítani kell. Sebesség hármasban félgáznál 50 km/h, négyesben hatvannál még simán, erőből gyorsul. Juhéj! :-DDDDDDD