Aki ismer,az tudja hogy mire számíthat....:-) Aki nem,az csak nagyon óvatosan közelítsen...! Lesz itt MTZ,Gépészet,Humor,Szex....szóval minden ami fontos...:-) Téma korlát nincs !!! Lopott pénzen gazdagodott milliárdosok,és sértődősek kíméljenek a jelenlétükkel !!! A Topik nyitót kritizálni,csak nagyon nagyon indokolt esetben szabad..!:-))) .....ez csak 1 próba...meglátjuk...ha nem megy becsukom a boltot,és megyek máshová "vásárólni"...
Férne még bele,mert rajta van az összes magasító(Kuhn axera) csak azt már nem bírna a hidraulika szivattyú felemelni,másrészt szántóföldön a nagyobb traktor viszi a kicsi csak fejtrágyázik
Egyetértek! A merevhidas, inkább a Carrarósnak az elve jó lenne, csak elfelejtették megerősíteni az elsőhajtásnak a kihajtását hozzá. Arra már lehetne ballasztot pakolni pedig!
Hát az asztalon a kuplungja van ami ugye olajban fút és soha nem megy szét,és mellette az első hajtás bordás tengelye ami új általában lemegy a végén a borda,ricni és nem lehet kikapcsolni az elejét,az újabbaknál már nem kell a váltót kiborítani elé alul egy deknit levenni és ki lehet a tengelyt venni
Ez igaz ! tényleg lehetne vagy 5 mázsával nehezebb az eleje ! ....persze,akkor már egy kicsit komolyabb híd is kellette alá....meg erősebb kormány szervó. De akkor aztán..... egy 82-es, nem semmi lenne ! ...főleg ha még turbós is.....
A mi 6110 sünkőn most 4 mázsa van elől, így jó vele pótkocsizni ha műtrágyaszóró felkerül rá,ami egymagában 5 mázsa és belekerül 20 mázsa műtrágya akkor kell a 7 mázsa de néha még így is emelgeti az elejét, főleg ha boroz dán megyek keresztül:-)
Amúgy meg a JD azért "vesztett" mert mivel nehezebb az eleje, csak elsőhajtással tud virítani, de akkor tud. És nem is emelgeti az elejét mint az mtz ha pl fát akarsz kihúzni és ha magasabban van a bekötési pont egyből emelgeti az elejét!
Nálunk megkíméltek a gépek. Így egy komolyabbal sem lenne baj, és csak mi hajtanánk, mi hajtuk a gépeket. Egy traktoros alá csak mtz-t adnék, igaz egy lepukkantabbat.
A Mezőgazdasági Technika c. újságban olvastam egy cikket jó pár éve, amiben azt írták, hogy a magyar traktorosok voltak a "legjobb géptesztelők". Ami hiba ki tudott jönni egy gépen, azt ők biztosan kihozták rajta, még akkor is ha a gyári teszteken nem jött elő.
Az új MTZ-k meg azért "szarok", mert a gépészek a régihez vannak szokva, meg a tsz-, és állami gazdasági normákhoz: "hajts hogy legyen fizetésed..................."
Karbantartás, odafigyelés, és a gép sokáig gép marad. Még akkor is, ha az újabbak gyengébb minőségűek a régieknél.