Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Visatone Creative Commons License 2019.01.21 0 0 375250

Köszönöm a választ, de ez nem világos számomra. Én a középső gombra gondoltam, amin a hőmérsékletek vannak bejelölve. Az milyen kompresszort szabályoz, és hogyan?

Előzmény: barbon1 (375245)
hellsing Creative Commons License 2019.01.21 0 0 375249

Sziasztok, megvennék egy nem egészen kétéves, 21ekm-t futott V 220 CDI-t, márkakereskedésből. Outsider-ként kérdezném, hogy van-e valakinek rossz tapasztalata a most futó V-osztályról, illetve a benne lévő 220-as motorról (163LE)? Illetve igaz-e, hogy a 220 és a 250 CDI között nincs hardveres különbség, csak a szoftveres?

 

Minden infót előre is köszönök!

Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2019.01.21 0 0 375248

Rá kell tenni diagra!

Előzmény: Titibáttya (375246)
mojoska Creative Commons License 2019.01.21 0 0 375247

Urak ML W163 320 2003 automata váltóban mennyi km futás után illik olajat cserélni?

Titibáttya Creative Commons License 2019.01.21 0 0 375246

Sziasztok! 

Egy kis segítséget szeretnék kérni, van egy c220 cdi autom beindul az autó és kis idő múlva leáll 8-10 perc vagy amikor már kezd bemelegedni.Újra indítok és 2-3 másodperc után ismét le áll.10-15 perces várakozás után ismét elindul.Amikor le áll ki írja epc.

 

barbon1 Creative Commons License 2019.01.21 0 0 375245

A kompresszor szabályzószelepét működteti

Előzmény: Visatone (375244)
Visatone Creative Commons License 2019.01.20 0 0 375244

Kollégák, az A osztályban (esetemben 2001-es A170 CDI) a középkonzolon lévő fűtési hőmérséklet szabályozónak mi a működési elve, azaz hogyan szabályozza a befújt levegő hőmérsékletét? 

A válaszokat előre is köszönöm.

gadoros Creative Commons License 2019.01.20 0 0 375243

Bostik lesz az! 

Előzmény: Törölt nick (375237)
Törölt nick Creative Commons License 2019.01.20 0 0 375242

Igen. Nem tudtam, mibe tenyerelek, nagyon jó, hogy nem történt meg. 

Előzmény: Sz.G.E270CDI (375239)
naki9 Creative Commons License 2019.01.20 0 0 375241

Sziasztok!

 

A 3,5 l-es M276-os direkt befecskendezéses benzin motor mennyire problémás konstrukció?

Van típus/tervezési hibája? (Kiegyensúlyozó tengely ebben már nincs). Vagy jól sikerült darabnak mondható?

 

Tapasztalata vkniek?

 

Köszi!

Shazhadaan Creative Commons License 2019.01.20 0 0 375240

Sziasztok!

Egy 2007-es CLS-nél a légrugók mennyire tartósak? Hallottam, hogy 200.000 km-nél ki kell cserélni őket de legalább is javítani, sokan mondjak, hogy gyorsan tönkremegy. Ha kicserélem őket valami normál lengéscsillapítóra észlel hibát az autó?

Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2019.01.20 0 0 375239

Naugye! :-)

Előzmény: Törölt nick (375234)
tánczika Creative Commons License 2019.01.20 0 0 375238

Nem OT a cél, hétvégi hobbiautó lenne. Keret a W116-tal együtt cca 2,6m.

Előzmény: fetitaco (375230)
Törölt nick Creative Commons License 2019.01.19 0 0 375235

Oké, jogos. 

Előzmény: öreg77 (375233)
Törölt nick Creative Commons License 2019.01.19 0 0 375234

 Igen, Zoli550 is lebeszélt róla, meg azóta én is utána olvasgattam Opeles oldalakon, egy élmény volt, ez bizony nem hiányzik nekem és a családnak. Adagoló, 150 ezrenként egy vagyon, meg még ráadásul kettős tömegű lendkerék is van benne, meg porladó vezetékek. Tényleg nem egy kívánatos konstrukció.   Valami másfélét keresgélek majd, van idő.

Előzmény: Papi45 (375231)
öreg77 Creative Commons License 2019.01.19 0 1 375233

Elnézést ,hogy a csapos közbeszól,de bántja fülemet (szememet) a "vascső"kifejezés.Remélem olyat nem vesztek,mert vascsövet olyan falvastagsággal és olyan átmérőben nem árulnak. Amiről ti beszéltek az "acélcső".

A gépkocsikon vasból többnyire már csak a kipufogó csonkok (van acélból is,hegesztve)ékszíjtárcsák,féktárcsák turbó házak vannak.A  régebbieken még van motorblokk is vasból,sőt a még öregebbeken a hengerfej is abból volt.

Vas csöveket kb 150 mm.-es átmérőtől lehetett venni vízvezeték csőnek amit az utcák alatt vezettek.Mára már ott is műanyag csövekkel váltják ki a vas csöveket.

Remélem nem veszi senki kioktatásnak,mert egyáltalán nem volt szándékomba olyat tenni,csak hát a kohász énem nem engedi ,hogy szó nélkül hagyjam egy merci fórumon ezeket a kifejezéseket.

                                                                                                                     

halo13 Creative Commons License 2019.01.19 0 0 375232

Urak! Ez nem a reklám helye tudom de ha valakit esetleg érdekelné:https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mercedes-benz/e_220/mercedes-benz_e_220_cdi_avantgarde-13894987

Papi45 Creative Commons License 2019.01.19 0 0 375231

Nekem volt egy 2001-es DTI-s vectrám, Y 20 DTH-s motorral VP 44-es adagolóval. Az adagolónak egy külön vezérlőegysége van (PSG5), ezt állítólag nem lehet javítani, csak csere! Az adagolóra majd egy autó árát ráköltöttem!!! Ha ilyen adagoló van rajta, én messzire futnék tőle...

Előzmény: Törölt nick (375226)
fetitaco Creative Commons License 2019.01.19 0 0 375230

Ez most így tág fogalom! Használni is szetnéd? OT a cél? Vagy csak szobor lesz? Sajnos a legfontosabb kérdés: keret?

Előzmény: tánczika (375229)
tánczika Creative Commons License 2019.01.19 0 0 375229

Urak, nagybenzines W126-ot, vagy W140-et vennék, SEL előnyben. Pluszpont, ha szóbajöhet autóbeszámítás (W116 2,8benzin)

Törölt nick Creative Commons License 2019.01.18 0 0 375228

Meg tudnád mondani, mire kell figyelni? Küldtem mail-t.

Előzmény: Zoli550 (375227)
Zoli550 Creative Commons License 2019.01.18 0 0 375227

Egyik rokonnak van dti-je,biztos nem vettem volna olyat a helyében,legyél triplán óvatos. 

Előzmény: Törölt nick (375226)
Törölt nick Creative Commons License 2019.01.18 0 0 375226

  Nem attól a sráctól lenne a csere, akit mondtam, most engem kerestek meg egy ajánlattal. Nem oroszlános lesz. Vectra 2.0 dti kombi, friss hengerfej, fényezés és lakatolás, 350 ezer km-el+4 kilót még dob rá. Elvileg korrekt,,,de még csak képen láttam, úgy nem rossz, aztán majd kiderül, nem ismerem ezt a típust. Kész lesz az autóm, aztán meglátom, jó -e, nem -e...

  

Előzmény: Sz.G.E270CDI (375224)
gy-gyuri Creative Commons License 2019.01.18 0 0 375225

Én 6 éve vetten akkor 12 éves c mercit kevés km-el. Tettem bele 100 000 km-et, csak a fékpofak legtömegmérő amit cserélni kellet, viszont ahogy napi hasnálatba került, rozsdásodott rendesen, kapott alváz-üregvédelmet, aztán teljes külső fényezést, így most tip-top, az árát meg még festéssel együtt, is rég behozta.

Előzmény: keeper1 (375196)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2019.01.18 0 0 375224

Na! Összejön? ;-)

Előzmény: Törölt nick (375223)
Törölt nick Creative Commons License 2019.01.18 0 0 375223

Köszi, ma megrendeltük. Jövő hét elején lesz kész elvileg, megint várni kell rá.:( Remélem most már más hiba nem lesz, lenne egy csere lehetőség az autómra. 

   

Előzmény: john wick (375222)
john wick Creative Commons License 2019.01.18 0 0 375222

A fémcső toldót használtam már klímacső javításra is. Roppantó gyűrűs megoldás, belemarja magát a csőbe, és elég stabilan tömít. Évekig nem eresztett le a gáz az egykori mazdámból.

Réz csövet én se ajánlanám, gyengébb anyagszilárdsága van, mint a vasnak, kevésbé bírja a dinamikus nyomásváltozásokat. A féknél pedig van.

Előzmény: Törölt nick (375215)
john wick Creative Commons License 2019.01.18 0 0 375221

Nomen est omen :)

Előzmény: vilagosbarna (375219)
Smafu.w126 Creative Commons License 2019.01.17 0 0 375220

Szeva Misikém :) Örülünk Neked! :)

Előzmény: Coke Pilot (375209)
vilagosbarna Creative Commons License 2019.01.17 0 0 375219

De ne bosszankodjunk. Németesek előnyben ;-)

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!