Keresés

Részletes keresés

m61019andras Creative Commons License 2005.02.10 0 0 436

Hát igen, van ilyen hozzáállás is . :-( Vajon mit gondolt magában az az ember amikor ezeket mondta. Szívesen belenéznék a fejébe ilyenkor, vajon milyen gondolatok kavarognak? Vagy csak merő rosszindulat.

Vajon neki mi kára származott volna abból, ha egy fotósnak örömet szerez?! Annyit gondolkodtam már ezen hasonló esetek kapcsán. De valamire való értelmes magyarázatot soha nem kapok.

Előzmény: HáBé (434)
v_peti Creative Commons License 2005.02.10 0 0 435

Kissé OFF

 

Érdekes módon sorra szűnnek meg  cukorgyárak. :( Vas megyéből meg kapacitás hiányában Szlovéniába vitték a cukrrépát feldolgozni. Ki érti ezt...

 

Ami már inkább ON: Mennyit változott az elmúlt években a magyarországi cukorrépatermelés ca. 15 éves távlatban? Gondolom csökkent. Bár cukrot valószínűleg többet fogyasztunk mint annakidején. De valahol fel kell dolgozni a cukorrépát. Mivel kevesebb a gyár, ezért nagyobbb távolságra többet kellene szállítani, így egyre inkább gazdaságosnak kellene lennie a vasúti szállításnak. Ebből kifolyólag egyre többnek kell lennie a vonatkilométernek. Mégsem tűnik úgy, hogy egyre több cukorrépavonattal talákoznánk, hanem inkább ellenkezőleg... :(

 

 

 

 

Előzmény: HáBé (426)
HáBé Creative Commons License 2005.02.10 0 0 434

'napot!

 

Végülis nem mentem, melynek egyik oka vala: telefonos egyeztetésem a Linfür telepvezetőjével. Mogorván és vitát nem tűrően közölte, hogy szerinte (!!) semmi értelme lefényképezni azt a nagyon romos állapotban lévó mozdonyt, és épp ezért nem is támogatja, sőt, mi több, nem is engedélyezi.

 

A két ácsi mozdony pedig már a múlté, bontásra vitték oda őket, már szét is vágták ... :-((

Előzmény: Törölt nick (432)
FOMA Creative Commons License 2005.02.09 0 0 433
Jé, tényleg.:-)) Esküszöm, hogy tegnap csak a második képet látta a Firefox. Eddig azt hittem, hogy az elhárítás nekem csak jelenthet, erre kiderült, hogy fordítva, ezek a fiúk nagyon tudnak.:-))
Előzmény: Deaf (430)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.09 0 0 432
Kedves HÁBÉ megkérdeznéd őket egykori gőzmozdonyaikról van-e valamilyen adatuk? Azt hiszem egy egykori ajkai gép is dolgozott ott. Ha minden igaz az Elly került oda. Majd otthonról pontosítom a nevet.
Előzmény: HáBé (426)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.09 0 0 431
Én felfedeztem :) Látszott is rajta, hogy nem mai fotó volt :) Talán nem véletlenül szerepelt rajta :)
Előzmény: FOMA (429)
Deaf Creative Commons License 2005.02.08 0 0 430
Meg is van :)
Előzmény: FOMA (429)
FOMA Creative Commons License 2005.02.08 0 0 429
Mielőtt hülyének nézne valaki, esküszöm, hogy mdbz hozzászólásában tegnap még volt egy másik kép is, amelyen a háttérben Bzmot 067 volt...
Előzmény: FOMA (423)
Csg12 Creative Commons License 2005.02.08 0 0 428
marslakó Creative Commons License 2005.02.08 0 0 427
HáBé Creative Commons License 2005.02.07 0 0 426

Köszönöm, megpróbálom felkeresni őket.

 

Tavaly TRA 395 barátom és Testvérbátyja ott fényképezték még az Ácsi Cukorgyár mozdonyait is. Tán megszűnt a cukgyár Ácsott?

Előzmény: Csg12 (425)
Csg12 Creative Commons License 2005.02.07 0 0 425
Hábé e-mail ment!
HáBé Creative Commons License 2005.02.07 0 0 424

Valóban.

 

Más:

Petőfibányán mi a neve ama Kft-nek, aki bitorolja az iparvasúti mozdonykákat? Rudja esetleg valaki? (lehet, hogy holnap arrafelé fogok császkálni)

Előzmény: FOMA (423)
FOMA Creative Commons License 2005.02.07 0 0 423
Yes, correct.:-) Azért a háttérben álldogáló Bz-re is érdemes figyelni, bár nem éppen iparvasúti gép, de a kép történelmi.:-)
Előzmény: HáBé (422)
HáBé Creative Commons License 2005.02.07 0 0 422

Pálinkásat!

 

A21-021: Mohácsi Farostlemezgyár Rt. <-- is it correct?

Előzmény: mdbz (421)
mdbz Creative Commons License 2005.02.07 0 0 421
HáBé Creative Commons License 2005.02.07 0 0 420
uzsgyiremot Creative Commons License 2005.02.06 0 0 418

 

Hali!

 

A delta helye és az alépítmény még megvan, jól látszik az erdőben levő nyomvonal távolról is, a deltavágány helyén még nem nőttek fák.

 

A sínek felszedése ostobaság a mi szempontunkból, de ha ezzel a tulaj sok pénzt keres, akkor az ő szemszögéből sajna nem ostobaság.

 

H B

Előzmény: v_peti (417)
v_peti Creative Commons License 2005.02.05 0 0 417

Semmi megbízható infóm nincsen! :((( Csak annyit tudok, mint ti. Azaz régóta beszélnek arról, hogy összekötnék a két vonalat ilyen módon.

 

De a sínek felszedés a legnagyobb ostobaság. Ha vasútigazgató lennék, akkor hetente-kéthetente egy vagy egy szerelvényvonatot vitetnék arra. Mert ha egyszer megszűnik a vonal, akkor az újjáépítést heves lakossági ellenállás fogja kísérni. Ezért sohasem szabad a forgalmat szüneteltetni! Más kérdés, hogy itt ezzel van némi gond, mert úgy tudom, hogy a gyártelepet nem lehet elkerülni, mert a delta megszűnt. legalábbis korábban ezt hallottam.

 

 

 

 

Előzmény: m61019andras (408)
vasutTOM Creative Commons License 2005.02.05 0 0 416

És mi van ebből elkerítve?

 

Lényegében minden, csak az összekötő vágányok nincsenek elkerítve. A többit kamerák és biztonságiak őrzik.

Előzmény: korpi41 (392)
YOSSARIAN Creative Commons License 2005.02.05 0 0 415

Köszönöm.

A selejtezés okát, dátumát nem tudja valaki?

Előzmény: Csg12 (412)
v_peti Creative Commons License 2005.02.05 0 0 414

Meg valószínű a nyomvonal nem pont a mostanin fog vezetni, meg a pálya valószínű úgyis átépülne teljesen, ezért nem hiszem, h bármi probléma lenne abból, hogy felszedik.

Azt azért nem felejtsük el, hogy a Balaton-part eléggé beépült, meg sok a domb arrafelé, így a kiágaztatásra túl sok variáció nincsen. A továbbvitel tekintetében igazad van.

 

Előzmény: korpi41 (411)
Csg12 Creative Commons License 2005.02.05 0 0 413

 

A21 011:

 

http://by-169.atw.hu/ 

Képek-Januári képek

 

Kellemes hétvégét!

Csg12 Creative Commons License 2005.02.04 0 0 412

Eme információkkal tudok szolgálni a mozdonnyal kapcsolatban:

 

A28-017

 

Típus: DHM 8-2

Gyártás éve: 1979

Gyári szám: 1875

Helyszín: Komárom,

Tulajdonos: MOl Rt.

Selejt: 199?

 

Üdvözlettel:

Csg12

korpi41 Creative Commons License 2005.02.04 0 0 411
Meg valószínű a nyomvonal nem pont a mostanin fog vezetni, meg a pálya valószínű úgyis átépülne teljesen, ezért nem hiszem, h bármi probléma lenne abból, hogy felszedik.
Előzmény: v_peti (404)
m61019andras Creative Commons License 2005.02.04 0 0 410

De azért az hatalmas optikai élmény lenne, hogy újra keresztezi alkalomadtán egy tehervonat a 71-es utat!

Mint anno a két-három személykocsiból álló munkásvonatok zöld Púpossal az élen.:-)

Előzmény: uzsgyiremot (409)
uzsgyiremot Creative Commons License 2005.02.04 0 0 409

 

Sziasztok!

 

A Nike iparvágányai jelenleg tudomásom szerint a gyár tulajdonában vannak. Azért szednek föl az említett szakaszból, mert vagy eladják a síneket, vagy az így kinyert használt, de még jó állapotú anyagot építik be a vágányhálózatuk többi felújításra ítélt részébe.

 

A 20-as és 29-es vonalak közötti összeköttetést nem a gyár tervezi, neki ez nem érdeke, nem is kell, Vilonya felől így is jó kapcsolata van a 20-as vonallal ( Hajmáskérrel ), ezen a vontatóvágányon 40-es a pálya, beton keresztaljakkal.

 

Szóval ami pusztítást láttok, az szvsz a fenti ok miatt van. Az összeköttetést meg gondolom egy, a magyar vasúti infrastruktúrával foglalkozó állami szervezet tervezte és tervezi talán a jövőben is visszaállítani. Nem tudom, mi ennek az intézménynek manapság a neve. A visszaállítás meg a pénztől függ, nagy szükség nincs is rá, vannak még fontosabb dolgok is egyelőre.

 

H B

Előzmény: m61019andras (408)
m61019andras Creative Commons License 2005.02.04 0 0 408

Igen a fűzfői elágazásról beszélek. Nem tudom miért bontottak megint belőle ki egy darabot, de az biztos, hogy első fényképeimhez képest ( 2002 nyara ), most decemberben megint kevesebb sín volt a helyén.

 

Szerintem nem fogják visszakötni a 29-esbe. Én személy szerint nagyon örülnék neki, de valahogy nem tudom elhinni, hogy képesek újra lefektetni a már felszedett vágányokat és fénysorompót létesíteni a 71-es úton. De hangsúlyozom: Bár így lenne!!!!!!!

 

Esetleg van valami megbízható infód evvel kapcsolatban?

Előzmény: v_peti (404)
Soldato Creative Commons License 2005.02.04 0 0 407
Hoppá,ez lemaradt:
Előzmény: Soldato (406)
Soldato Creative Commons License 2005.02.03 0 0 406
Mai képek Dunaújvárosból:

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!