Ki, milyen tapasztalatokkal rendelkezik az MLM rendszerekkel kapcsolatban?
Akik sikeresek: Mennyi idő? Mennyi munka? Milyen szint? (nem pénz érdekel!!!) Esetleg pár jótanács azoknak, akik most kezdik.
Akik sikertelenek: Mennyi idő? Mennyi munka? Milyen szinten hagytad abba? Anyagilag, hogyan jöttél ki? Esetleg pár jótanács azoknak, akik most kezdik.
És ezen tapasztalatokról, kinek mi a véleménye?
Kérem KÍMÉLJENEK azok, akik már hallotak olyan embert, aki már látott olyan embert. Ez vélemény!!!
A topik címébe is beleírtam: TAPASZTALAT!
SEMMILYEN szövegkörnyezet nem pótolja a "leírt szavak" nem meglétét. Megismétlem: Azt mondtad, kimelted, hogy azokat a szavakat használtam és az a mondat értelme, ami szerinted.
Ezért sikeres a netes reklám, képes igazodni az egyénekhez. Nekem pl. a FB sose jelenít meg mondjuk focilabdát, biciklit, a legújabb popsztár cd-jét, mert ismerik szokásaimat, viszont gyakran jön reklám, hogy vegyek női ruhát, villogó nyakörvet kutyának, s vitamint akváriumba, hiszen ezeknél talán van esély, hogy veszek valamit.
Ha meg mindenkihez szólni akar egy reklám, akkor az átlagízlést veszik figyelembe. Pl. nem mondanak olyat, hogy a termék nem tetszett az emberek felének.
Szerintem meg nincs élő, NORMÁLISAN GONDOLKOZÓ ember, aki szerint a "Milyen jogi végzettséged van?" mondatban le vannak írva a "jogi, tudáshoz, jogi, diploma, kell" szavak.
Ki mondta, hogy nem tetszik nekik? Csak annyi az info, hogy visszahozták.
Lehet hogy azért, mert vittek helyettük két fejlettebbet (mondjuk elektronikai cuccnál). Lehet hogy túl nagy/kicsi volt a gyerekre (kabát), akármi.
TE vagy az, aki így, vagy úgy értelmezi az információt. Én pedig ne mondhatok mást, csak a saját tapasztalatom és a tényeket. Nem találhatok ki hozzájuk semmit.
Te egy rosszul működő termékről beszélsz, de nem arról van szó.
Hanem a marekting módszereiről azonos kategóriájú termékeknél, melyek között az eltérés egyes jellemzők különbözőságe.
Mondjuk a Sony új tükörmentes fénykepezőgép sorozatában van 6-7 modell.
A Sony A6000 500 dollár, a Sony A6700 1600 dollár. Mindkettő teljesen jó, csak nyilván a drága modellben egy csomó funkció jobb, extra dolgok is vannak.
Szerinted az A6000 reklámjában mi szerepel? Az, ami NINCS benne, azaz hiányosság a 6700-ashoz képest, vagy az, ami benne van? Mondjuk benne lesz az A6000 reklámjában, hogy "esőben nem használható, mert beázik, s vízkár a vége"? Nem, ez nem lesz megemlítve. Míg az A6700 reklámjában benne lesz, hogy "minden időjárásban használható, a doboza éghajlatbiztos".
És ne felejtsük ám el, ami fölött olyan "elegánsan" elsiklottál:
"A drágánál felsorolják, pl. "GPS, wi-fi, vízbiztos keret, szétnyitható képernyő", az olcsónál meg nem fogod látni, hogy "nincs benne se GPS, se wi-fi, fi képernyő, s nem lehet esőben fényképezni"
Rossz példa. Egy fényképezőnek nem rossz tulajdonsága, még csak nem is hiányossága, hogy nincs benne valamilyen fényképezéshez nem szükséges funkció. Rossz tulajdonsága az lenne például, hogy mondjuk 200 kép után törölné a kártya tartalmát. Vagy ha a beépített akkumulátor egy éven belül tönkremenne. Tehát olyan dolgok, amelyek az eredeti funkcióját akadályoznák, rombolnák.