Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Sihuhu Creative Commons License 2022.04.16 0 0 150354

Grat. :-) Gondolom kertes haznal csinaltad. Budapesti jardan ez nehezkesebb. :-)

Előzmény: projekt P50 (150353)
projekt P50 Creative Commons License 2022.04.15 0 1 150353

Sikerült!Kösz a tippeket.Elötte is nehezen ment.Rájöttem a megoldásra.Nem kellett leszedjem a lemezt sem.Bekúsztam alá egy lámpával ,és megvilágítottam a zárat.Aztán befűztem a kezemet egy csavarhúzóval.Szerencsére hosszú kezem van.Találtam egy pontot ahonnan jól láttam a zárszerkezetet.Aztán meg tudtam feszíteni hogy egyet kiugorjon,utána már kívülről simán nyitható volt.

Azt már csak finoman jegyzem meg,hogy én hülye kikötöttem a bovdent,mikor elkezdtem nézegetni,mitől nyílik nehezen.Aztán nekiálltam minden másnak,és lehajtottam a tetőt.Eltelt pár hét mire megint odajutottam hogy foglalkozzam vele,közben nem tudom hogy de lezáródott teljesen. Persze ilyenkor szépen könnyen megy a zár.

Lényeg hogy sikerült megoldani.

Oldjawás Creative Commons License 2022.04.15 0 2 150352

Próbáld meg úgy húzni a bowdent, hogy valaki közben nyomja lefelé a motorházfedelet a zárnál finoman. Van hogy úgy akad be a zár, hogy kell pici nyomás neki hogy elengedjen.

Előzmény: projekt P50 (150350)
Sihuhu Creative Commons License 2022.04.15 0 0 150351

Nem lesz diadalmenet, a csavarokkal lesz kuzdelem. Minimum kb. 8 csavar tartja a regi valtozatu kotenyt. Egy kalappal a muvelethez.

Előzmény: projekt P50 (150350)
projekt P50 Creative Commons License 2022.04.14 0 0 150350

Köszönöm a tippeket.Megpróbálom leszedni az alsó lemezt,lehet úgy be tudok nyúlni,vagy valahogy beférkőzöm.Holnap kiderül.

Klementina1 Creative Commons License 2022.04.14 0 0 150349

Ez minden veterán autós rémálma... A Moszkvicsban van egy vészmegoldás erre, ott valahogy az egész bowdenházzal együtt is meg lehet húzni szakadás esetén, és úgy is nyílik. Ha gonosz lennék, mondhatnám, hogy az oroszok sejtették hogy sokat fog kelleni nyitogatni a motorháztetőt :-)

 

Remélem sikerül megoldani, kitartás!

Előzmény: projekt P50 (150346)
Sihuhu Creative Commons License 2022.04.14 0 0 150348

En jartam igy. A szoknyat vettem le es akkor kezzel fel tudtam nyulni, hogy kinyissam a motorhaztetot. 

Előzmény: projekt P50 (150346)
noszkovonye Creative Commons License 2022.04.13 0 0 150347

A bowdent meghuzni bemaszott allapotodban egy fogoval esetleg? Egy kis kallantyu tartja ott a tusket, ha jol emlekszem.

Előzmény: projekt P50 (150346)
projekt P50 Creative Commons License 2022.04.13 0 0 150346

Járt már úgy valaki hogy lecsukta a motorháztetőt,de nem bírta kinyitni?Én sajnos így jártam.A bovden kihúzva,de a zárat nem működteti.Van valami kíméletes megoldás a nyitásra?Próbáltam bemászni,de nem nagyon sikerült.Elérem a zárat de,nem látom mit kell kiugrasztani.

projekt P50 Creative Commons License 2022.04.13 0 0 150345

Nem tudtam megnyitni,de nekem már az évszám is elég.

Előzmény: Klementina1 (150341)
projekt P50 Creative Commons License 2022.04.13 0 0 150344

Köszönöm!

Előzmény: Klementina1 (150341)
Klementina1 Creative Commons License 2022.04.11 0 0 150343

Izé... :D

Előzmény: noszkovonye (150342)
noszkovonye Creative Commons License 2022.04.11 0 0 150342

http://www.szg.co.hu/

Ez a te muved? :D

Előzmény: Klementina1 (150341)
Klementina1 Creative Commons License 2022.04.11 0 0 150341

Szia! Elvileg 1979. február 15-én változott ez.

Feltöltöttem újra az Atomitól származó változáslistát:

http://www.szg.co.hu/Wartburg/warti_valtozaslista_Atomi.doc

Ez meg részben ennek a fordítása, részben valami másiknak amiben újabb dolgok is benne vannak, Sihuhu által:

http://www.szg.co.hu/Wartburg/warti_valtozaslista_Sihuhu.doc

Előzmény: projekt P50 (150340)
projekt P50 Creative Commons License 2022.04.10 0 0 150340

Üdv!

Meg tudná valaki mondani,hogy mikortól került le a dísztárcsa a kerekekről.Ma vettem börzén egy 80-as kezelési könyvet és abban a képek szerint már csak díszkupak volt.De én úgy tudtam eddig ,hogy később változtattak.

Sihuhu Creative Commons License 2022.04.08 0 0 150339

A fuves talajbol az alvazra es a feneklemezre kicsapodo para is alapos pusztitast tud okozni.

Előzmény: Klementina1 (150338)
Klementina1 Creative Commons License 2022.04.08 0 0 150338

A képek alapján nekem egyértelműen műanyagnak tűnik :)  A képek néha nem adják jól vissza a színeket, de az is lehet hogy át lett már festve. Akár tök jó autó is lehet, remélem nem a fényképen látható füves részen fog rohadni, amíg a kereslet és a kínálat nem találkozik. Ha beázik, akkor pár hónap szabad ég alatt állás is jelentősen ronthatja az állapotot...

Előzmény: Cymantrene (150336)
Sihuhu Creative Commons License 2022.04.08 0 0 150337

Hogy mondjuk a forumon? Elgurult a gyogyszere. :-) persze, probalkozni lehet ilyen aron eladni. 

Előzmény: Cymantrene (150336)
Cymantrene Creative Commons License 2022.04.08 0 0 150336

Meg kéne nézni a kilincsét, hogy műanyag-e vagy fém :-)

Ilyet vettünk át '85 januárjában. Színe kicsit furcsa a képeken, mienk világosabb volt.

Előzmény: Klementina1 (150335)
Klementina1 Creative Commons License 2022.04.07 0 0 150335

Csak a szokásos "nepper megveszi a bácsitól bagóért aztán felrakja millióért" történet lehet. Az állítólagosan simán forgalomba visszahelyezéssel meg majd szívjon fél évet aki megveszi – persze egy mosás után azonnal vihető OT-ra is, és akkor nem kell visszahelyeztetni :)

Előzmény: pizo (150334)
pizo Creative Commons License 2022.04.07 0 0 150334
Sihuhu Creative Commons License 2022.04.06 0 0 150333

Remeljuk, tovabb mar nem dragul. :-)

Előzmény: Klementina1 (150332)
Klementina1 Creative Commons License 2022.04.05 0 0 150332

A hétvégén voltam a kocsival Szombathelyen, tényleg elég jól ment ebben az időben. De a 100-as benzin ára azért kicsit elszomorító :o)

Előzmény: Sihuhu (150331)
Sihuhu Creative Commons License 2022.04.01 0 0 150331

Kb. 140-nel vagy felette egesz mas a hangja. Markans, es kezd zummogni, mint egy Simson. Nincs tompa pram-pam. :-) A mostani napok atlaghomersekleten megy a legjobban. Melegebb napokon mar csorgosebb a hangja.

Előzmény: noszkovonye (150330)
noszkovonye Creative Commons License 2022.04.01 0 0 150330

Van egy ismerősöm, aki ugyanezzel érvelt! Azt mondta, hogy neki nem kéne a 4 hengeres kétütemű csónakmotor, hiába igazi ritkaság és 4 hengerrel már alapból tuning a 3-hoz képest. Mert más a hangja! Neki a 3 hengeres hangja tetszik.

Előzmény: Sihuhu (150326)
noszkovonye Creative Commons License 2022.04.01 0 0 150329

így fejből hirtelen annyi ugrik be, a WB tárcsára szokták azt mondani, hogy 180-as, a Barkaséra, hogy 200-as (gondolom tárcsa átmérő :) )

Előzmény: Juhasz068 (150324)
Sihuhu Creative Commons License 2022.03.30 0 0 150328

A vilag megis, ugy tunik, masik iranyba megy. Elbuvolo a 2T motor egyszerusege...

Előzmény: pizo (150327)
pizo Creative Commons License 2022.03.29 -2 0 150327

Én mint gépjárműtervező mérnök, azt mondom, hogy még mindig lenne potenciál a a 2T motorban. Gázüzemmel.

 

Zoli 

Előzmény: Sihuhu (150326)
Sihuhu Creative Commons License 2022.03.29 0 0 150326

Erdekes. :-) Igen, mas kell, foleg, ha szempont, hogy megtartsuk tobbe kevesbe a gyari motor "hanghordozasat". :-)

Előzmény: pizo (150321)
Sihuhu Creative Commons License 2022.03.29 0 0 150325

Az enyem 80 majusi de luxe, de mar negyzetes pedallal, szegletes fekete muanyag felirattal hatul, krom kilinccsel, es elol a regi szoknyaval. Ez utobbi nekem jobban bejon.

Előzmény: balabmw (150320)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!