Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Destroyah2 Creative Commons License 2017.03.18 0 0 47834

ezért nagy respect!...

Előzmény: Törölt nick (47831)
Törölt nick Creative Commons License 2017.03.18 0 0 47833

Nincs mit, de kicsit önzésből tettem, mert engem is érdekel minden új, ami esetleg jobb lehet a beváltnál.

Előzmény: lacateam (47832)
lacateam Creative Commons License 2017.03.18 0 0 47832

Nagy király vagy, köszönöm a minden részletre kiterjedő nyomozást!

 

üdv, Laci

Előzmény: Törölt nick (47831)
Törölt nick Creative Commons License 2017.03.17 0 0 47831

 "ez valami autókereskedő cég, azok meg nem az igazmondásukról híresek."

Nagyon jó érzékkel rátapintottál az igazságra! Utána néztem a hirdetett csörlőnek, mert nagyon, sőt túl szépnek tűnt.

Az igazság az, hogy rendesen át lett címkézve a hirdetett csörlő.A burkolt, mobil 2,7T-nak hirdetett , bónuszként adott csörlő a valóságban 2000 lbs, azaz 900 kg-ot tud.  A nagy pedig 6000 lbs, vagyis durván 2.7 T-ás.Azért vagyok benne biztos, mert az ugyan az mint a képen , a Niván látható Horn csörlő csak átcímkézve.

Ugyan azt csinálják, mint pölö a multik a hegesztő trafókkal. Van Isaszegen egy magyar elektronikai cuccokat gyártó cég, tucatszám viszik tőlük a 100A-es hegesztő trafókat a multik beszállítói csak csupasz, festetlen burkolattal, amit felfestetnek, felcímkéznek csak nem a tényleges 100A-el, hanem 180, 200, 210 -el, azért, hogy a különböző áruházak azért ne "ugyan azt" kapják.Csaló szemetek, nagyon kell vigyázni. A telephelyen meg 1/3-ad áron megveheti aki oda megy, korrekt felvilágosítással.

Előzmény: lacateam (47829)
Törölt nick Creative Commons License 2017.03.16 0 0 47830

A hirdetésük szövege annyira fennhéjázó, hogy én ezért nem bíznék benne. Attól persze lehet jó!

Én Warn csörlőt használok a quadon 2 db van, elöl- hátul,3000 lbs-, remek, teszik a dolgukat ha kell. A Niván 6000 lbs-s Horn van, ami európai cég de Kínában gyártat(ki nem?), olcsóbb a Warn-nál, de szintén tökéletes. én ha megint kellene, ebből a kettőből választanék. De ez csak az én véleményem.

Előzmény: lacateam (47829)
lacateam Creative Commons License 2017.03.15 0 0 47829

Helo Urak!

 

Egy lelkes újonc cimbi kérdezi, hogy milyen ez a vonszoló?

Valakinek tapasztalat esetleg?

Mert világba futtatják, de ez valami autókereskedő cég, azok meg nem az igazmondásukról híresek.

 

http://racingbazar.hu/alkatresz/kiegeszitok/chicago_electric_6.8_tonnas_csorlo_2.7_tonnas_ajandek_csorlo

lapar Creative Commons License 2017.03.13 0 0 47828

Végül melyik lett a kiválasztott?

Én is arra készülök, ha lekopik a téli gumim a telekjárón, valami "mintásabb" téli kéne rá!

Előzmény: csuka12 (47826)
korzo Creative Commons License 2017.03.13 0 0 47827

Mivel úgy tűnik itt senkinek nem volt ilyen irányú tapasztalata, te majd légyszíves oszd meg a tiédet :-)

Előzmény: csuka12 (47826)
csuka12 Creative Commons License 2017.03.13 0 0 47826

(Ma érkezik a 4db új gumi. További szép napot mindenkinek!) 

Előzmény: csuka12 (47825)
csuka12 Creative Commons License 2017.03.02 0 0 47825

Üdvözlet!! 

Olcsón új 235/75r15 meretű tetepgumit vennék.

Hobbi célra, de ne morogja szét az agyam aszfalton se.

Tanács kellene. 

Mivel olcsót

Így

Ling Long  30x9,5 r15

Vagy 

Amit jobbnak vélek

GT RADIAL ADVENTURO M/T

Köszönöm a segítséget!! 

Javaslat, tapasztalat kellene. 

 

További szép napot mindenkinek! 

 

 

nyuszy Creative Commons License 2017.02.24 0 0 47824

Nem, nem bírják, legalábbis ebben az autóban nem. Az egy fos.

A kétezres benzines viszont örök élet.

Előzmény: skt15 (47823)
skt15 Creative Commons License 2017.02.23 0 0 47823

Azt mondjuk tudom, hogy nagyon bírják, de azért 20 évesen már véres lehet a torkuk; legalábbis a 99,9%-uknak. 

Előzmény: TFeri21 (47813)
skt15 Creative Commons License 2017.02.23 0 0 47822

1,6 szívóbenzin állítólag.

A 2,0 sem rossz, de a 2,0TD kerülendő. Én legalább eddig ezt olvastam róluk.

Előzmény: z8946 (47817)
z8946 Creative Commons License 2017.02.23 0 0 47821

Köszi!

Előzmény: nyuszy (47819)
z8946 Creative Commons License 2017.02.23 0 0 47820

Üdv! 5 ajtós érdekel,és talán csak nyár környékén.Csak szeretem időben körüljárni a témát.

Előzmény: Soak7 (47818)
nyuszy Creative Commons License 2017.02.23 0 0 47819

A benzines. De csak olyan 4.500%-kal megbízhatóbb kb.

Előzmény: z8946 (47817)
Soak7 Creative Commons License 2017.02.23 0 0 47818

Szia!

 

Nekem van pont egy ilyen rovid 2es pajerom elado, ha erdekel akkor irj privatot, kuldok rola infot.

Előzmény: Axi-Maxi (47807)
z8946 Creative Commons License 2017.02.23 0 0 47817

Sziasztok! A 2006 előtti grand vitarák közül,melyik  a legmegbízhatóbb? A 2.0 td, a sima dízel,vagy a 2.0 benzines.Most a fogyasztástól függetlenül érdekel.Köszi.

atompyka Creative Commons License 2017.02.23 0 0 47816

Szia! 

 

Nem tudom. Rég volt utoljára. :-(

Előzmény: TFeri21 (47808)
korzo Creative Commons License 2017.02.23 0 0 47815

Két éve adtam el a '98-as LandCruiser 90-esem, ami tökéletesen rozsdamentes volt (nem úgy, mint a majd' 10 évvel fiatalabb Discovery-m :-)

De nem is 500ezres nagyságrendben volt az ára, és 2nap alatt elvitték alku nélkül.

Előzmény: TFeri21 (47814)
TFeri21 Creative Commons License 2017.02.23 0 0 47814

A korrózió pont hogy gond azt írtam :-)

 

Amúgy meg 20 éves autónál ne várjunk csodát.

Megveszed 500 ért, ráköltesz még ugyan annyit, vagy használod amíg megy aztán kuka.

Előzmény: skt15 (47811)
TFeri21 Creative Commons License 2017.02.23 0 0 47813

a 4x4 es L 300 td motorjában 700 e volt

váltóhoz először 400e nél keéllet nyúlni akkor is csapágy kopás miatt erre értetttem

 

Előzmény: skt15 (47812)
skt15 Creative Commons License 2017.02.23 0 0 47812

"Motorikusan, futóműileg szerintem egyben vannak"

 

20 éves terepjárók... Aha; elég nagy az esély erre...

Előzmény: TFeri21 (47810)
skt15 Creative Commons License 2017.02.23 0 0 47811

Hát ha a korrózió nem gond, akkor jó neked.

Szétrohadt, akár törött alváz, rozsdás lemezek, összes csavar szétrohadva stb.

Előzmény: TFeri21 (47810)
TFeri21 Creative Commons License 2017.02.23 0 0 47810

Szerintem a japánoknál inkább a korrózió a gond.

Motorikusan, futóműileg szerintem egyben vannak ha nem vaddisznó módra használták.

Előzmény: skt15 (47809)
skt15 Creative Commons License 2017.02.23 0 0 47809

15-20 éves japán autókról (terepjáróról ráadásul) beszélünk.

Hááát; biztos van belőlük keveset futott, alig használt, garázsban tartott, idős ember által használt darab...

Kérdés, hogy hol és mennyiért?

Előzmény: Axi-Maxi (47807)
TFeri21 Creative Commons License 2017.02.23 0 0 47808

atompyka!

 

Szia lesz az idén Nyuszítúra vagy már csak az emlékeimben van:-)

OTTSE voltam L300

Axi-Maxi Creative Commons License 2017.02.23 0 0 47807

Nehéz jót találni.? Nem baj ha nem szép ,csak szerkezetileg legyen egyben

Előzmény: skt15 (47804)
jim32 Creative Commons License 2017.02.23 0 0 47806

Ezzel szerintem mindenki egyetért.

A Renegade körben műanyag alul, gondoltam, ez nem nagy baj, hiszen fényezve sincs, olcsón meg lehet csináltatni, ha valami baja van.

Kedden volt 2 hete, hogy elvittem 40ezres szervízbe. Pár napra rá észrevettem, hogy az első ajtónál ahol a kerékívvel találkozik valami nem stimmel, eláll a műanyag. Amúgy is visszahívós volt (rozsdamentesre cserélték a hátsó lökhárító csavarjait! vicc...), kértem, hogy legózzák össze rendesen. Hát az úgy nem megy, vigyem át a karosszériáshoz (Pappas, hatalmas udvar túloldala) és kérjek időpontot. Megnézte a munkafelvevő - egyébként a legnormálisabb a kategóriájában - és megállapítota, hogy ezt alulról felnyomta valami, jó eséllyel a rossz helyre tett emelő a szervízben. A kár szerinte meghaladja a 100e ft-ot (!) mert minden elemet - alsó hosszú léc, kerékív, kerékdob) újra kell cserélni ahhoz, hogy ez olyan legyen, mint újkorában. Megbeszéli a szervízvezetővel és értesítenek. Egyelőre várom a fejleményeket.

Nem terepeztem, nem mentem gödörbe, semmi ilyemi nem volt, csak munkába jártam vele - Monor - 12.ker.

A tanulság az, hogy ugyanez terepen is megtörténhetne bármikor, úgyhogy elektronika ide vagy oda, ez az autó max. lájtos földutas tekergésre jó, különben a gatyámat rákölthetem. (Amúgy maximum 800 ft-ból egy mezei műanyagos meg le tudná gyártani ezeket a szarokat.)

A másik tanulság az, hogy alaposabban meg kell néznem szervíz után az autót. Ez a kis izé alig látszott, napokig nem is vettem észre, de aláírtam, hogy hibátlanul átvettem...

 

 

Előzmény: skt15 (47786)
atompyka Creative Commons License 2017.02.23 0 0 47805

De legalább az skt-féle kritériumokat nagyjàból tudja. Ma, újonnan megvehetőként - sajnos - ez is nagy szó...

Előzmény: korzo (47802)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!