"ez valami autókereskedő cég, azok meg nem az igazmondásukról híresek."
Nagyon jó érzékkel rátapintottál az igazságra! Utána néztem a hirdetett csörlőnek, mert nagyon, sőt túl szépnek tűnt.
Az igazság az, hogy rendesen át lett címkézve a hirdetett csörlő.A burkolt, mobil 2,7T-nak hirdetett , bónuszként adott csörlő a valóságban 2000 lbs, azaz 900 kg-ot tud. A nagy pedig 6000 lbs, vagyis durván 2.7 T-ás.Azért vagyok benne biztos, mert az ugyan az mint a képen , a Niván látható Horn csörlő csak átcímkézve.
Ugyan azt csinálják, mint pölö a multik a hegesztő trafókkal. Van Isaszegen egy magyar elektronikai cuccokat gyártó cég, tucatszám viszik tőlük a 100A-es hegesztő trafókat a multik beszállítói csak csupasz, festetlen burkolattal, amit felfestetnek, felcímkéznek csak nem a tényleges 100A-el, hanem 180, 200, 210 -el, azért, hogy a különböző áruházak azért ne "ugyan azt" kapják.Csaló szemetek, nagyon kell vigyázni. A telephelyen meg 1/3-ad áron megveheti aki oda megy, korrekt felvilágosítással.
A hirdetésük szövege annyira fennhéjázó, hogy én ezért nem bíznék benne. Attól persze lehet jó!
Én Warn csörlőt használok a quadon 2 db van, elöl- hátul,3000 lbs-, remek, teszik a dolgukat ha kell. A Niván 6000 lbs-s Horn van, ami európai cég de Kínában gyártat(ki nem?), olcsóbb a Warn-nál, de szintén tökéletes. én ha megint kellene, ebből a kettőből választanék. De ez csak az én véleményem.
Sziasztok! A 2006 előtti grand vitarák közül,melyik a legmegbízhatóbb? A 2.0 td, a sima dízel,vagy a 2.0 benzines.Most a fogyasztástól függetlenül érdekel.Köszi.
A Renegade körben műanyag alul, gondoltam, ez nem nagy baj, hiszen fényezve sincs, olcsón meg lehet csináltatni, ha valami baja van.
Kedden volt 2 hete, hogy elvittem 40ezres szervízbe. Pár napra rá észrevettem, hogy az első ajtónál ahol a kerékívvel találkozik valami nem stimmel, eláll a műanyag. Amúgy is visszahívós volt (rozsdamentesre cserélték a hátsó lökhárító csavarjait! vicc...), kértem, hogy legózzák össze rendesen. Hát az úgy nem megy, vigyem át a karosszériáshoz (Pappas, hatalmas udvar túloldala) és kérjek időpontot. Megnézte a munkafelvevő - egyébként a legnormálisabb a kategóriájában - és megállapítota, hogy ezt alulról felnyomta valami, jó eséllyel a rossz helyre tett emelő a szervízben. A kár szerinte meghaladja a 100e ft-ot (!) mert minden elemet - alsó hosszú léc, kerékív, kerékdob) újra kell cserélni ahhoz, hogy ez olyan legyen, mint újkorában. Megbeszéli a szervízvezetővel és értesítenek. Egyelőre várom a fejleményeket.
Nem terepeztem, nem mentem gödörbe, semmi ilyemi nem volt, csak munkába jártam vele - Monor - 12.ker.
A tanulság az, hogy ugyanez terepen is megtörténhetne bármikor, úgyhogy elektronika ide vagy oda, ez az autó max. lájtos földutas tekergésre jó, különben a gatyámat rákölthetem. (Amúgy maximum 800 ft-ból egy mezei műanyagos meg le tudná gyártani ezeket a szarokat.)
A másik tanulság az, hogy alaposabban meg kell néznem szervíz után az autót. Ez a kis izé alig látszott, napokig nem is vettem észre, de aláírtam, hogy hibátlanul átvettem...