Aki ismer,az tudja hogy mire számíthat....:-) Aki nem,az csak nagyon óvatosan közelítsen...! Lesz itt MTZ,Gépészet,Humor,Szex....szóval minden ami fontos...:-) Téma korlát nincs !!! Lopott pénzen gazdagodott milliárdosok,és sértődősek kíméljenek a jelenlétükkel !!! A Topik nyitót kritizálni,csak nagyon nagyon indokolt esetben szabad..!:-))) .....ez csak 1 próba...meglátjuk...ha nem megy becsukom a boltot,és megyek máshová "vásárólni"...
Ja hát igen ebben igazad van de ha régi falytát vesz és turbó menteset akkor a váltó nem lessz nagy igénybe vételnek kitéve,és nem kell neki pár év mulva váltó felujitással kezdeni.Mert akki turbót rak egy gépre az azért rakja rá mert magyarul tőbb munkát akar a géppel elvégezni vagy sokat pótkocsizik,ami a váltót rendesen pörgeti.
Még anyit jegyeznék meg ,hogy az egyenes hidasnál itt ha jóll emlékszem valakinek volt vele gonja a féltengelyel,eltört 2x-is ha jóll emlékszem vagy valami ilyesmi.De szerintem akkor is szinpatikus és stabilabbnak gondolom az ilyen tipust.
Sziasztok mindenkinek.Hát folyamatosan követem az eszmecseréket itt az Freddynn,ha jól olvasgatok akkor Akác masinát akar venni,összkerekeset.Hát láttam volt olyan aki rakott is ide fel 1-2 eladó 82-est,és volt amin turbó is volt.Hát az a világos tejeskává szinű 82 az agrón van fent és nem is tűnik egy rossz masinának már én is nézegettem.De egy kicsi tanácsot adnék azért Akácnak amin turbó van és sima 82-es és csak ugy felraktak rá egy turbót azokat a gépeket nem ajánlanám neki.Mer az egyik cimbim is rakott rá és most jöttek ki a gondok amit a turbó egy sima motornál okozott pedig az elején nagyon dicsérte mostmeg huzza a száját miatta.Hengerfely,dugatyu, hüvely,gyűrűk meg mostmeg már a váltó is kezd zajosodni.Szerintem egy sima alap rébi tipusu sima 82-es turbó nélkül mert az ha normális gazdája volt akkor érdemes megvenni.Ez az én véleményem............
Igen van azokon mindenféle gumi, de a kis orsujosok kis gumival a nagy sujosok (45kg) nagy gumikkal ez viszont tuti, Hát még nem olyan régen is vettek itt felénk sima 820-ast orosz adagolóval kis gumikkal(szöghidas), kis sujokkal. Én csak ajánlani tudom mindenkinek a szinkronost tartós, csendes és jó, csak mint Szaby is írta lehet kevés neki gyümibe a fokozat.
A 892-es turbós 90 lovas motorral a többi ugyanaz mint a 82-es csak ebbe nem felező van hanem gyorsító. 40-et megy 1800-as motorfordulaton. Ja és ennyit pörög max.
Vazze,, mán belezavarodsz ezekbe a traktorokba. 892 turbós hagyományos váltós+gyorsító(megy vagy 40-et), 952 turbós szinkronváltós, de ebbe csak 14 sebesség van és nincs gyorsító (30 a vége), a 920 ugyan ez csak nincs turbó és kissebbek a gumik elöl 11,2x20, hátul 15,5x38.
A 892-es az micsoda. Mindig kavarom a 952-sel? Melyik a micsoda?
Amúgy találtam egy 82-est 95-öst 1,8-ért ma,de már nem volt agyam elmenni a kupec után.3500 óra körüli. Mennyire sok ez az óra?Már kérdeztem a múltkor , de nem emlékszem, hogy mit írtatok.
1,730-ért volt az orgoványinál de lelakott rakodós rakodó nélkül megkarmolgatva,meg súly nélkül.Este néztem, vissza kéne menni nappalra is,ha még egyáltalán meg van neki,mert az 5 közül utolsónak maradt, az ilyet meg nem szeretem. Olajnyomása jó volt,meg harapós is volt.
Én ehhez a ganéhoz mégegyszer be nem megyek. A sógorától az Orosi útról vettem régen egy kocsit, elég volt belőlük. Azt elkerülöm,ha egy vállalkozás,vagy ember a hazugságon alapszik. pl nem ad számlát és hasonlók.Ha az államot átbassza, akkor téged is át akar baszni,mert az egész vállalkozása hazugságon alapszik.Ez Magyarország sajna és ez mind a tetves kommunistauralomnak köszönhető.Az osztrákoktól kitakarodtak az oroszok 52-ban, meg is lehet nézni őket jövedelmileg és morálisan is. Nem volt az, hogy ,,nem atied, mit törődsz vele".Szerintem még a fiataloknak is ismerős az idézetem,ami sajnos máig hat, és ma is megjelenik lopásban, becsapásban. A múltkor hallottam egy műsort a kereskedői,eladói magatartásról Magyarországon,meg EU-s szinten.