Hol láthatók képek? Éppen javasolni akartam, hogy amiről van fotó, ott legyen rá link is, mert akárhová húzigáltam az egeret, nem találtam képet sehol.
Csatlakozom az előttem szólóhoz: várjuk a folytatást!
Értettem ezt én már elsőre is és sejtettem merről fúj a szél, csak nem érem föl ésszel a miértjét. Biztos tudod mire gondolok. Ígérem többet nem hozom föl a témát. Köszi a választ.
Minden esetre köszönöm az elismerő szavakat Mindkettőtöknek. Megpróbálom kompenzálni egy picit a hiányt, hamarosan összedobok egy igazi iparvasutas oldalt! :-)
Csinálna, ha tudna róla. De van egy fő különbség: a BKV ellenem munkaügyileg nem tud eljárni, max. belefújhat a nulláslisztbe. A MÁV-nak viszont munkavállalója vagyok, Tetszik már érteni?
Csak egyetérteni tudok Veled, András! Naponta nézem én is az oldalt, jók a képgalériák, és ha valami állomásítási kérdésem volt, csak odaklikkeltem, és már tudtam is, ami érdekelt. Nagyon sajnálom én is, hogy le lett véve.
A frissítésekhez és hírekhez én is csak pozitívan tudok hozzászólni, szóval hajrá, csak így tovább!
Ez az amiért írtam. Olyan sokszor vettem hasznát, mikor fotóimhoz információkat írtam. Meg hát nagyon érdekel, hogy melyik Gép hova van állomásítva és ugye ez gyakran változik és itt nálad naprakész volt mindig a lista. Nem tudom ki(k)nek csípte ez a szemét? Szerintem nagyon sokan bánjuk ezt. És az a baj, hogy nem is tudom, hogy van-e még ezen kívül máshol is ilyen lista?
Egyszerűen nem tudom felfogni, hogy milyen indoka lehetett annak, hogy az állomásításokról nem tudhat bárki. Mi lehet ebben akkora titok? A BKV miért nem csínál ebből ekkora titkot? Gondolom más a hozzáállás. Még szerencse, hogy Ők ilyenek.
Azért az oldaladat továbbra is nézem és kívánom, hogy továbbra is ilyen maximalista igényességgel folytasd frissítéseit!
Valóban. Egyetértek Veled, ritka az effajta elutasítás, mint a fehér holló. Eddig kb. 15 iparvasútnál jártam, és eddig még csak 2 helyről kosaraztak ki: a Borsodchemtől és e petőfibányai Linfürtől.
Mehetnek a szégyenpadba.
(mellékesen: az igen komoly vegyiüzemben, a TVK-ban pikk-pakk első nekifutásra sikerült, készségesek voltak, a mesziről is egy lepukkant, valaha szebb időket megélt borsodchemnél meg holmi technológiai titkokra hivatkoztak ... grrr...)
Jó, én sem azt mondtam, hogy ez az általános tendencia. Én is szinte mindenhol tudtam fotózni idáig, ahol meg nem akarták engedni ott ha tudtam kicseleztem őket. Én is azt mondom, hogy az udvarias szerény magatartás általában kifizetődik. De sajnos találkoztam már olyan vezetővel is -igaz nem sokszor- aki merő rosszindulatból nem engedett fotózni és ezt nem is titkolta, mondván "nem szeretjük mi itt a fotósokat, nincsen annak semmi értelme csak nekünk csínálnak plusz gondot. "
Ilyenkor általában elköszönök. Semmi értelme a további vitának. De mégegyszer mondom szerencsére ez nagyon ritka.
Sokszor nyomós okuk van bizonyos vezetőknek, hogy ne engedjenek be fotósokat. Pl az egyik gyárban nem engedélyezték, hogy fényképezhessek, így ott nem is fényképeztem.;Azért azt legalább kikönyörögtem magamnak, hogy hadd mehessek be megnézni a mozdonyaikat. Később kiderült, hogy azért tilos fényképezni,mert áll a fűtőházban pár olyan alkatrész, ami valójában nem létezik, ennek ellenére sokat ér, és arra vár, hogy végre beépüljön egy mozdonyba, persze a megfelelő térítés mellett.
Szóval itt is úgy indult, hogy azért nem fényképezhetek, mert A GYÁR TERÜLETÉN FÉNYKÉPEZNI TILOS csak később bújt ki a szög a zsákból...
Én úgy emlékszem, 99%-ban sikerült mindig fényképeznem akér engedték, akár nem. Így legalább még érdekesebb a dolog. Ez vonatkozik a MÁV-os Vasútőrökre is, vagy kulturáltan meg lehet vele beszélni, vagy meg kell várni míg elmegy.
Hát igen, van ilyen hozzáállás is . :-( Vajon mit gondolt magában az az ember amikor ezeket mondta. Szívesen belenéznék a fejébe ilyenkor, vajon milyen gondolatok kavarognak? Vagy csak merő rosszindulat.
Vajon neki mi kára származott volna abból, ha egy fotósnak örömet szerez?! Annyit gondolkodtam már ezen hasonló esetek kapcsán. De valamire való értelmes magyarázatot soha nem kapok.
Érdekes módon sorra szűnnek meg cukorgyárak. :( Vas megyéből meg kapacitás hiányában Szlovéniába vitték a cukrrépát feldolgozni. Ki érti ezt...
Ami már inkább ON: Mennyit változott az elmúlt években a magyarországi cukorrépatermelés ca. 15 éves távlatban? Gondolom csökkent. Bár cukrot valószínűleg többet fogyasztunk mint annakidején. De valahol fel kell dolgozni a cukorrépát. Mivel kevesebb a gyár, ezért nagyobbb távolságra többet kellene szállítani, így egyre inkább gazdaságosnak kellene lennie a vasúti szállításnak. Ebből kifolyólag egyre többnek kell lennie a vonatkilométernek. Mégsem tűnik úgy, hogy egyre több cukorrépavonattal talákoznánk, hanem inkább ellenkezőleg... :(
Végülis nem mentem, melynek egyik oka vala: telefonos egyeztetésem a Linfür telepvezetőjével. Mogorván és vitát nem tűrően közölte, hogy szerinte (!!) semmi értelme lefényképezni azt a nagyon romos állapotban lévó mozdonyt, és épp ezért nem is támogatja, sőt, mi több, nem is engedélyezi.
A két ácsi mozdony pedig már a múlté, bontásra vitték oda őket, már szét is vágták ... :-((
Jé, tényleg.:-)) Esküszöm, hogy tegnap csak a második képet látta a Firefox. Eddig azt hittem, hogy az elhárítás nekem csak jelenthet, erre kiderült, hogy fordítva, ezek a fiúk nagyon tudnak.:-))
Kedves HÁBÉ megkérdeznéd őket egykori gőzmozdonyaikról van-e valamilyen adatuk? Azt hiszem egy egykori ajkai gép is dolgozott ott. Ha minden igaz az Elly került oda. Majd otthonról pontosítom a nevet.