Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

TRAU666 Creative Commons License 2014.10.11 0 0 23900

de sajna beírta. azt nem tudom már h mi volt a hibakódja de azt tudom h a mért volt érték vagy micsoda a fele kb a normál értéknek. de az az érdekes számomra h a hiba nem folyamatos. általában reggel nincs is hiba. amikor kicsit megyek vele az után jön elő a hibakód és elmegy az erő:S ez így hibásodik meg h egyszer jó egyszer nem? vagy valami kontakt hiba lehet talán?

Előzmény: no_holy_shit (23896)
Finom Leves Creative Commons License 2014.10.11 0 0 23899

uhhhhh

 

koszi

jo kis lista,ezeket sztem nem is neztek

Előzmény: no_holy_shit (23898)
no_holy_shit Creative Commons License 2014.10.11 0 0 23898

fog az egyik oldalt a fek? serult vmi a futomuben (pl. golyalab meghajlott) vagy torott volt a kocsi es a futomubekotesi pontjai nem ott vannak ahol lenniuk kene...

Előzmény: Finom Leves (23897)
Finom Leves Creative Commons License 2014.10.11 0 0 23897

akkor kormany mu hiba?szervo?

elhuzas mitol lehet meg?

Előzmény: no_holy_shit (23895)
no_holy_shit Creative Commons License 2014.10.11 0 0 23896

 

ha nem irja be elektromos hibanak a gazpedalt, akkor nem az...

Előzmény: TRAU666 (23890)
no_holy_shit Creative Commons License 2014.10.11 0 0 23895

ha minden alkatresz jo a futomuben akkor nem lehet vele mit csinalni... doles/terpesztest/utanfutast nem leht allitani csak osszetartast, de rossz összetartassal meg nem huz el a kocsi...

Előzmény: Finom Leves (23894)
Finom Leves Creative Commons License 2014.10.11 0 0 23894

szia

nekem is kormany porblemam van

balra huz a kocsi,egyenesen meg jobbra csavarodik,roviden ferde.

 

mar csereltek

lengokar szilenteket bak es jobb

2 hatrebb levo szilentet bal es jobb

toronycsapagyat jobb oldalt

es futumovet is allitottak 2x

a kereknyomast megneztem,fulytam is a gumikba azzal sincs mar gond a hiba megis megvan

nem tudom mi lehet es mar vinni se akarom sehova mivel utoljara becsuletes szerelo nezte meg akkor kb 2 hetig jo volt.....de ezek utan...... mar nem akarom sehova vinni

Előzmény: no_holy_shit (23889)
TRAU666 Creative Commons License 2014.10.11 0 0 23893

köszönöm szépen a segítséget:)

Kovee123 Creative Commons License 2014.10.11 0 0 23892

Ha bemész bármelyik elektronikai alkatrész boltba, kb 100ft. 

Előzmény: TRAU666 (23891)
TRAU666 Creative Commons License 2014.10.11 0 0 23891
TRAU666 Creative Commons License 2014.10.11 0 0 23890

a kormánynál én is erre gondoltam h nyomatékszenzor lehet:S

viszont a gázpedálnál azt vettem észre ha reggel indítom első indítás. akkor nincs hiba és tökéletesen megy? ez lehet kontakthiba? vagy nézzek körül a csatik háza táján? vagy esteleg az agr felé? köszi szépen előre is:)

Előzmény: no_holy_shit (23889)
no_holy_shit Creative Commons License 2014.10.11 0 0 23889

"találkozott-e már valaki olyannal h a gázpedál hibás? szerviz szerint csere mert nem jó benne a potméter. "

nem, es en ugy tudom, hogy a 1990 evek kozepetol mar nincs potmeter benne, hanem Hall jelados, tehat nincs benne ami elkopna

 

"a vízhőfokmérőm nem megy feljebb mint 75-80 fok"

normal esetben az enyem sem, pedig többször csereltem termosztatot es BEHR (vagy wahler??) kerult bele. ha meleg van akkor felmegy 100-ig es elindul a venti, visszahuti ==> leszarom

 

"a kormány balra vajpuha (mintha city szervós lenne) a másikba meg normális rásegítésű. tippje van valakinek ill tapasztalat? vagy cserélt-e már hasonló dolgokat? "

nyomatekszenzor halt meg. kb 25-35eFt az alkatresz. vagy meg lehet vhogy mokolni(elcsalni) egy potmeterrel

Előzmény: TRAU666 (23888)
TRAU666 Creative Commons License 2014.10.11 0 0 23888

sziasztok

 

sajnos a meriva fórum halott:S anno volt c corsám is meg irogattam is ide párszor:) azért írok ide mert a meriva a meg A CORSA C szerkezetileg szinte azonos és hátha tud valaki valami okosat erről lenne 3 kérdésem:

-találkozott-e már valaki olyannal h a gázpedál hibás? szerviz szerint csere mert nem jó benne a potméter. (jelenség: hideg motornál nincs is sokszor hibakód ahogy melegszik úgy jön ki a villáskulcsos ikon és akkor olyan mintha kb még 5 tonna cuccot ráraktak volna)

- a vízhőfokmérőm nem megy feljebb mint 75-80 fok (szerviz szerint ebbe nincs a klasszikus termosztát hanem két szenzor figyeli a vizet. állításuk szerint nem megy a hűtőventilátor ami 3 fokozatu és megfőzhetem a motort akkor miért nem melegszik jobban a víz?)

-a kormány balra vajpuha (mintha city szervós lenne) a másikba meg normális rásegítésű. tippje van valakinek ill tapasztalat? vagy cserélt-e már hasonló dolgokat? a motor x16se 2003as a kocsi.

kbalazs2 Creative Commons License 2014.10.06 0 0 23887

nem, semmilyen hibakód nem volt :S

Előzmény: Kovee123 (23886)
Kovee123 Creative Commons License 2014.10.06 0 0 23886

Szia,

 

A rángatásra még lehet ok a légtömegmérő is.

De van valami hibakód?

 

Üdv!

Előzmény: kbalazs2 (23885)
kbalazs2 Creative Commons License 2014.10.06 0 0 23885

Sziasztok,

esetleg van tippetek?

a segítségeteket szeretném kérni. Van egy 2001-es 1.4 Sport Corsam amivel két problémám van.
1. ha a kuplung le van nyomva és a gáz adás kivételével (kb. a 3. sebesség felett) végig dadog és rángat az autó... benzinszűrő cserélve volt..de nincs több ötletem.
2. ez inkább csak idegörlő probléma, de az ajtóknál a gumitömítés nagyon durván nyikorog..próbáltam már bekenni gumikédereit ápolóval...később szilikonnal...de semmi sem segít. Esetleg valakinek valami más ötlet?

ez a két hiba odavágta az autózási élményemet..így bármilyen segítséget, ötletet előre is köszönök.

Kovee123 Creative Commons License 2014.10.05 0 0 23884

Akkor jobb, ha szétbontod, mert a szimeringeknek,  és tömítéseknek is annyi. És akkor nem beszélek a szelep lapkáról, már ha nem hidraulikus.

Hengerfej le, olajteknő le, és mehet a pucolás.

Bár  én a blokkot is kiszedném, megnézni a gyűrűket.

Az olajnak hűtési feladata is van, és  ilyenkor  már az olaj  lehúzó  gyűrű bekokszosodik a  horonyba, ami  miatt 1l/1000km-es lesz az olajfogyi.

Fénykép? Még mindig nem tudjuk milyen  motorról van szó. Így meg barkóba.

Előzmény: pempelli72 (23883)
pempelli72 Creative Commons License 2014.10.05 0 0 23883

ezt nem távolítja el olajcsere,1mm biztos van rajta ,fekete kátrány szerű anyag,azért kellene áztatni hogy meg tudja oldani.

ameddig ellátok a szelepfedél olajbetöltő nyílásán addig az rajta van.

Előzmény: Kovee123 (23882)
Kovee123 Creative Commons License 2014.10.05 0 0 23882

Akkor tényleg nem kell több, mint kettő  szimpla olajcsere.

Azért  kérdeztem  mikori a Golf, mert a 3-as-4es szériában még nem gond, ha motor tisztító olaj  adalékot  burítasz  bele,  és 10 percig járatod. MAjd leengeded, új szűrő, friss olaj(nek  kell hiperszuper), mész vele 1000-2000km-t és megint olajcsere(itt  mehet a minőségi olaj). Ennyi.

A motorokban  kb 2000-res évek eleje  óta használnak speciális bevonatú csapágyat,  itt  a bevonatot  képes hazavágni a motorolaj adalék.

 

Előzmény: pempelli72 (23881)
pempelli72 Creative Commons License 2014.10.05 0 0 23881

nem összenyomni akarom hanem hogy az olajpumpa forgassa a járatokban közben oldaná a lerakódásokat,és nem hűtővíz hanem az igénytelen olajcsere miatt fekete lerakódás van mindenhol.

Előzmény: Kovee123 (23880)
Kovee123 Creative Commons License 2014.10.05 0 0 23880

Látom a fizika nem erősséged. Tudtad, hogy a folyadék nem összenyomható?

Szerintem ne nyúlj semmihez, vidd el szakihoz.

De végül is a tiéd, azt csinálsz amit akarsz :-)

Amúgy ha fehér a trutyi, akkor lehet, hogy hűtővíz  került az olajba. Az meg ugye hengerfej leszedésével jár(minimum).

Előzmény: pempelli72 (23878)
pempelli72 Creative Commons License 2014.10.05 0 0 23879

mert benézek az olaj sapkánál és látom hogy vastagon áll a lerakódás rajta.

Előzmény: no_holy_shit (23877)
pempelli72 Creative Commons License 2014.10.05 0 0 23878

én úgy gondoltam feltöltöm egészen a olaj beöntő nyílásig kupakig,hagyom állni néha ráindítok hogy járjon benne ,szépen leoldja a szmötyit mindenhonnan

Előzmény: Kovee123 (23875)
no_holy_shit Creative Commons License 2014.10.05 0 0 23877

"Öcsén golfja elég lerakódásos."

ezt mibol gondolod?

Előzmény: pempelli72 (23873)
popek Creative Commons License 2014.10.05 0 0 23876

Köszi,

Nehéz kiszedni a műszercsoportot?

Előzmény: Kovee123 (23870)
Kovee123 Creative Commons License 2014.10.05 0 0 23875

Szia

 

-Ez egy Corsa Fórum.

-Hányas golf(évjárat?)

De általánosságban az adaléknak semmi értelme akkor, ha csak beleöntöd, és hagyod állni. 

Ha nagyon gáz a motor, akkor olajcserekor használj mosó adalékot, illetve a benzinbe pedig tisztító  adalékot.

Mindent nem old meg. A legjobb tisztítás szerintem, ha az  olajba nem raksz semmit, csak gyakrabban cseréled. A petróleum származékos motorolaj adalék egyes bevonatos csapágyakat  simán tönkrevághat.

A jobb  motorolajok úgyis tartalmaznak minden szükséges adalékot, így ha 10.000-ként lecseréled, akkor tisztul a motor, de nincs semmi káros mellékhatás.

 

Üdv!

 

Előzmény: pempelli72 (23873)
Kovee123 Creative Commons License 2014.10.05 0 0 23874

Az Njoy, és Cosmo szinteken adták úgy az autót, hogy gyárilag krómozott a hátsó dob vége.

https://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=5852191+OPEL+GYARI

 

Sajnos nem cserélhető, csak a dobbal együtt. 

Használd, aztán ha a dob elhasználódott, akkor komplett csere.

 

Előzmény: Finom Leves (23872)
pempelli72 Creative Commons License 2014.10.05 0 0 23873

Esetleg erre valaki?

 

Szerintetek lehet úgy motor belső mosást csinálni hogy tele töltöm a motort valami olajlerakódást oldó folyadékkal állni hagyom majd  egy nap múlva leengedem.

Öcsén golfja elég lerakódásos.

Finom Leves Creative Commons License 2014.10.04 0 0 23872

jo estet

 

kisse rozsdas a kipufim vege....

Valaki cserelte a veget sport vegre vagy ilyen kromozott cuccra

inkabb kromozott erdekel mint sport,valakinek van ilyen "maszek" veg?

ezt dobbal kell cserelni nem?

 

Kovee123 Creative Commons License 2014.10.04 0 0 23871

Na jó, igazad van, sokszor a tervezőnél is elgurul a gyógyszer.... :D

Előzmény: no_holy_shit (23867)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!