Keresés

Részletes keresés

Rooger Preed Creative Commons License 2007.05.04 0 0 4261

Nem is arra mondtam, hogy nem kell (bár az m4 esetében még a szükségesség is megkérdőjelezhető).

Csak arra értem, hogy az M0É nem fog annyit tehermentesíteni az Árpád-hídon, hogy emiatt várjunk a Margit-híd felújítására. Még akkor sem, ha tudjuk, hogy emiatt még nagyobb dugók lennének, mint M0É nélkül. Ha meg esetleg történik vmi súlyos baleset majd széttárják a kezüket a felelősök, hogy "Ez van."?

 

Az a baj, hogy megint fordítva csinálunk mindent. A legszarabb híd Budapesten az Északi Összekötő, utána a Margit- majd a Szabadság-híd. Hogy újítjuk fel őket? Természetesen fordított sorrendben.

Előzmény: Törölt nick (4248)
mestska Creative Commons License 2007.05.04 0 0 4260
Rk=12m
Előzmény: felucca (4259)
felucca Creative Commons License 2007.05.04 0 0 4259
Mekkora a legkisebb körforgalom külső szegélyének átmérője? Öööö...ugye értitek:)?
Törölt nick Creative Commons License 2007.05.04 0 0 4258

hát majd kiderül...

mindenesetre már úgyis csak elméleti a kérdés, hogy érdemes-e az ÉM0-ig várni vagy sem, mert az jó 1 év múlva kész, a margithidat meg nemigen lehet 1 éven belül elkezdeni (hiszen még a felújítási tervek és engedélyek sincsenek meg...)

 

 

Előzmény: urál (4257)
urál Creative Commons License 2007.05.04 0 0 4257

Nem vagyok benne biztos. Én is inkább az Erzsébet-hidat jelölném meg a Margit-híd valós alternatívájaként. Mindenesetre a Margit-híd lezárásának idejére nem terveznék útfelújítást a Kossuth Lajos utcába, vagy a Rákóczi útra és a Bajcsy-ra sem!

Előzmény: Törölt nick (4256)
Törölt nick Creative Commons License 2007.05.04 0 0 4256

miért?  4239 nem áll?

 

Előzmény: urál (4254)
Törölt nick Creative Commons License 2007.05.04 0 0 4255

no, akkor erre azt mondom, hogy helyes, mert ha nem megy szépszóval, akkor erővel kell...

 

merthogy kell, az nyilvánvaló...

Előzmény: felucca (4253)
urál Creative Commons License 2007.05.04 0 0 4254
És mindezt meg tudja tenni úgy, hogy a Margit- és a Megyeri-híd közt nincs semmilyen valós összefüggés. Na ezek után szidd Demszkyt! :)
Előzmény: felucca (4253)
felucca Creative Commons License 2007.05.04 0 0 4253
Ott van a zsarolás, hogy hajuknál fogva előrángatott érvekre hivatkozva a főváros nem engedi meg a Margit híd lezárását és ezáltal kikényszeríteni az északi híd megépítését.
Előzmény: Törölt nick (4252)
Törölt nick Creative Commons License 2007.05.04 0 0 4252

????

hol van itt a zsarolás?

Az ÉM0híra (megaz aquincumira is) szükség van margithídtól függetlenül is...

 

az, hogy a margit lezárásával az egyik átadásáig várnak nekem ésszerű szervezésnek tűnik.

(az más kérdés, hogy a felújítás már 10 éve esedékes, mintahogy az ÉM0 híd megépítése is.... arról miért a demszki tehet, hogy eddig szarakodtak vele???)

Előzmény: felucca (4251)
felucca Creative Commons License 2007.05.04 0 0 4251
Ez nem poén, a Margit-híd vs. Északi híd -zsarolási hadművelet kimeríti az aljas hatalomvágyból elkövetett gondatlan veszélyeztetés vétségét!
Előzmény: mestska (4250)
mestska Creative Commons License 2007.05.04 0 0 4250

Ha a Jóisten úgy igazán meg akarná szopatni Demszkyt, akkor egy Combínót küldene először a dunába.

 

Ilyet még poénból se...

Előzmény: felucca (4249)
felucca Creative Commons License 2007.05.04 0 0 4249
Tévedés. Nincs káosz. Túl sok autó akar ugyanazon az úton közlekedni és ez lassan megy. A vízvezetékben sincs káosz, ha csöpög a csap:)

Ha a zsarolási tényezővel nem kellene számolni, akkor ma délutántól le lehetne zárni a Margit hidat. Senki nem halna meg benne, mindenki menne metróval.

De zsarolás tárgya lett, és ezért várni kell, amíg valami baj nem történik....

Ha a Jóisten úgy igazán meg akarná szopatni Demszkyt, akkor egy Combínót küldene először a dunába.
Törölt nick Creative Commons License 2007.05.04 0 0 4248

bagoly mondja verébnek, hogy demagóg... izé nagyfejű... :-(

 

Mert az M0 és a 4-es metró megváltja a várost...

nem, nem váltja meg... csak olyan sok az elmaradt fejlesztés, hogy ezek csak csepp a tengerben...

az meg hogy az igények a gazdasági növekedéssel együtt szintén nőnek természetes dolog, elég nevetséges ebből arra a következtetésre jutni, hogy felesleges fejleszteni, "úgyis éhesek leszünk" alapon...

Előzmény: Rooger Preed (4240)
Törölt nick Creative Commons License 2007.05.04 0 0 4247

ha át akar menni kénytelen lesz kerülni... az árpád hídon legalább lesz hely...

Előzmény: Törölt nick (4242)
mzdude Creative Commons License 2007.05.03 0 0 4246
én inkább az erzsébet hídnak jósolnék még nagyobb káoszt

Bzzz! Nem értelmezhető. :-)

Amikor rendszeresen csurig van a híd álló autókkal, akkor milyen a "még nagyobb"?
Előzmény: Törölt nick (4242)
BoGar Creative Commons License 2007.05.03 0 0 4245
Kimaradt az állítmány. Szóval:
Hát nem tudom, én mondjuk akár az Óbuda Gate-től is az Árpád-híd felé megyek. Vagy akár a Moszkva felöl is.
Előzmény: BoGar (4244)
BoGar Creative Commons License 2007.05.03 0 0 4244
Hát nem tudom, én mondjuk akár az Óbuda Gate-től is az Árpád-híd felé. Vagy akár a Moszkva felöl is.
Előzmény: Törölt nick (4242)
Rooger Preed Creative Commons License 2007.05.03 0 0 4243
Pontosan.

Amit az M0É el fog vinni az az a forgalom, aki most kényszerűségből ment át valamelyik hídon, majd Északnak fordult. No meg a tranzit, ami ebben az irányban nem túl jelentős.
Emellett a hídon megy át a 4-6 villamos, aminek a szüneteltetése igen komoly galibát fog okozni, sokan inkább az autót és a dugót fogják választani (mint most a 41/47/18 villamosok esetében is teszik).
Előzmény: Törölt nick (4242)
Törölt nick Creative Commons License 2007.05.03 0 0 4242

csak kár, hogy az árpád híd a margittól majdnem 3 km-re van. így a meghatározó körúti forgalom (pl. oktogon-moszkva tér) vagy elmegy összesen 6 km-es kerülővel északra, vagy megpróbálkozik beállni a kocsisorba a lánchíd/erzsébet híd felé. és a tömeg szerintem nem északra, hanem inkább a közelebb lévő délre fog torlódni, én inkább az erzsébet hídnak jósolnék még nagyobb káoszt.

Előzmény: Törölt nick (4239)
_roadrunner_ Creative Commons License 2007.05.03 0 0 4241

RTL híradóban volt ma, hogy legalább fél évet húzódik az M0-ás keleti szektor a kisajátítások elhúzódása miatt. Az uniós pénz mégsem vész el, mert M31 is bekerül (bekerült?) az M0 keleti szektor néven futó projektbe, ezzel a mostani építkezéseke határideje is meghosszabbodik az M31 határidejére, amit 2010-re mondanak...

 

Ez azért mégiscsak konkrétabb, de nem túl bíztató.

Előzmény: _roadrunner_ (4223)
Rooger Preed Creative Commons License 2007.05.03 0 0 4240
Ezek a demagóg szövegek. Mert az M0 és a 4-es metró megváltja a várost, mert így kevesebb lesz az autó. Aztán, amikor kiderül hogy ez csak egy rövid ideig következik be, akkor szétteszük a kezünket, hogy "Bocs, tévedtünk. És amíg nem épül meg még egy körgyűrű és az 5-ös metró, addig is malmozunk tovább."
Előzmény: Törölt nick (4237)
Törölt nick Creative Commons License 2007.05.03 0 0 4239

mert szerintem az árpád híd az m0 híd előtt és az m0 megépülése után is tele lesz csúcsforgalomban...

 

itt hibás a gondolatmenet...

sokat fog átvenni az árpád hídtól...

és úgy már az árpád át tudja venni a margit forgalmának egy részét...

Előzmény: Törölt nick (4237)
attus germanicus Creative Commons License 2007.05.03 0 0 4238
Valami kifogást kellett találni, hát most ez lett.
Előzmény: Törölt nick (4237)
Törölt nick Creative Commons License 2007.05.03 0 0 4237

"híd felújításának időzítése az M0-s körgyűrű Duna-hídjának elkészültétől függ, Budapest ugyanis csak az új híd tehermentesítésével képes elviselni a Margit híd hiányát"

 

Azért erről világosítsatok már fel engem, hogy mi köze egy döntően belvárosi forgalmat lebonyolító hídnak egy városi elkerülő hídjának forgalmához ami ráadásul egymástól legalább 10 km-re van? az új m0 híd mit tehermentesít ilyen szempontból? mert szerintem az árpád híd az m0 híd előtt és az m0 megépülése után is tele lesz csúcsforgalomban.

Előzmény: Rooger Preed (4233)
_roadrunner_ Creative Commons License 2007.05.03 0 0 4236

Láttam igen. Nem ártott volna ezt komolyan megvitatni, de szőnyeg alá söpörték. Annyi hatása azért van, hogy nagyjából tényleg ezek a projektek vannak megvalósulás előtt, csak leginkább a sorrendben vannak különbségek, de az amúgy is vitatható.

Az M0 11-10 között 21 milliárd Ft beruházás mellett áll itt az élén; alighanem lejjebb csúszott azóta jópár hellyel, mert most kb. 50-nél tartanak...

 

Előzmény: Törölt nick (4235)
Törölt nick Creative Commons License 2007.05.03 0 0 4235

ezt láttad már?

a gyorsforgalmi úthálózat és a főúthálózat kiemelt beruházásainak hosszú távú fejlesztési programja

 

a 7. oldalon van 1 prioritás lista...

az M0 és M4 az első ötben van...

az esztergom-érd szakaszt meg tényleg M100-nak nevezik...

Előzmény: _roadrunner_ (4223)
csabyke Creative Commons License 2007.05.03 0 0 4234
GONDOLOM - Azért azt ajánlanák, mivel onnan lehet kerékpárral könnyen behajtani a szigetre...
Előzmény: Rooger Preed (4233)
Rooger Preed Creative Commons License 2007.05.03 0 0 4233
Cikk a Margit-hídról:
http://index.hu/politika/belfold/hid0503/

Amin a hajamat tépem a következő:

"A Főmterv szerint a felújított híd északi járdájára kéne elhelyezni a bicikliutat, nem javasolják, hogy a déli vagy mindkét oldalon legyen kerékpáros közlekedés."

Tökéletesen nagy baromság lenne pont az északi járdát elvenni a gyalogosoktól, amikor azt az oldalt használják a legtöbben.
csabyke Creative Commons License 2007.05.03 0 0 4232

Olaszország nem szövetségi köztársaság


Ez így van és nem is állítottam, csak félre érthetően fogalmaztam... De ott is a tartományok inkább önközpontúak, mint Róma központúak lennének. És ez igenis a történelmi államok miatt van...

Az, hogy Bayern vagy Hessen most pont ugyanakkora mint volt az 1871 (?) előtt, lényegtelen...
Mi is cseréltünk már x négyzetméternyi területet Ausztriával pár éve....

Amúgy az Olaszoknál felvetődött pár éve a szövetségi köztársaságnál mégnagyobb önállóságot jelentő FÖDERÁCIÓ kialakítása. Bár erről mostanság nem sokat hallani.

Közben a kérdést átgondolva Északolaszoknál talán egy MILANO központúság figyelhető meg...
Pl. az A1 MILANO -ból megyle dk. felé ROMA -ig, az A4 MILANO -ból indul kelet felé BRESCIA, VERONA VENEZIA utirányon át TRIESTE -ig. Nyugatra TORINO -ig...
Az A7 Délnek GENOVA felé...
Az A8 ÉszakNy -nak VARESE -ig (ez nem túl hosszú) és ebből ágazik ki az A9 ami a Svájci (A2) Luganon át tart egészen a Német határon fekvő Basel -ig (Német A5 autópálya)


MIntha minden fontosabb irányba MILANO -ból indulnának ki az utak...
Előzmény: mestska (4228)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!