Keresés

Részletes keresés

halaloszto Creative Commons License 2011.06.22 0 0 187773

hmm. nem csak en vagyok olyan, hogy hajtom amig szar nem lesz, es akkor minden csere?

 

vajk

Előzmény: kivi (187771)
Pinyo Creative Commons License 2011.06.22 0 0 187772

SzeZo ezt megoldja :-)

Előzmény: kivi (187771)
kivi Creative Commons License 2011.06.22 0 0 187771

Kérdezd meg SzeZot, mennyi van a mostani láncában. :-) Amikor szereltem át neki a vázat, észrevettem, hogy ha a hajtókaron lefogom a láncot 6 és 12 óránál, akkor 3 óránál annyira el tudom emelni a lánckeréktől, hogy átfér a résen a 8-as imbuszkulcs. :-) A tolómérő szerint 111.2mm 10 láncszem távolsága. :-)))

Előzmény: Pinyo (187770)
Pinyo Creative Commons License 2011.06.22 0 0 187770

5000km egy lánccal nem kevés, hervistől függetlenül. Kopás, láncnyúlás.

Megoldás: lánccsere, de ha a lánc hozzákoptatta magához a hátsó fogsort és a hajtókar tányérokat, akkor azok is csere.

Előzmény: Imre 83 (187769)
Imre 83 Creative Commons License 2011.06.22 0 0 187769

Sziasztok.

 

Egy kis segítséget szeretnék kérni. Olyan gondom van, hogy nyomatékosabb tekerésnél beszalajt a bicó. Úgy veszem észre, hogy a hajtókaron csúszik meg a lánc. Kb 5000 km van a Hervises csodában! :)

Törölt nick Creative Commons License 2011.06.22 0 0 187768

Esetleg az első képpel pályázhattál volna Bp. új zászlódesignjára :-)

Előzmény: SzeZo (187755)
SzeZo Creative Commons License 2011.06.22 0 0 187767

Öreg vagyok mán ehhez:-).

Azért volt már ilyesmi idén: V10 + oda-vissza lábon, meg az a Balaton kétszer. De ezek már régen voltak. Jövő héten szabadságon leszek - jaj nekem:-).

Előzmény: -sanci- (187766)
-sanci- Creative Commons License 2011.06.22 0 0 187766

Az év legrövidebb éjszakáján túl vagyunk, s nincs semmi Szezos beszámoló pitymalattól sötétedésig tartó tekerésről? 

Előzmény: SzeZo (187765)
SzeZo Creative Commons License 2011.06.22 0 0 187765

Az első bekezdést módosítanám egy kicsit:

- használója egy öszvért állított össze, amivel városban nem tud úgy suhanni, mint egy országútival, cserébe terepen (ahová egyébként is ritkán merészkedik) jókat bénázhat.

 

Elgondolkodtam hazafelé, hogy egy ilyen váz annyira való nekem, mint szamárnak a hintófogat, de csak ez a csere váz volt. Hogy fog szegény kinézni, mikor felpakolom rá a téli sárvédőket, sliffentyűt...

 

Ma rendesen éreztem a lábaimban, hogy elszoktam az ilyen bringa tekerésétől. Egy Solymár - Hűvös-völgy kanyarral jöttem be és bizonyos izomcsoportok erősen tiltakoztak az emelkedők ellen. Majd megszokják. Ha az idő engedi, hétvégén megyek egy Vörös-kő (Tahiból, toronyiránt fel) - Prédikálószék túrát.

Előzmény: Pinyo (187764)
Pinyo Creative Commons License 2011.06.22 0 0 187764

A képek pedig azt illusztrálják, hogy

 

- használója mind városban, mind terepen megállja a helyét

- törvényhozásunk az erdőtörvény keretén belül engedélyezte a kerékpárok fához támasztását

- a tajvani multik már a parlamentünket környékezik, sőt, Duna-menti termőterületekre is rátették kereküket.

- megszavazták a Királydinnye-ellenes napot, de sehol sincsen királydinnye.

Előzmény: SzeZo (187755)
Pinyo Creative Commons License 2011.06.22 0 0 187763

Hát izomlázam, mint mondtam, nem lett crosskovácsi után.

 

De tegnap kiderült, hogy igencsak fáradt még a comb és a vádli. Végül egy Pap-rét kör mellett döntöttem, hát meglehetősen enerváltan közlekedtem.

Érdekes viszont, hogy amikor jött a terhelés (mentem egy Pap-rét időfutamot, 16:23, http://ridewithgps.com/trips/288050), átmenetileg túltettem magam a vánszorgáson.

Viszont utána duplán voltak ólmosak a lábaim.

 

Most jobban kivagyok, mint a maraton utáni napon voltam, otthon is hagytam a bringát, ez pihenőnap lesz.

Előzmény: Stms (187756)
Stms Creative Commons License 2011.06.22 0 0 187762

A "kórházat elhagyhatja" közelebb áll a valósághoz. Csak azt a két antennát kell még leszerelni az egészségesnek nyilvánításhoz. ;)

Előzmény: gyuri62 (187760)
gyuri62 Creative Commons License 2011.06.21 0 0 187761

definiciót

Előzmény: gyuri62 (187760)
gyuri62 Creative Commons License 2011.06.21 0 0 187760

Háát.........erre az orvostudomány az "átmenetileg rosszabbodott az állapota" definifiót használja :))

Előzmény: SzeZo (187755)
SzeZo Creative Commons License 2011.06.21 0 0 187759

Á, dehogy! A világítás teljesen hiányzott. Nem nekem, hiszen délután tekertem, hanem a szabályzat szerint.

Ma újra meg kellett tanulnom biciklizni. Közel egy hónap országútizás után igen furcsa érzés volt egy ilyen jószágot hajtani.

Előzmény: Swennson (187758)
Swennson Creative Commons License 2011.06.21 0 0 187758

Látom fel vagy szerelkezve rendőr ellen.;)

Előzmény: SzeZo (187755)
Swennson Creative Commons License 2011.06.21 0 0 187757

Nekem is ez ugrott be elsőre. Sok kiscsákó püföli a billentyűzetet csak a nyereményért...

Előzmény: halaloszto (187748)
Stms Creative Commons License 2011.06.21 0 0 187756

Ez az izomláz érdekes dolog: szombaton csináltam egy pulzus és átlagsebesség alapján egy durva menetet - mintegy Duna Marcira készülés jegyében. Tegnap reggel pihentnek éreztem magam, így délután tekertem 40km-et, nagyjából alapozóban, nyugisan. Na, ma reggel alig bírtam lábra állni. És ez már nem először fordult elő, múlt héten a Nyugatitól indított alapozó menetben már Békáson szédelegtem.

Előzmény: Pinyo (187754)
SzeZo Creative Commons License 2011.06.21 0 0 187755

Ujjászületve:

 

Pinyo Creative Commons License 2011.06.21 0 0 187754

Én is :-)

 

Érdekes, nem lett izomlázam.

Ma outival vagyok, még nem tudom mi lesz, téglagyári emelkedő-HHH vagy Diós árok-János hegy

Előzmény: Stms (187752)
alfa22 Creative Commons License 2011.06.21 0 0 187753

Várj egy picit, és elmúlik. :-)) 

Előzmény: Stms (187752)
Stms Creative Commons License 2011.06.21 0 0 187752

Az a baj, hogy ilyenkor mindig kedvet kapok a versenyzéshez. :)

Előzmény: Pinyo (187743)
Stms Creative Commons License 2011.06.21 0 0 187751

"Ahogy ismerem magam a tervezés 2x olyan hosszú lenne mint a kivitelezés"

 

Erre csak a klasszikus idézettel tudok válaszolni: "ha nem megfelelő a tervezés, akkor a végén vágni kell" (a hozzá tartozó tanmese, hogy a gyárban úgy kellett meghatározni a trafók fizikai méreteit, hogy amikor szállítják, átférjenek a Moszkva téri alagúton)

Előzmény: Törölt nick (187745)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.20 0 0 187750

Az a baj, hogy Budapesten nagyon sokáig közös gyalogos és kerékpáros utakat építettek vagy max. burkolati jellel választották el. De volt rosszabb eset is. Pl. a Rákos-patak mentén ugyan épült kerékpárút, de a gyalogosoknak járda nem. Így mindenki a kerékpárutat használja. A rossz filozófiában épült kerékpárutak egyszerűen pont hogy nem szolgálták a kerékpáros közlekedést, a gyalogosnak nem hívták fel kellően a figyelmét, hogy vigyázz, ez nem a tied. Ma már kezd javulni a helyzet. Ha nem is nagyszámban, de a kerékpárút ahol a helyzet engedi, lekerül az útpályára (kerékpársáv vagy kerékpáros nyom), vagy ha a járdán marad, teljes külön vagy K szegéllyel elválasztott kerékpárút épül. A kerékpárosok száma folyamatosan növekszik, viszont a gyalogosok gondolkodásának megváltozásához még kell idő. Szerintem több, mint az autósokhoz viszonyítva.

Előzmény: koller andor (187739)
halaloszto Creative Commons License 2011.06.20 0 0 187749

kesz meretezett tervet nagy mazli kell hogy talalj. olyanja szerintem meg a kvazi sorozatban gyartottaknak sincs. ugyanis mindenki ahhoz igazitja az egeszet, hogy milyen bringakbol indul. ha csinal is skiccet az elejen, az nem olyan reszletessegu hogy kozzetegye, meg a vegen a kesz cucc ugysem hasonlit ra.

 

vajk

Előzmény: Törölt nick (187745)
halaloszto Creative Commons License 2011.06.20 0 0 187748

viszont komollya valik a veszely, hogy valakik kamu ertekeleseket irnak, megszuntetve a site lenyeget.

 

vajk

Előzmény: hefi (187712)
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2011.06.20 0 0 187747

Több volt ma a segéd/motoros illető az UVH-n, mint kerékpáros meg gyalogos együttvéve.

 

Nekem meg elromlott előbb a váltóm, aztán a műszerem is. :-(

koller andor Creative Commons License 2011.06.20 0 0 187746

Olvasni is egy élmény volt! Gratulálok!

Előzmény: Pinyo (187743)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.20 0 0 187745

Igen ez jól hangzik, de a méretekkel, alkatrészekkel nem vagyok tusztában. Ráadásul, ahányfélét láttam a neten a fékek és kormányzás annyiféle volt.

Ahogy ismerem magam a tervezés 2x olyan hosszú lenne mint a kivitelezés:) ezért keresnék - lustaság? - kész bevált tervet, anyagszükséglettel, alkatrészleírással, no de nem tartalak fel benneteket. Köszi

Előzmény: Stms (187737)
Elm Creative Commons License 2011.06.20 0 0 187744

Jogos, azt nem ismertem, de megnezhettem volna.

A HEV ablakbol szoktam neha nezni, hogy milyen szep piknikelo korzot epitettek oda...

Előzmény: bm613 (187742)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!