Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Stunt62510 Creative Commons License 2007.08.27 0 0 5224

Sziasztok!

Csak címszavakban: pénteken voltam Burgenlandban megnézni az utolsó szakaszát a Trieste-Vienna Classic ralinak, volt kb. 45 induló, ebből 20 volt 911-es Porsche, főleg a 70-es évek elejéről.

Volt egy W123-as 280 CE atomjól megcsinálva, bentről állítható rev limiter, bentről állítható előgyújtás, bentről állítható fékerőelosztás, rozsdamentes dupla kipu végig, kemény futómű, klasszik versenyülések, becsövezve, R osztályban ment, ez valójában Rally, a C osztály volt a túraverseny. 

 

Volt a parkolóban Pinkafeldben egy W108-as, 250 SE...kb. 15 percig néztem, de nem találtam rajta hibát! Nagyrész gyári fényezés, teljesen rozsdamentes, hibátlan gyári kárpit, ajtófalcok, minden. Az én 115-ösöm egy roncs mellette, komolyan mondom.

Szép lett volna ha egy 60-70 éves tulaja van, de egy hátrazselézett hajú kb. 30 éves osztrák fickó volt "Mercedes Classic Club" hímzéssel a rózsaszín Boss pólón. Csodák nincsenek.

 

Vasárnap autóztam az állólánykával, továbbra is szerelmem ez az autó, bámulatosan jó. Nem kopog, nem zörög, nem lötyög. Szépen megy, 11-et eszik.

(Feleségemtől kaptam egy klasszik bőr-szövet kesztyűt hozzá, amolyan 60-as évekbeni autós kesztyű, színben is harmonizáló, használatlan, de 1962-es....)

 

Főnököm gépén vannak fényképek, majd talán hozzájutok. A 108-asról is van kép.

te_o Creative Commons License 2007.08.27 0 0 5223
Hogyan tetted rá az állólámpás rácsra a 123 -as csillagát?
Előzmény: DIESEL 3.0 (5218)
ICram45 Creative Commons License 2007.08.27 0 0 5222
Pontosan :)

Nekem is 1.5ös van :)
Előzmény: 250ce (5221)
250ce Creative Commons License 2007.08.26 0 0 5221

ezzel egyetértünk!

és ezen belül is az 1 és 1,5 széria

Előzmény: ICram45 (5219)
250ce Creative Commons License 2007.08.26 0 0 5220

szia Laci

ugy néz ki hogy nem tudok menni a klubbra, de szerdán Cs.Daniék valszinŰleg jönnek hozzám valami cuccokkal, ha addig találkoztok esetleg elküldhetnéd vele én meg küldöm vissza velük az árát.

előre is kösz

Zoli

Előzmény: 504LACI (5155)
ICram45 Creative Commons License 2007.08.26 0 0 5219
Jójó a 108, de szerintem a legszebb állólámpás (vegyük úgy, hogy a töklámpás, buboréklámpás is az) a XXXC és az XXXCE :) Nem kéne más állólámpa nekem :) Jó mondjuk egy 6.9-est lehet kipróbálnék :)
Előzmény: DIESEL 3.0 (5218)
DIESEL 3.0 Creative Commons License 2007.08.26 0 0 5218

Bocsánat, alant olvastam, hogy ezt a kékséget mér  kiveséztétek.

Azért bevenné a beteg gyomrom, de amíg el nem költözök kertes házba és garázst nem tudok az ótónak biztosítani addig csak álmodozom...

Lakótelepi körülmények közé tökéletes az én vasam, a 108-as már nagyon kirína a proliautók közül és még valaki kárt tenne benne egy holdfényes éccakán.

Olyan rafkós parasztgyerekek vannak, hogy el sem hiszem: a sárga villámom 123-ra

való csillagát (gömb talapzatú) úgy törte le, hogy tört egy gallyat, azt alászúrta, hogy ne tudjon elforogni és már vitte is boldogan-csak nagyobb öröme ne legyen már ebben az életben.

Több mint három éve van meg az állólányka, eddig maximális részemről a megelégedettség, minden áldott nap használva vagyon, a fogyasztása pedig a 3000ccm-hez képest meglepően alacsony, de akkor is tudom, hogy egyszer átülök majd egy W108-W109-be.

DIESEL 3.0 Creative Commons License 2007.08.26 0 0 5217

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1395596&command=ugras&screenwidth=1024

 

Hey, you!

ezt látta már valaki élőben ?

Ennyiért szerintem nagyon szép, főleg belül.

Mindjárt eladom a  3.0-át :}

fastcar Creative Commons License 2007.08.25 0 0 5216
Sziasztok!

Közeleg az öszi Yetro túra, a PilisiDili! Várunk szeretettel minden Youngtimer-tulajt.


www.yetro.hu
ICram45 Creative Commons License 2007.08.24 0 0 5215
B-oszlop maradékán lévő gombbal? Ilyet én nem láttam.
Előzmény: paranoid250 (5214)
paranoid250 Creative Commons License 2007.08.24 0 0 5214
Én úgy tudom, addig fogja a vákum, amíg a "b" oszlop maradékán lévő gombbal ki nem oldod, de szerintem amíg a motor jár, addig folyamatosan termeli a levegőt.
ICram45 Creative Commons License 2007.08.23 0 0 5213
Ami coupéban van az előredönthatő üléseknél vákumtartály (ami megakadályozza az ülések menetközbeni előredölését), abból mikor szívja ki a motor a levegőt? motorindításnál, vagy sebességve téve (autómatám van), vagy egyéb befolyásoló tényező van?
ICram45 Creative Commons License 2007.08.23 0 0 5212
Sikerült megcsinálni, ahogy mondtad! Kösz :) Elég nagy kínlódás volt visszarakni a hátlapját az ülésnek, de sikerült végül :)
Előzmény: paranoid250 (5210)
ICram45 Creative Commons License 2007.08.23 0 0 5211
Nem tudom semennyire, csak kérdeztem.

Az ülést megvan nekem hegesztve már. Volt lakatosnál is. (el volt törve).
Előzmény: paranoid250 (5210)
paranoid250 Creative Commons License 2007.08.23 0 0 5210

Hát ha ilyen jól tudod, akkor miért kérdezel?

Én leírtam a saját tapasztalatomat, de nekem az ülést hegeszteni is kellett, ezért volt teljesen szétszedve, de végül is úgy csinálod, ahogy akarod.

Előzmény: ICram45 (5209)
ICram45 Creative Commons License 2007.08.23 0 0 5209
Nem elég azt a műanyag kromszerű, köralakú borítást leszedni az egyik oldaláról? Miért kell a tekerős részt szétszedni? Azt az oldalt remekül lehet állítani.

Tehát nem elég csak lepattintani oldalt azt a kerek műanyag borítást (szemben a tekerővel), és ott lesz gondolom ez a négyszög alakú lyuk, nem?
Előzmény: paranoid250 (5208)
paranoid250 Creative Commons License 2007.08.23 0 0 5208

csak úgy tudod beállítani, hogy a két oldaláról leveszed az állítókat, és négyszög lyukakat tekered valamivel, illetve csak azon az oldalon kell így csinálnod ahol nincs kívűl rajt a tekerő. csak az a baj, hogy a pontos beállításhoz mindig szét-meg össze kell rakni mire jó lesz.Szétszede, állítod, összerakod, ráülsz kipróbálod, egyik oldal még lóg újra szét szeded, s így tovább.......

Jó szórakozást!

Előzmény: ICram45 (5207)
ICram45 Creative Commons License 2007.08.23 0 0 5207
Tuti nincs benne, és szerkezetileg is jó a szék. Most jött meg a kárpítostól.

Letudnád kicsit bővebben írni, hogy hogy tudom "manuálisan" állítani a szögvas nélkül a háttámlát a legegyszerűbben? Szeretném belőni valami normális helyzetbe, amíg nincs meg a vas.

Kösz!
Előzmény: paranoid250 (5206)
paranoid250 Creative Commons License 2007.08.23 0 0 5206

helo,

 

ha még nem szedted szét, akkor valószínűleg benne van csak kicsúszott, abból az oldalból, amelyik nem megy, szét kell szedni az egész ülést, meg kell nézni a fémkereteket nincsenek-e eltörve, mert ha igen akkor hiába fogod visszarakni, újból kicsúszik.

Ha el van törve meg kell hegeszteni, de úgy, hogy ne vetemedjen el, utána  felrakod az ülés aljára a háttámlát, a szögvas (ezt keresed) nélkül, így a két oldal külön állítható, beállítod egyformára, újra kiveszed az állítórészét visszadugod helyére a "szögvasat", és ha mindent jól sikerült akkor párhuzamosan viszi a két oldalt.

Én már végigjátszottam... jó játék, a végén már csukott szemmel megy szét-és össze.És ami a fő, hogy jó lett!!

Előzmény: ICram45 (5205)
ICram45 Creative Commons License 2007.08.22 0 0 5205
Sziasztok!

Keresek egy alkatrészt!

a coupém anyósüléséből hiányzik egy tengely, ami a dölésszöget állítja. Sajnos jelenállapotában, csak féloldalasan lehet állítani a dölésszöget, amitől elég csalé lesz az ülés, és rendesen hátrahajtani sem lehet. :(

akinek van ilyen alkatrésze, és szeretne megvállni tőle, legyen oly kedeves, és jelezze :)

Kösz!

Egy kis segítség a kereséshez :)

német neve: Verbindung
Gyári cikkszáma: 111 918 5127
és elvileg az összes állólámpában ugyanilyen van.
bakonyigg Creative Commons License 2007.08.22 0 0 5204

A csibesárga villám....

A bordó meg egy teremgarázsban várja a jószerencsét...

Nem ment el...sajna. De vannak titkos tervek.

Nemhiába Frankenstein a neve...: -)

 

Előzmény: te_o (5203)
te_o Creative Commons License 2007.08.22 0 0 5203
Melyiknek? Vagy a bordó elment?
Előzmény: bakonyigg (5202)
bakonyigg Creative Commons License 2007.08.22 0 0 5202

Hobbiautó...nálam nincs ilyen jó dolga. :-)

Előzmény: te_o (5200)
Elado_115_200D Creative Commons License 2007.08.22 0 0 5201
Tisztelt Kollégák!

Állólánykám eladósorba került. Nem tinédzser már, ám korához képest nagyon jól tartja magát, és még plasztikázva sem volt.



115-200D
te_o Creative Commons License 2007.08.22 0 0 5200
Komolyra fordítva: azt kell eldönteni, hogy a használat pontosan kinek mit takar, mindkét modell egyformán kitűnő hobbiautó.
Előzmény: te_o (5199)
te_o Creative Commons License 2007.08.22 0 0 5199
Jelentem, igen! Mester! ;)
Előzmény: Stunt62510 (5198)
Stunt62510 Creative Commons License 2007.08.22 0 0 5198

Összefoglalom amit írtál: 114/115-öst kell venni, mert az jó, a 108-as meg nem jó.

 

Ugye ezt akartad mondani? ;-)

Előzmény: te_o (5197)
te_o Creative Commons License 2007.08.22 0 0 5197
108/109 vs 114/115 témához:
Ahogyan Stunt is írta, alma-körte. Hobbiautóként mindkettő tökéletes, viszont amit látni kell:
A 108 széria (illetve a 109 -es légrugós változat) luxusautó volt, az "S" osztály, nagyméretű, csendes, egyáltalán nem mai értelemben takarékos benzinmotorokkal, gyönyörű, finom részletekkel teli karosszériával, beltérrel, rengeteg luxuslehetőséggel (elektromos tetőablak, elektromos ablakok, klíma, automata rendelhető volt, USA változatokban mind elő is fordul). Kissé antikabb is a koránál, a futómű pedig a Fecskéhez áll közel, 14 zsírzóponttal, hátul lengőtengellyel, 108 -nál hidrós szintszabályzó elemmel (ami elromlik és egy vagyonba kerül újan, acélrugóra cserélhető). A felfüggesztés mai szemmel nagyon lágy, egy hatalmas hajó az autó, de nagy élmény. Nekem egy jó 3-as állapotú OT -s 108 -am van, és nagyon szeretem.
A 114/115 az "új széria", ami '68 -tól jött, új, "gondozásmentes" futóművel, hátul kettőscsuklójú féltengellyel, dízel-és kisebb benzines motorokkal, kevesebb extrával. Kissé "modernebb" beltér, de még klasszikus. A kisebb benzinesek is nagyon rugalmasak, a futómű mai szemmel sem rossz (szerintem), a dízelek szinte elpusztíthatatlanok (de itthon már életük lefelé ívelő szakaszában vannak sajnos).
Árak: 108 kissé drágább tud lenni, mert ritkább autó, bontott alkatrész csak olyan van itthon, ami 115 kompatiblis. Az sem sok. Kasztni kényes pont mindnél. Ha jót akar az ember magának, télen nem veszi elő (talán még száraz téli időben sem a sópor miatt).
vrossi Creative Commons License 2007.08.21 0 0 5196
a következö találkozora megprobálok elmenni mind kettövel csak idöbe szoljatok
elég sürü a veterános program jövö héttől oktoberig majdnem minden hétvége foglalt
Előzmény: engé68 (5195)
engé68 Creative Commons License 2007.08.21 0 0 5195
Sziasztok!

Köszönöm a biztatást, igazából már meg vagyok nyerve márkatársnak, csak sajnos még az AUTÓ hiányzik hozzá :( , bár lehet, hogy ez így is van jól, először szeretnék a segítségetekkel választ találni a kérdéseimre, mert az szerintem senkinek sem használna, ha úgy veszek egy ilyen érző lélekkel bíró autót, hogy nem próbálok minél alaposabban megismerkedni vele, mert esetleg rövid idő alatt csak egy megunt és félredobott játékszerré degradálódna, ez pedig itt mindenkinek fájdalmat okozna, gondolom.
Hogy megint valami ''követeléssel '' lépjek elő, vrossi kolléga említetted, hogy Te mindkét típussal rendelkezel, esetleg lehetne szó egy bemutatóval egybekötött típusismertetéssel, nagyon hálás lennék érte:) (én pesti vagyok jöhet az e-mailom nyilvános) ez a kérés nem csak hozzá szól, csak Ő írta, hogy mind a kettővel rendelkezik, és ez így komoly csemege, de ha bárki más szán rám időt, azt is nagyon szépen köszönöm, képes vagyok én akár az összes fórumos autót is végignézni ám:)
Tényleg, ha már itt tartok, találkozót szoktatok tartani, és ha igen mikor és hol lesz a következő?
A végére egy kis nyalánkság, ha valakinek véletlenül nem hozta volna meg reggelre a posta:
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1438770&submit=ugras&p=ceg

Jó éjszakát!
Előzmény: vrossi (5188)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!