61 Kiálló. Szépilona kocsiszíntől a Móriczig. Szerintem nem lehet egy kód alá csak egyet felvenni, ezért duplázták meg. Hasonlóan az Utasokat nem szállíthoz, ott is ugyanaz az 1-es és 2-es.
Amúgy, ha már itt tartunk, engem egy FOK-GYEM kezelési utasítás érdekelne. Ugyan nem vagyok vezető, de kicsit ciki, hogy a múltkor még letörölni se tudtam :)
Az nem régi tátra gomb, csak messziről hasonlít rá.
Probléma volt a billenőkapcsolókkal. A vezérlés be gomb bekapcsolt vezérlésnél folyamatosan világít, és még ráadásul kezeléskor jó nagy a rajta átfolyó áram is. Ezek lettek először cserélve, következetesen az összes kocsin. Aztán jött az ajtó nyitó-záró gombok, amik szintén világítanak (jól felmelegszenek, lassan megolvadnak), és ehhez még hozzá jön az állandó pumpálásuk, szintén nem bírták a kiképzést. Ez egyre több kocsin van lecserélve.
Ha jól emléxem 4128-ban láttam, hogy már az ajtónyitó és -zárógombokat is régi Tátra gombokra cserélik, mint a vezérlés gombot. Túl gyorsan használódtak ezek is? Vagy csak egyedi eset lenne?
Kimondatlanul, de megszűnt maga a BKV rendszer. Sem a megállókról, sem a járművekről (semmilyenről) nem szedik le külön, de ha valamit elvisznek, a felújítását megkapja, és ugyanoda fog tartozni, de matricát már semmi nem kap. Ennek jeleit a buszok körében is meg lehet figyelni.
Nem, mert amikor ezt betetted ide, a 4072-4073 és 4337-4338 már rég együtt voltak ismét, 4097-4122 meg nem tűntek el, a 4062-4063 párosításával kapták meg egymást. Ne mindegy, nem vitatkozom többet ezen. :-)
4066-4067-tel én is találkoztam ma a 18-ason, de azt most se vettem észre, hogy nincs rajtuk Plusssz. :-(
Amikor írtam még naprakész volt! :-) Ma már nem. 4066-4067 ismét együtt! 4066-nak gyönyörű fehérek a forgóvázai! Én nincs rajta BKVPlussz! És 4128-on sincs! Jó lenne ha mindegyikről leszednék.. Akkora baromság..