Ezt mindjárt gondoltam!:))) Megpróbálom előkereesni és beszkennelni a képeket. Szerintem sincs benne az Ezüstkönyvben, de abban nincsenek benne pl.: az A26-ok sem.
Pontosan így van! Anno én is csak elásva láttam a fűtőház mélyén, de nem tünt nagy Bobonak. Hallomásból tudom, hogy közös ismerősünk G. Á. is nyomoz ez ügyben, mert feltétrelezhető, hogy az átépítés csak papíron történt meg és valójában egy másik gépből (de melyikből?) lett az A25 100-as.
a nagybobó ha jól tudom, hosszabb is, mint a "közönséges". ha az A25-100 nagy lett vóna, akkor az látszott vóna rajta. De amikor az ózdi fűtőház mélyén láttam, semmiféle jelét nem észleltem annak, hogy nagybobó lett vóna. De ismervén az átszámozgatás c. macska-egér játékot, lehet, hogy nem is az A25-100 az A25-100.
A két ózdiról van saját fotóm, bár akkor (1992 márciusa) már nem üzemeltek, talán nem is voltak üzemképesek. A HÉV-es gépről saját fotóm nincs, de valahol a neten, azt hiszem a www.bhev.hu oldalon találsz róla fotót. A szajoli gédről már csak a parkban készült fotóim vannak.
Négy darab volt, az is két típusból. Kettö (ugyanez a típus) özemelt az OKÜ szineiben (A25 014 OKÜ 67; A25 015 OKÜ 68), Ö (A25 016) az ÁFOR/MOL gépe volt Szajolban, a másik típus egyetlen magyarországi képviselöje pedig a BHÉV-nél üzemelt. A két OKÜ-s gépet össze aprították a BHÉV-es pedig A25 100-as számon ma is megvan, de mivel teljesen átépítették, már a jó édes anyja sem ismerne rá.
Hol láthatók képek? Éppen javasolni akartam, hogy amiről van fotó, ott legyen rá link is, mert akárhová húzigáltam az egeret, nem találtam képet sehol.
Csatlakozom az előttem szólóhoz: várjuk a folytatást!
Értettem ezt én már elsőre is és sejtettem merről fúj a szél, csak nem érem föl ésszel a miértjét. Biztos tudod mire gondolok. Ígérem többet nem hozom föl a témát. Köszi a választ.
Minden esetre köszönöm az elismerő szavakat Mindkettőtöknek. Megpróbálom kompenzálni egy picit a hiányt, hamarosan összedobok egy igazi iparvasutas oldalt! :-)
Csinálna, ha tudna róla. De van egy fő különbség: a BKV ellenem munkaügyileg nem tud eljárni, max. belefújhat a nulláslisztbe. A MÁV-nak viszont munkavállalója vagyok, Tetszik már érteni?
Csak egyetérteni tudok Veled, András! Naponta nézem én is az oldalt, jók a képgalériák, és ha valami állomásítási kérdésem volt, csak odaklikkeltem, és már tudtam is, ami érdekelt. Nagyon sajnálom én is, hogy le lett véve.
A frissítésekhez és hírekhez én is csak pozitívan tudok hozzászólni, szóval hajrá, csak így tovább!
Ez az amiért írtam. Olyan sokszor vettem hasznát, mikor fotóimhoz információkat írtam. Meg hát nagyon érdekel, hogy melyik Gép hova van állomásítva és ugye ez gyakran változik és itt nálad naprakész volt mindig a lista. Nem tudom ki(k)nek csípte ez a szemét? Szerintem nagyon sokan bánjuk ezt. És az a baj, hogy nem is tudom, hogy van-e még ezen kívül máshol is ilyen lista?
Egyszerűen nem tudom felfogni, hogy milyen indoka lehetett annak, hogy az állomásításokról nem tudhat bárki. Mi lehet ebben akkora titok? A BKV miért nem csínál ebből ekkora titkot? Gondolom más a hozzáállás. Még szerencse, hogy Ők ilyenek.
Azért az oldaladat továbbra is nézem és kívánom, hogy továbbra is ilyen maximalista igényességgel folytasd frissítéseit!