Most pedig a tihanyi félsziget minden beruházás nélkül eleve tehermentesítve van a forgalomtól és ez jól van így. Ennek megmaradása kedvéért inkább fúrjunk egy alagutat Révfülöpnél, ennek sincs kisebb realitása.
Az M0 Budai hegyekben haladó szakasza fontosabb és szükségesebb szakasz lenne, mint a jelenleg épülő keleti az M5 és az M3 közt! Ugyanis ez, az M0 nyugati szakasza a rövidebb út az M1 és az M3 közt!
Szerintem úgy kéne, hogy megépíteni a tihanyi hidat is, aztán bekötni a köröshegyi viaduktba. Így létre lehetne hozni mondjuk Európa legtöbb szintű csomópontját is. Na? :-)
Istenem! A Tihanyi hídtól mindig könnyek szöknek a szemembe. Ez Magyarország egyetlen szorosa, nyilvánvaló, hogy kell rá egy nagy-nagy híd, hiszen Kőröshegyre is kellett az a viadukt, mivel az volt az egyetlen vögy Magyarországon amit merőlegesen lehet autópályával keresztezni így viaduktot lehet rá építeni! :)))
akkor ez is elhozott egy leget akárcsak Dunaújváros. Dombvidékre minek ekkora híd(építő lobbi)... Ez olyan mint plazmatévé a garzonban. Az egész meg tízemeletes panelban.
A dizájn nem rossz, bár elég szokványos, igaz a pirossal kicsit feldobtad. Lehet, hogy majd ezt is beöltöztetik egyszer mint a Lánchidat és a Szabadság-szobrot.
a "csak így felel meg az autópályákra vonatkozó nemzetközi szabványoknak" szöveg tényleg elég durva. Sőt még így se (leállósáv), akkor meg mi a francnak az egész. Tudomásul kellett volna venni, hogy itt most jópár évtizedig nem lesz viadukt és autópályának mondott nem autópálya, hanem csak 100-zal lehet menni valamilyen jóminőségű négysávos úton, kibírtuk volna.
Itt van Laci által készített méretarányos hosszmetszet a 3 egyszerre épülő gigászról 4 megában és 46 megapixelben :)