Keresés

Részletes keresés

felucca Creative Commons License 2007.05.11 0 0 4381
Most pedig a tihanyi félsziget minden beruházás nélkül eleve tehermentesítve van a forgalomtól és ez jól van így. Ennek megmaradása kedvéért inkább fúrjunk egy alagutat Révfülöpnél, ennek sincs kisebb realitása.
Előzmény: Törölt nick (4379)
Törölt nick Creative Commons License 2007.05.11 0 0 4380
2 frankó kép a millau viaduktról: 1 2
Törölt nick Creative Commons License 2007.05.11 0 0 4379

a 10.e-el lehet hogy túlbecsültem a várható forgalmat, inkább a 4-5e a reális szám...

bár gondolom ezt is sokallanád...

 

És az jó lenne a Tihanyi félszigetnek?

 

ha azt nézzük mit nyerünk vele (az északi part jobb megközelíthetősége és tehermentesítése a kerülő=felesleges forgalomtól) akkor megéri...

 

kapna az út egy 50-100m-es véderdő-sávot és észre sem lehetne venni...

szerinted minek ártana?

 

az út és a természet nem összeférhetetlen dolgok: íme

Előzmény: felucca (4378)
felucca Creative Commons License 2007.05.11 0 0 4378
És az jó lenne a Tihanyi félszigetnek, ha napi 10 ezres átmenőforgalma lenne? Meg "elkerülőútja"?
Előzmény: Törölt nick (4376)
Törölt nick Creative Commons License 2007.05.11 0 0 4377

ez a Crni Kal se piskóta (1050m hosszú, 87m magas)...

és csak 5mrd huf-ba került...

Törölt nick Creative Commons License 2007.05.11 0 0 4376
ja: egy tehermentesítő út amúgy sem ártana, hogy a komphoz menő forgalom ne tihanyon keresztül menjen...  (hídtól függetlenül)
Előzmény: felucca (4373)
Törölt nick Creative Commons License 2007.05.11 0 0 4375

Pláne, hogy szükség sincs rá...

 

hááát, nem tudom... most a kompok nyári ÁNF-je 700 körül van...

ez simán felmenne 10.000-re híd esetén...

(mivel az északi part ezen keresztül sokkal könnyebben megközelíthetővé válna...)

 

erre meg már bőőőven megéri hidat építeni...

 

(esztergomnál potom 40-szeres!! volt a forgalomnövekedés, laza 4 év alatt...)

 

az amcsik már a 3. 40km-es hidat tevezik a pontchartrain tavon át...

Előzmény: felucca (4373)
urál Creative Commons License 2007.05.11 0 0 4374
Szempont? Ugyan, kihívás! :)
Előzmény: felucca (4370)
felucca Creative Commons License 2007.05.11 0 0 4373
Jó, én sem ilyet, sem olyat nem akarok a félszigetre. Nem lehetne inkább békén hagyni? Pláne, hogy szükség sincs rá.
Előzmény: Törölt nick (4371)
Törölt nick Creative Commons License 2007.05.11 0 0 4372

hameg nem sajnáljuk a pénzt, és egy vitorlást szimbolizáló ferdekábeles fő-támaszközt építünk a hídba, akkor az kifejezetten feldobná a látképet...

Előzmény: felucca (4370)
Törölt nick Creative Commons License 2007.05.11 0 0 4371

a túrót... simán yát lehet vezetni rajta...

 

Előzmény: felucca (4370)
felucca Creative Commons License 2007.05.11 0 0 4370
...és elég jól összebaszná a Tihanyi-félszigetet. De ez biztosan nem szempont.
Előzmény: Törölt nick (4363)
Törölt nick Creative Commons License 2007.05.11 0 0 4369

már kész vannak a látványtervek is... :-))

 

Előzmény: attus germanicus (4367)
Törölt nick Creative Commons License 2007.05.11 0 0 4368
arról nem is beszélve, hogy a déli szektor már így is túlterhelt.... ;-)
Előzmény: urál (4366)
attus germanicus Creative Commons License 2007.05.11 0 0 4367

>fontosabb és szükségesebb szakasz lenne

Viszont összehasonlíthatatlanul drágább és bonyolultabb. És ez nagyjából meg is magyarázza, miért nem ez készül el előbb :-)

Előzmény: urál (4366)
urál Creative Commons License 2007.05.11 0 0 4366

Az M0 Budai hegyekben haladó szakasza fontosabb és szükségesebb szakasz lenne, mint a jelenleg épülő keleti az M5 és az M3 közt! Ugyanis ez, az M0 nyugati szakasza a rövidebb út az M1 és az M3 közt!

Előzmény: felucca (4364)
Törölt nick Creative Commons License 2007.05.11 0 0 4365

valaki mondott olyasmit, hogy "merjünk nagyot álmodni..."

mostmár eljött a cselekvés ideje... ;-)

 

Előzmény: felucca (4364)
felucca Creative Commons License 2007.05.11 0 0 4364
Igen, az M0 meg azért is jó, mert a budai hegyekben végre lehet autópálya-alagutakat építeni, így mindenkinek minden álma megvalósul.
Előzmény: urál (4360)
Törölt nick Creative Commons License 2007.05.11 0 0 4363

miért? a tihanyi hidat hüjeségnek tartod?

 

szerintem ésszerűbb, minthogy kompok ingázzanak óránként...

(ami rádaásul nem is nonstop...)

elég lenne egy 2x1es szexárdi híhoz hasonló szerkezet...

(és nem is kellene, hogy olyan hosszú legyen, mint a Pontchartrain_Causeway

és elég jól tehermentesítené a 71es fűzfő-füred közötti szakaszát...

 

Előzmény: urál (4360)
urál Creative Commons License 2007.05.11 0 0 4362
Bingó! :)
Előzmény: mzdude (4361)
mzdude Creative Commons License 2007.05.11 0 0 4361
Szerintem úgy kéne, hogy megépíteni a tihanyi hidat is, aztán bekötni a köröshegyi viaduktba. Így létre lehetne hozni mondjuk Európa legtöbb szintű csomópontját is. Na? :-)
Előzmény: urál (4360)
urál Creative Commons License 2007.05.11 0 0 4360
Istenem! A Tihanyi hídtól mindig könnyek szöknek a szemembe. Ez Magyarország egyetlen szorosa, nyilvánvaló, hogy kell rá egy nagy-nagy híd, hiszen Kőröshegyre is kellett az a viadukt, mivel az volt az egyetlen vögy Magyarországon amit merőlegesen lehet autópályával keresztezni így viaduktot lehet rá építeni! :)))
Előzmény: Törölt nick (4359)
Törölt nick Creative Commons License 2007.05.11 0 0 4359

hát... tájképdomináló egy műtárgy, ammán biztos...

ebből a nézőpontból vajon készítettek látványtervet, mielőtt erről döntöttek?

 

bár, ha sokat nézi az ember biztos meg lehet szokni... :-)

Ladies and gentlemen! This is the hungarian Skyway of Balaton...

 

(szerintem hasznosabb lett volna szántód és tihany között építeni egy hidat...

a viadukton megspórolt pénzből simán kijött volna...)

Előzmény: Rooger Preed (4358)
Rooger Preed Creative Commons License 2007.05.11 0 0 4358
A viaduktról eg ytávoli kép:

http://www.freeweb.hu/p-e-t-a/szepkep/1.jpg
Rooger Preed Creative Commons License 2007.05.10 0 0 4357
Ezután az M6 viaduktjai ilyesmik lesznek.
Előzmény: Törölt nick (4352)
Törölt nick Creative Commons License 2007.05.10 0 0 4356

kösz a reklámot... :-)

(megcsináltam a hidas gyűjtőrajz "konvertálását", mindjárt átküldöm...)

Előzmény: _roadrunner_ (4354)
Törölt nick Creative Commons License 2007.05.10 0 0 4355

pedig láttam már valahol ilyet (min 4-5 ívből állt) csak nem emléxem hol...

persze nem ilyen nagy léptékben "csak" olyan 100-150m-es tappancs közökkel...

 

szerintem meg jól néz ki...

meg műszakilag is igencsak tökös dolog egy ilyet megépíteni... (meg jó drága is... :-)

Előzmény: felucca (4353)
_roadrunner_ Creative Commons License 2007.05.10 0 0 4354

ez európa legnagyobb dombvidéki völgyhídja....

akkor ez is elhozott egy leget akárcsak Dunaújváros. Dombvidékre minek ekkora híd(építő lobbi)... Ez olyan mint plazmatévé a garzonban. Az egész meg tízemeletes panelban.

 

A dizájn nem rossz, bár elég szokványos, igaz a pirossal kicsit feldobtad. Lehet, hogy majd ezt is beöltöztetik egyszer mint a Lánchidat és a Szabadság-szobrot.

 

a "csak így felel meg az autópályákra vonatkozó nemzetközi szabványoknak" szöveg  tényleg elég durva. Sőt még így se (leállósáv), akkor meg mi a francnak az egész. Tudomásul kellett volna venni, hogy itt most jópár évtizedig nem lesz viadukt és autópályának mondott nem autópálya, hanem csak 100-zal lehet menni valamilyen jóminőségű négysávos úton, kibírtuk volna.

 

Itt van Laci által készített méretarányos hosszmetszet a 3 egyszerre épülő gigászról 4 megában és 46 megapixelben :)

 

Köszönjük!

Előzmény: Törölt nick (4347)
felucca Creative Commons License 2007.05.10 0 0 4353
Ebből nem kérek, köszönöm, ez még rondább! Egyébként egy hosszanmagasabbat biztosan tudok, Liptovsky Hrádok mellett, szóval nem tudom....
Előzmény: Törölt nick (4352)
Törölt nick Creative Commons License 2007.05.10 0 0 4352

nekem már van dizájn javaslatom is:

a 9 lukú híd mintájára inkább olyan boltíves sztájlban kéne gondolkodni, mert ezek a karószerű oszlopok nagyon lehangolóak...

 

íme:

Előzmény: urál (4351)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!