Mivel nem vagyok vak (még), a szememnek is veszem. :-)
Elég drága volt ahhoz, hogy ne nézegessem. :-)
Főleg mivel egy átlagos napon max. 30 percet ülök benne, de egész nap nézegethetném, ha lenne rá időm...
(Ennyi erővel bármilyen lestrapált fost is vehettem volna, mert van aki csak használja, és nem nézegeti...)
"A könnyűfém keréktárcsák nem szeretik a telet, sót és társait."
Az acélfelnik meg még úgy se...
A Fluence gyári acélfelnije, amivel annó újonnan vettem (a nyári gumikhoz vettem Momo alufelnit), már három év után a rozsdásodás nyomait mutatta, pedig tavasszal mindig lemosva és lepasztázva! tettem el a következő télig a garázsban. Most tavasszal adtam el 7,5 évesen, ha nem adom el, biztosan újrafestetem vagy szintereztetem, mert már bántotta a szememet,
Nem vagyunk egyformák, mások simán járnak rozsdás acélfelnivel szerelt téli gumival nyáron is... :-)))))))
"...Nézegetem a téli gumikat és a felniket a téli szetthez. Az acélfelnit kezdem elvetni, mivel kb. 6 hónapig azt kellene nézegetni, és azért az alufelni csak jobban mutat rajta, főleg ha már Prestige felszereltség..."
Amennyiben a szemednek veszed...
A könnyűfém keréktárcsák nem szeretik a telet, sót és társait.
Természetesen, ettől még bírják egy ideig.
Régebben, a gyártók, kifejezetten tiltották a téli használatot.
Persze, azóta az anyagösszetétel és a gyártástechnológia sokat fejlődött/fejlődhetett.
Nézegetem a téli gumikat és a felniket a téli szetthez. Az acélfelnit kezdem elvetni, mivel kb. 6 hónapig azt kellene nézegetni, és azért az alufelni csak jobban mutat rajta, főleg ha már Prestige felszereltség... Dilemma még a 16 kontra 17 collos felniméret is, amit kinéztem összeállítást (felni + gumi), kb. 50eFt-tal lenne drágább a 17-es változat, gyanítom később sajnálnám, hogy nem áldoztam rá...
Most viszont találtam ezt, a gyári 17 collos felni hasonmása, de csak 16 collos...
Köszönöm a választ, remélem fognak foglalkozni a dologgal, hétfőn viszem Baján a szervízbe az autót, jelezni fogom a problémám, bár már korábban jeleztem és majdnem csak egy vállrándítás volt a reakció.
Ahogy arra is, hogy egy elég erős súrlódó hang van jelen fékezéskor (14 ezer km van benne..), erre azt mondták, hogy tipus hiba...
Nálam is ez volt, a következő olajcsere alkalmával jeleztem a szervizben. Állítólag tudnak a problémáról, kapott egy szoftver frissítést. Azóta jó.....
Sziasztok! Nyáron többen érdeklődtek járni fogok e Debrecen környékén Médianav és szoftver frissítős ,,túrán". Akit érdekel, kérem írjon rám elsősorban Messengeren (Krogergo Medianav Loganos ) vagy emailben ( renault.dacia.code@gmail.com ) . Szükséges adatok: Dacia típusa, évjárat/hónap és Medianav szofver verzió száma (főképernyő/jobb alul beállítások/jobb alul rendszer/jobb oldalt nyíllal lemenni rendszer verzió, és rábökni), TELEFONSZÁM.
Régebben olvastam, hogy másnál is van ez az idegesítő "rángatás", és nem csak reggel indítás után, hanem 1-1 előzéskor megtorpan az autó, 1-1 nagyobb gázadáskor szintén először "gondolkodik", majd kisebb köhögések után úgy ahogy megindul..
1,6 SCE a drágám, imádom de ez azért zavar kicsit.
Hallottatok már erről a problémáról mástól is, vagy az Én malacom ajándékoz meg ezzel a fricskával?
Én kicseréltem ledes izzóra, nem változott semmi. Az irányjelzők viszont érzékenyek, csak az elsők viselik el a ledeket, ha a hátsóba (vagy mindkettőbe) ledes izzót teszek akkor gyorsan villog. Pedig a leírás szerint canbus rendszerhez készültek. Igaz Kínából vettem :-)