köszi az üzemanyagszintjelző :) kapcsán a válaszokat. :)
kérdeznék még: egyik napról a másikra beadta a kulcsot az 5.ajtót (csomagtartó) tartó két gázrugós vagy milyen kar, így most egy kézzel tartjuk a hátsó csomagtartót, a másikkal meg pakolunk :( a javítása ennek a hibának a két kar cseréje? s ha igen, akkor ebből eredeti gyári kell, vagy van utángyártott? s mennyibe fáj egy ilyen javítás? 2004.év közepi, 1.6-os benzines Meriva a beteg.
Hello! Én is erre gondoltam csak én azt hittem, hogy te azt mondod, hogy nincsen merivában 105 Le. motor. Akkor félre értettük egymást. Végülis tartom magam ahhoz az állításomhoz az elöttünk szólóhoz, miként 1.6-t vennék az 1.4- helyett.
Szerintem a 105 LE-s 2005 tájékán jött be mikor ugyebár a twinport motorok is megjelentek a G Astrákban. Ezért szerintem 2005-ig a 101LE-s 1.6 volt meg a 87LE-s majd később a 105LE-s jelent meg leváltva a 101LE-set.
Hello! Bocsi még egy megjegyzés az előzőhöz, hogy akkor a 66-KW-s 1.4-es 16-szelepes motor, hogy-hogy 90- Le ??? Számolj utána szerintem. 1,36 *66 = 89,76 Le. ( 90 ).
Hello ! Lehet, hogy igazad van, de én úgy tudom, hogy a 77-KW 1,36-al kell szorozni és úgy kapjuk meg a lóerőt, ami pontosan 104.72 Le. fogjuk rá, hogy 105. Az 1600- as motor is "csak" 1598 köbcentis.
Szia! Nekem is volt egy 1.4- asztrám, (90 Le) kombi és szerintem elég volt bele akkora motor. Most merivám van, 1.6- 105 Le. hát én úgy gondolom, hogy 1400 Kg- kasztnihoz kell ekkora motor, de állítólag nem sok a különbség az 1.4-től. viszont az a 10 Le. és a 25-Nm nyomaték többlet sem elhanyagolható amikor igazából nem nagy számokról beszélünk. Az olaj fogyasztás gondolom, hogy nagyban függ attól is hogyan használták az autót! Egy biztos én nem bántam meg, hogy merivát választottam, és azt sem, hogy 1.6-ost a fogyasztás különbségről, hogy az enyém twinport ami el megy 7 L alatt is bőven tehát szerintem nem jártam volna jobban az 1.4-el SŐT.!
Tanácsotokat szeretném kikérni Meriva vásárlással kapcsolatban. Mire figyeljek oda, milyen modellt célszerű megvenni stb. Igaziból amennyit szánnék az autóra az olyan 1.200.000-1.400.000 Ft közötti összeg. Lényeges, hgoy Klíma, ABS, elektromos ablak, távir. központi legyen bent. Hogy néztem 2003-2004-esek jöhetnek max szóba. Ezek többsége ugye mind 1.4 (90LE), 1.6 (86LE) és 1.6 (101LE) Ezek közül Ti melyiket ajánlanátok?
A családba van 1.4-es G Astra tehát azt tudomm ilyen de ennek mégis nagyobb a kasznija stb. Az 1.6-osok mennyire eszik az olajat? MIre célszerű odafigyelni.
egy éve őzbaleset miatt volt javítva a jobb első ajtó...ma vettem észre hogy 3 darab, egyenként 1 Ft-os nagyságú területen leesett a festék. a kérdés az h érdemes lenne-e reklamálnom?
Ma vettem a fárdságot (és bátorságot) 719 Km-tert utaztam Ausztria Burgerland oda-vissza 48 litert tankoltam 16418 Ft-ért, hogy meg erősítsem az állitásom amit leírtam
Helló! Akkor a te merivád nagyon új, mert a 2008 év elejiekben ( mint az enyém is ) csak 2-fázis van mint azt már le írtam, és ezt csupán csak a pontosítás kedvéért írom! Tehát még egyszer VILÁGÍT- VILLOG és kész! Én csak a saját tapasztalatomat írtam le, s tudomásom szerint az autókat folyamatosan fejlesztik ill. változtatnak valamin-valamit.
Helló! Az én Merivámnál amikor kigyullad a lámpa 20-25 km, utána villog akkor én még mentem vele pontosan 30-km. Tehát 50-55 km biztosan van benne, és egyébként is volt már erről szó, hogy " túl " korán kigyullad a lámpa. Az enyém 1.6 twinport a fogyasztása átlag 6.7 L/ 100 km.
Leállitot motornál csak akkor indul be a hütő ventilátor akár a víz akár a kílima,mert egy és ua. ha motor hőmérséklete 20% -kal meg haladja a 90-92 C fokot ha a motor nem túl meleg akkor a hőmérő gomba hazudik rossz adatot a vezérlésnek,én itt keresgélnék.
Szia ! Egy kicsit utána néztem kb. fél perc után leesik 0,03A az áramfelvétel ugy godolom ez igy már OK. Szerintem az eredeti 3 éves GM-es akksi dobta el magát mert 13,8V-on 8A-t vesz fel de most már kb. 2órája folyamatosan gáz fejlődés semmi vagyis egyáltalán nem pezseg pedig szerintem ekkora áramnál ennyi idő után már kellene. Ugyhogy meglátogathatom szerintem az autos boltot ennyit birt?
Adott egy Meriva 1.7CDTI.A hibajelenség kezdete:leállított motornál a ventillátorok elindulnak (motorhűtő ill. légkondi).Motor beindít, ventillátorok leállnak.Aztán 20 km után lefullad az autó.Opel szervíz,computer diagnosztika, no hiba, tanácstalanság, hidegen megy a motor csak a ventillátorok mennek össze-vissza.Javaslat vezérlőpanel csere.Ára:áll leesik,infúzió.Szerintetek egyből panelt kellene cserélni.Tippetek van mi lehet a gáz?
sziasztok, két napig áll t az autó, lemerült az akksi valamiért, raktam bele újat....semmi sincs bekapcsolva, de 0,5 ampert mérek, normális ez avagy nem? előre is kösz
Én nagyon ajánlom az ebay.de-t. Én most már elég sok dolgot vettem a merivámhoz.
Egyedül a postaköltség sok, azzal kalkulálj, pl. kormánymű komplett 30Euro, de egy valóban kis doboz is min. 16Euro.
Pl. a "autoteile6352" magyar, itt Magyarországon bontanak. Drága postaköltséget megúszod.
Kíváló kereskedő a waru21.
Jó tanács: mindenképpen regisztrálj és fizess paypal-lal!!! Egyszerű és gyors, Tőled nem kerül levonásra külön pénz "vásárlásért", míg sima utalásnál pl. OTP min. 2200,-Ft a költség. Ezeket saját magamon tapasztaltam.
Ja és nézd az eladó eladási darabszámát és elégedettségi indexét.