Keresés

Részletes keresés

cseszkolab Creative Commons License 2014.09.09 0 0 71693

Valahogy minden bezár, volt a Szeppino pizzéria, bezárt, mellette egymást váltották a sörözők a Fészek helyén, aztán a Belgát is átvette a helységbérlő a belgásoktól, aztán bezárt... Csak ismételni tudom magam, ez egy alvóváros, ide aludni járnak haza az emberek, a középosztály mint olyan megszűnőben van, ha meg nem szűnt már. Itt nincs létjogosultsága, fizetőképes kereslete, egy forgalom-csillapított utcának. Bár ne lenne igazam, de ahogy a dolgok állnak negyven év után szedem a családot, és ha a kerületben nem sikerül találni valamit, ami kellően messze van Budafok belvárosától, akkor elmegyünk vidékre. Tartok tőle egyébként, hogy a leendő szutykos fő utca hasonló embereket fog idevonzani, a Leánykán már most rendszeresek az éjszakai randalírozók, szlömösödik a környék, ezt felgyorsítja majd a tervezett átépítés. Megint csak ne legyen igazam!

Tudom, örülnöm kéne és örülök is, hogy a Fináncház előtti teret felújítják, parkosítják, de egyből az ugrik be, újabb remek hely a csöveseknek. Valahogy mindig jóindulattal állunk mindenhez, de sose jön be. Pedig jó lenne egy osztrák kisváros szintjén álló kerületben élni, amihez megvannak az adottságok, van sok remek ember, sztem itt is mindenki a kerület szekerét tolná, még ha viták vannak is. Mégsem sülnek el jól a dolgok.  

Előzmény: villa (71691)
zygota Creative Commons License 2014.09.09 0 0 71692

Azt az apró különbséget ne felejtsd el, hogy a Kecskeméti utca Budapest belvárosában van, a mi Kossuth Lajos utcánk pedig Budafok belvárosában. :-)

Előzmény: Gondoló (71688)
villa Creative Commons License 2014.09.09 0 0 71691

ez megérne egy elemzést, hatásvizsgálatot, már kereskedelmi, vendéglátóipari szempontból, a Promontor udvar totális kudarca okán is, mennyiben a  fizetőképes kereslet hiánya a probléma, vagy ha volna normális, színvonalas szolgáltatás, közel távolban talán a Vasmacska ilyen, ott van kereslet, volna forgalom itt is,

jelenleg a minőségi vendéglátóipart keresők elmennek innen a belvárosba, és az említett boltok is inkább a szegényházi vásár kategóriái,

Előzmény: cseszkolab (71690)
cseszkolab Creative Commons License 2014.09.09 0 0 71690

Pedig legnagyobb sajnálatomra nem fog. Ez nem a Kecskeméti utca, ahol egyébként korábban is volt élet a lepukkant környezet ellenére. Megfigyelhető, hogy a Városház téren a Postával szemben hányféle bolt nyílt és ment tönkre, zárt be, a Leányka utca végén dettó. Itt azok az üzletek működnek jól, ahová célirányosan jár egy vendégkör. Azok pedig már megvannak. Pontosabban még megvannak.

Esetünkben nem tudok hatástanulmányról, ha van, szívesen elolvasnám. 

Előzmény: Gondoló (71688)
villa Creative Commons License 2014.09.09 0 0 71689

azért a Kecskeméti utca egy egészen más kávéház....

Előzmény: Gondoló (71688)
Gondoló Creative Commons License 2014.09.09 0 0 71688

Ezek szavak.

 

A tények:

"Már volt téma, konkrét érvet írtam: a munkahelyemre gyakran a belvárosi Kecskeméti utcán jártam, és ott eladó boltok, viszonylag lerobbant környezet volt, de ahogy sétálóutcává vált, elegáns, felkapott hely lett."

 

Ez Budafokon is így lesz. Ezidáig semmi olyan érvet nem olvastam, nem hallottam, ami szerint ez itt nem sikerülne.

Előzmény: cseszkolab (71687)
cseszkolab Creative Commons License 2014.09.09 0 0 71687

Ha csökkentett forgalmú-, ha sétálóutca, egyaránt felesleges egy alvóvárosban úgy, hogy a párhuzamos utcát gyakjuk szét, a "Gödörben" játszó gyerekek orra alá nyomatva a kipufogógázokat, a nem túl széles járdáról nem beszélve a felújított Posta mellett, amely Posta rövid időn belül egyszínű szürke lesz, és nem beszélve, hogy a jelenlegi villamos végállomásnál lévő forgalmi épület lebontásra kerül, és mögötte, a jelenlegi zöld területen épül egy másik. 

A MT utcai boltok bezárhatnak, a Kossuth Lajos utcaiak szintén, mert míg jelenleg (hogy hazabeszéljek) egy laza kormánymozdulattal megáll valaki a virágbolt előtt, a tervek szerint ott pont még egy parkolóöböl sem lesz, emlékeim szerint. A fentebb lévő boltok sem lesznek jobb helyzetben, mert tudomásul kell venni, hogy az a terület (MT és Kossuth L. u.) átmenő forgalmú, az egy-egy rendezvények kivételével senki nem andalog ott. Ha macerás lesz megállni és vásárolni, majd vásárolnak máshol. 

Gondoló Creative Commons License 2014.09.09 0 0 71686

A civilek kiállításának részlete:

 

 

 

Campona, 212-es terem.

Gondoló Creative Commons License 2014.09.09 0 0 71685

Folytatva a gondolatmenetet: amikor az M0-n fogok sétálni, vigyázok, nehogy rátapossak egy kamionra.

 

De.

A csökkentett forgalmú utca az csökkentett forgalmú utca.

A sétáló utca meg sétáló utca.

(Tudom, ezt egyeseknek nehéz megérteni.)

 

Előzmény: Béketűrő (71683)
bóz7 Creative Commons License 2014.09.09 0 0 71684

:D

Előzmény: Béketűrő (71683)
Béketűrő Creative Commons License 2014.09.09 0 0 71683

 

A teherautókkal együtt fogok sétálni, majd vigyázok rá nehogy rátapossak.

 

Előzmény: Gondoló (71676)
linfury Creative Commons License 2014.09.09 0 0 71682

Rendezni kéne (és itt most nem az esztétikai élményre gondolok) ... meg szélesíteni ... meg ilyenek ... 

Előzmény: BarosssBlog (71673)
linfury Creative Commons License 2014.09.09 0 0 71681

Na jó, de mit csinál?

Ahogy most ez kinéz ettől jobb nem lesz. a M.T. -nak legalábbis biztos nem, sőt ...

Előzmény: zöldmeder (71680)
zöldmeder Creative Commons License 2014.09.09 0 0 71680

Igen, a Vágóhíd utcai le-és felhajtójával kellene kezdeni. Tizenöt éve sokan ezt mondjuk. Az ok egyszerű, elviselhetetlen az átmenő forgalom Budafok belvárosában. Akár a Kossuth Lajos utcában, akár a Mária Terézia úton vagy a Leányka utcában lakókat kérdezitek meg, mindegyik ezt mondja. Azzal, hogy 13 buszjárat jár, a kétsávos főutcán világbajnokok lehetünk, de szerintem abba a versenyszámban normális ember nem indul.

Előzmény: linfury (71665)
satu51 Creative Commons License 2014.09.09 0 0 71679

Nagyon szépen köszönöm!

Előzmény: Janó 40 (71678)
Janó 40 Creative Commons License 2014.09.09 0 0 71678

Kitűnő képek a BORFESZTIVÁLRÓL!

 

GRATULÁLOK!

Előzmény: satu51 (71674)
ax15 Creative Commons License 2014.09.09 0 0 71677

Az igazi a forgalom föld alatt vezetése lenne, de legalább a síneken kívül.

Esetleg a sínek belső oldala mentén (+zajvédő?), de ki mer itt nagyot álmodni?

Ebben az esetben az egész lehetne egy (sétáló) tér és a MT utcában meglévő boltokat nem lehetetlenítené el a forgalom.

Az már nem is álom, hogy ez az egész + Városház tér egybe legyen kötve a Duna parttal, mint ahogy itt korábban írta utópista.

 

Pénteken egészen jó dekorációt kapott a könyvtár melletti falu dísze építmény. Hirtelen azt hittem van ott valami, amikor elsuhantam előtte.

Előzmény: Gondoló (71675)
Gondoló Creative Commons License 2014.09.09 0 0 71676

A csökkentett forgalom azt jelenti, hogy célforgalom lesz, tehát az ott lévő üzletek, aztán például a Lics pince gépkocsival megközelíthető marad.

Előzmény: Gondoló (71675)
Gondoló Creative Commons License 2014.09.09 0 0 71675

Már volt téma, konkrét érvet írtam: a munkahelyemre gyakran a belvárosi Kecskeméti utcán jártam, és ott eladó boltok, viszonylag lerobbant környezet volt, de ahogy sétálóutcává vált, elegáns, felkapott hely lett.

Ha a Kossuth Lajos utca marad ugyanígy, akkor garantált a jelenlegi - az alábbiakban leírt - állapot állandósulása akár évtizedekig.

Előzmény: villa (71668)
satu51 Creative Commons License 2014.09.09 0 0 71674

....én is arra jártam. :D

Előzmény: Dmdödöm (71672)
BarosssBlog Creative Commons License 2014.09.08 0 0 71673

Tudom, hogy hogyan lehet lemenni, és ráfér a rendezés, de ezen kívül nincsen vele baj. 

Előzmény: linfury (71670)
Dmdödöm Creative Commons License 2014.09.08 0 0 71672

Nehany kep az elmult hetvege esemenyerol, ahogy en lattam.

 

 

linfury Creative Commons License 2014.09.08 0 0 71671

Ráadásul van ott egy csomó épület, ami ha jól tudom magánkézben van - persze, lehet, hogy rosszul tudom - és egészen le van pukkanva ... azokkal is kezdeni kéne valamit. Az Állatklinika is biztos hálás lesz, ha nem lehet majd autóval megközelíteni ... 

Előzmény: villa (71668)
linfury Creative Commons License 2014.09.08 0 0 71670

Jól tudod ... az a Vágóhíd utcai lehajtó ... nézd meg, a streetview-on, hogy hogy lehet oda lemenni a Nagytétényiről! 

Előzmény: BarosssBlog (71667)
villa Creative Commons License 2014.09.08 0 0 71669

ez legkorábban 2016-ban épülhet meg, a 40-es vonal átépítése kapcsán, de ezek a dátumok nálunk csúszni szoktak, és ahhoz kellene a közútkezelő, főváros, vagy más, aktivitása is, a dél felé menő lehajtás kiépítésével,

Előzmény: linfury (71665)
villa Creative Commons License 2014.09.08 0 0 71668

inkább a valóságot kellene megnézni, a Savoyai tér saroktól van pár üzlet az elején, utána sokáig semmi, majd a Promontor udvar és a követő pár üzlet, utána megint vegetálás, az Ipartestület után meg maga a vég. De egyetértek, csinálni kell vele valamit, az önkormányzat referenciája a Promontor udvar....(nem a mostanié, mielőtt smasszerünk beszól, mert tíz éves)

Előzmény: BarosssBlog (71663)
BarosssBlog Creative Commons License 2014.09.08 0 0 71667

A Vasmacska terasznál tudtommal fel lehet hajtani a 6-os útra. Kifele tényleg nincs megoldva. 

Előzmény: linfury (71665)
linfury Creative Commons License 2014.09.08 0 0 71666

Na, azt még megnézem ... épp az elébb írta valaki, hogy milyen mennyiségű busz jön-megy ott a csúcsban ...

Előzmény: Gondoló (71664)
linfury Creative Commons License 2014.09.08 0 0 71665

De az egészet nem a Vágóhíd utcai fel-, lehajtóval kéne kezdeni? Hiába van forgalomcsillapítási szándék, ha nem lehet normálisan kikerülni az útszakaszt ... Asszem az azért irreális elvárás, hogy a J.A. lakótelepiek majd menjenek vissza a Jókaiig, ott hajtsanak fel a hatosra és úgy menjenek befelé

Előzmény: villa (71661)
Gondoló Creative Commons License 2014.09.08 0 0 71664

A villamossal közös megálló lesz, a busz a síneken fog közlekedni.

 

Zygota, arányos tested van, csak belül olyan izés vagy:

http://www.zygotebody.com/

Előzmény: linfury (71656)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!