Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ádibébi Creative Commons License 2017.08.31 0 0 121987

az enyém 254e km, és alig eszi az olajat (nem fap-os, nem termeli vissza gázolajjal). Szóval nem a km miatt van, nem azért eszi a tied. Valami konkrét oka kell legyen.

Előzmény: Sir Gunar (121981)
ádibébi Creative Commons License 2017.08.31 0 0 121986

A váltás ideiglenes megoldás (lehet, de nem biztos), viszont ha az az olaj már nem megfelelő specifikációjú a motornak, akkor felgyorsítja a károsodást.

Előzmény: Sir Gunar (121981)
Zsolt3535 Creative Commons License 2017.08.31 0 0 121985

Sziasztok,

 

Az lenne a kérdésem hogy a 307SW  7 személyes esetén mennyire kihasználható a 3. üléssor?

 

3 gyerekkel gondolkodom azon hogy  egy nagyobb kasztnis autó nem ártana a sima kombi helyett.

A második üléssor esetén 3 külön ülés van. Szerintetek elfér 3 gyerekülés vagy két gyerekülés + egy felnőtt kényelmesen?

 

Tudom hogy a 3. üléssor nem nagy valami de nem 100 km-ekre tervezem a használatát csak rövidebb utakra.
Vacilálok a 307 és a grand Scenic közt.

Mindenképpen benzinesben gondolkodom. Az 1.6 elég neki?

Előre is kösz a válaszokat.

 

morcibacsi Creative Commons License 2017.08.31 0 0 121984

       alkatrész                    db     egységár        ár     

 ----------------------           ------   ----------      -----------

  dugattyúgyűrű                 4      6 675 Ft     26 700 Ft 

  szelepszárszimmering                                  2 750 Ft 

  szelepfedéltömítés           2      1 525 Ft       3 050 Ft 

  hengerfejcsavar                                           6 240 Ft 

  hengerfejtömítés                                          8 650 Ft 

  olajszűrő                           1      1 220 Ft      1 220 Ft 

  motorolaj                          1      7 000 Ft       7 000 Ft 

  brigéciol (tisztításhoz)      1      1 000 Ft       1 000 Ft 

  --------------------              ----     --------           --------- 

  összesen                                                   56 610 Ft 

 

ezek decemberi kedvezményes árak + még jön a munkadíj, ami nem tudom mennyi lehet, mert nekem kuplung, önindító, és leömlő csere is volt.

Előzmény: Sir Gunar (121980)
soryton Creative Commons License 2017.08.31 0 0 121983

 anitpolluson fault =  a leömlőt megnézted nincs -e elrepedve a lambda környékén ...?, de lehet még rossz keverék képzési hiba miatt , de még számos ok miatt is 

P0120 Throttle/Pedal Position Sensor/Switch 'A'Circuit... nálam mindig segített ha megfújtam a csatiját vagy befújtam a rugójához .... ennyi cserélt cucc után nehéz még valamit tanácsolni ...talán egy BSI resetet ....továbbá egy ellenőrzést/takarítást a test/negatív pontokon ....a rossz kontaktus tud érdekes problémákat okozni ...

Előzmény: hayabusa123 (121982)
hayabusa123 Creative Commons License 2017.08.30 0 0 121982

Sziasztok kedves sorstársaim,peugeot 307 1.6 benzin 2001évjárat visszatárő hiba;antipollution fault,jelenik meg az információs képernyőn,ODB hibakód P0120 Throttle/Pedal Position Sensor/Switch 'A'Circuit

Beindítás után csak 2500 rpm ig pörög fel a motor ,használhatatlan az autó.

Van egy hibátlan majdnem ugyan ilyen peugeot automata amiről kicseréltem szinte majdnem minden alkatrészt de a hiba ugyan az.Nem tudttam kicserélni a gázpedál jeladót,mert az enyém a motortérben van a pedáltól bowden köti össze,a másik peugeotban már az utastérben van és a csati sem stimmelt,ezét vettem ebay-on vadi ujat ma jött meg,beszereletem töröltem a hibakódót minden oké egész addig amíg ujra nem indítom,akkor ujra a régi hiba,nem pörög fel a motor ,és megjelenik az anitpolluson fault a képernyőn.

cseréltem;trafot

gyertyákat

landaszondákat

kipufogót kijavítottam kifujt

komplett folytószelepet

Vezetékeket kimértem a folytószeleptől a ECU ig és a gázpedáljeladótol az ECU ig, minden vezeték csatlakozik rendesen ,jó kontaktus.

Nem cseréltem BSI,ECU ?

Szerintetek mi lehet a fekete krampusz?

Sir Gunar Creative Commons License 2017.08.30 0 0 121981

Már azon is elgondolkodtam, mivel 255e van a kicsikében hogy váltok 15W40-es olajra hátha az tovább benne marad.

Sir Gunar Creative Commons License 2017.08.30 0 0 121980

Sajnos nálam ez nem elmélet hanem a valós fogyás 1L v több is lehet 1000km-en ha jobban tolom neki. Nem tudod v tudja vki hogy mibe fáj a szelepszár szimeringek cseréje, vagy egy lehúzó gyűrű garnitúra csere? 

Előzmény: ádibébi (121978)
ádibébi Creative Commons License 2017.08.30 0 0 121979

Jó benéztem, nem láttam a d betűt a deciliterben, végig azt gondoltam, hogy 8 decit (0.8 l) eszik ezer km-en :D

Előzmény: Littledrake (121956)
ádibébi Creative Commons License 2017.08.30 0 0 121978

Ez az elméleti maximum, gondolom azért, hogy ne kelljen a PSA-nak belenyúlnia egy csomó motorba, ha az ügyfél sokallja a fogyást. De ahogy láthatod, rendszerint jóval kevesebbeket esznek ezek a motorok, az enyém tízezer km alatt eszik fél-egy litert max.

Előzmény: Sir Gunar (121961)
Sir Gunar Creative Commons License 2017.08.30 0 0 121977

Köszi az infót.

Hasonlóra tippelek én is, nálam még van egy érdekes hangja is a motornak, ha haladok és pont sem húz-sem motorfék fordulaton van adott sebességfokozatban, akkor hallani egy a szelep hanghoz hasonló kopogást is, de érdekes módon ezt csak akkor produkálja és mikor vmi pl szalagkorlát, fal stb mellett haladok azokról visszaverődve lehet hallani ergo nem hangos, felhúzott ablakok mellett nem is igazán, de biztosan vmi kopog.

Előzmény: morcibacsi (121974)
Bohócapu Creative Commons License 2017.08.30 0 0 121976

Sziasztok!

 

Tudom, hogy ez nem hirdetési oldal, de talán érdekelhet valakit. Vettem két hátsókerékcsapágyat a 307-esemhez, mert hang alapján azt hittem csapágyhibája van. Kiderült, hogy a fékbetét hozzáér a tárcsához, és az visít. Szóval most van két darab Meyle gyártmányú hátsókerékcsapágyam eladó. Az én kocsim 2001-es gyártmány, ehhez való a csapágy. Tízezerért adnám a kettőt. Tiszaörsön élek, de postázhatom is. Tel.: nullahat-30-416-hetvenhét-ötvenkettő.

Üdv.: Szabó Gyula!

Devilke68 Creative Commons License 2017.08.30 0 0 121975

Szia!

Valószinű csak újra kell lamellázni a zárbetétet,nekem is hasonló problémám volt.

Ha Budapesti vagy,akkor Bp.XIV. Hungária krt.15. (Kerepesi út sarok) 

Zárszervíz 222-59-49

Nagyon profik,másfél óra alatt megvan.Kb.13000Ft. 

 

Előzmény: gustavsson85 (121966)
morcibacsi Creative Commons License 2017.08.30 0 0 121974

Nekem is így ette (szintén 1.6 benzin), és semmi nyoma nem volt. Gyűrű, szelepszár-szimmering csere után szűnt meg. A szimmeringek olyan kemények voltak benne, mint a kő. Motor belseje csupa olajsár. Előző gazda nem szeretett olajat cserélni, meglett az eredménye. 

Előzmény: Sir Gunar (121961)
tonycrow Creative Commons License 2017.08.30 0 0 121973

Mivel HDI-ről van szó, ez a hibakód az izzítógyertyák vagy azok reléjének hibáját jelzi.

Lehet, hogy még télen került bele a hiba.

Nem hinném, hogy köze van a leírt jelenségekhez.

Olyat már hallottam, hogy izzítógyertya hiba miatt nem engedi bizonyos fordulat fölé, mert ha eltört a gyertya, akkor beeshet a hengerbe...

De a Te esetedben szerintem más lesz.

Előzmény: gustavsson85 (121963)
szucsati Creative Commons License 2017.08.30 0 0 121972

Azt volt sokáig, de elkezdte enni, utána lett 10w40, ezzel beállt az említett fogyás, ami elviselhető.

Előzmény: Trabee (121971)
Trabee Creative Commons License 2017.08.30 0 0 121971

Abba inkább 5w-40 kellene. Az enyémbe csak azt teszek 1.6 16V

Előzmény: szucsati (121969)
forrest9 Creative Commons License 2017.08.30 0 0 121970

Sziasztok járt már valaki így? alany 307. 1.6 HDI 90 lovas 2007 évi.
Az auto alapjáraton lefullad. Teszi ezt ugy hogy műszerfalon nem gyullad ki semmi. 
Van hogy rögtön ujra indul, előfordul hogy csak teker..  Ha ujra indul ismét van alapjárat egy ideig....
ha 1500 felett sikerül a fordulatot tartani megy szépen.
csinál olyant is hogy 500 körülire leejti a fordulatot s ott tartja ez esetben a gápedálra nem reagál, majd fél perc után kb onnan fullad le.....

szucsati Creative Commons License 2017.08.30 0 0 121969

Ja bocs, tényleg :) Nálam alapból 1 liter / 10.000 km az olajfogyás. NFU 10w40.

Előzmény: Littledrake (121968)
Littledrake Creative Commons License 2017.08.30 0 0 121968

Szerencsére semmi tünetem nincs

De még mindig 1 deciliter/1000km-es fogyasztást írtam (0,1l/1000km) :)

Előzmény: szucsati (121967)
szucsati Creative Commons License 2017.08.30 0 0 121967

Nekem NFU benzinesnél volt, hogy hírtelen megemelkedett az olajfogyás, az általad is említett kb. 1 liter/1000 km-re. Viszont együtt járt azzal, hogy fékezéskor a fordulat leesésével megállt a motor. Kompressziómérés után lehúzó gyűrűk lettek cserélve.

Előzmény: Littledrake (121956)
gustavsson85 Creative Commons License 2017.08.30 0 0 121966

Köszi szépen!

 

A gyújtáskapcsolót már amúgy is meg akartam nézetni, mert elég furcsán működik (más autókhoz képest). Az elején, amikor berakom a slusszkulcsot, és ráadnám a gyújtást, elég nagy az ellenállása (kb mintha kormányzárban lenne a kormány, pedig nincs), aztán mikor átküzdöm gyújtásra, onnan már a motorindításnál nincs semmi ellenállás, simán átfordul (más autókon itt kicsit nehezebb beindítani).

 

Ha cserélni kell az egészet, akkor az márkaszerviz? (csak mert rémlik valami ilyesmi, hogy a tolvajok miatt nem lehet legálisan cserélni, csak márkaszervizben)

Előzmény: Littledrake (121965)
Littledrake Creative Commons License 2017.08.30 0 0 121965

Szia,

 

Nem vagyok szaki, de ezt találtam:

https://www.autocodes.com/p1352.html

 

A gyújtásvezérlőt írja, hogy a kábel sérült, vagy rövidzárlatos, vagy rosszul csatlakozik

Előzmény: gustavsson85 (121963)
Littledrake Creative Commons License 2017.08.30 0 0 121964

Szia,

 

Köszönöm a választ.

A gyári ajánlástól azért messze vagyok, a ~0.8dl átlagommal (~0.08l nagyon felkerítve 0,1liter/1000km) :)

Előzmény: ádibébi (121960)
gustavsson85 Creative Commons License 2017.08.30 0 0 121963

Sziasztok!

 

307 SW-nél, 2.0 HDI RHS motorkód, mit jelent a P1352 -es hibaüzenet?

 

Nem világít a check engine lámpa, meg a központi kijelzőn sincs hibaüzenet, csak kiolvastattam kíváncsiságból.

 

Illetve, annyi gond mégis van, hogy nagy ritkán (főleg nagy melegben), néha akadozik az alapjárat (mintha egy pillanatra le akarna állni, aztán korrigál a rendszer), nem emeli meg nagyon olyan 800 és 900 között marad, csak egy pillanatra mintha meg akarna állni. És néha sajnos az is előfordul, hogy leáll ilyenkor, tehát a dadogás után, alapjáraton  (pirosnál például). Viszont semmi hibaüzenetet nem dob, nem is sípol, központi kijelzőn sem jelenik meg semmi, és aztán simán beindul újra, elsőre.

 

Lehet ennek köze a fenti P1352-es hibaüzenethez?

 

 

Előre is köszi. 

szabbibaki Creative Commons License 2017.08.30 0 0 121962

Sziasztok!

Szeretnék vásárolni egy 307-es 1.4 , vagy 1.6 benzinest tulajdonképpen "tanuló" autóként a fiamnak.

Megtennétek, hogy írtok egy pár sort, hogy melyiket miért ajánlanátok, vagy nem...?!

Köszönöm előre is.

Sir Gunar Creative Commons License 2017.08.30 0 0 121961

Azért az számomra vicc kategória, hogy egy 1.6-os motor (az enyémben benzines van) 1000km-en 1L olajat egyen, főleg úgy ahogyan az enyém teszi, nem füstöl, nem folyik el, nem kerül a vízbe! Az öreg octaviam a régi 1.6-os 75Le motorral gyakorlatilag zéro olajfogyasztással járt, pedig igencsak hajtottam szegényt, az olajcseréket sem igazán tartottam be, de 3 év alatt nem evett annyi olajat meg mint ez most 1000Km-en, az évi kb 60e km ellenére. Ergo kicsit meglepett ez és amiket itt olvasok, hogy a fél L az normális.

Előzmény: ádibébi (121960)
ádibébi Creative Commons License 2017.08.30 0 0 121960

Szia. Nekem ennyi szokott fogyni, de 10ezer km alatt. Ez szerintem sok, a gyári ajánlás is max 0,5 l /1000 km.

Előzmény: Littledrake (121956)
Chronoss Creative Commons License 2017.08.29 0 0 121959

Üdv! Peugeot 307 1.6 HDI ügyében kérnék tanácsot. A fordulatszámmérő időnként megőrül. Indítás után néha normális alapjáratnál folyamatosa kúszik felfelé a mutató egészen a végállásig, aztán ott megreked. Ha leállítom, kulcs ki, kis idő után a műszerfal kialszik, akkor visszaugrik egy keveset. Újra gyújtás, majd kulcs ki, kis várakozás, újra lejjebb megy. 4 - 5 -ször eljátszom ezt vele, akkor visszaér végül nullára és egy darabig jól működik. Aztán egy későbbi indításnál egyszer csak megint bolond. Úgy két-három naponta fordul elő, a köztes időben viszont hibátlan. Hová nyúljak? A műszer kitisztítása megoldhatja a problémát esetleg?

kymbreak Creative Commons License 2017.08.29 0 0 121958

Mire jutottál a benzinszűrő cserével ?

Gyertya gyári cikkszám: 5960 83 . Ennek megfelel a Bosch  0 242 135 517  (nekem 2800,-/db , azután lett gyorsan 3900,- db - ez az az időszak, amikor a meghirdetett hangzatos infláció 0 % ), Bosch  0 242 135 510 (2200,-db), Champion OE130/T10,  

Nem gondolom, hogy az NGK probléma lenne. Inkább fojtószelep tisztítás, levegőszűrő csere (így hirtelen). Esetleg gyújtótrafó.

Nekem 70000 km-nél kellett katalizátort cserélni - barátkozz meg a gondolattal !  

Előtte kellene egy alapos diag. !   Katalizátor gyári cikkszám: 1706 79     helyettese:Bosal katalizátor  M090-022    910005438365  ESTI V26  (120000,-).

Lambdaszonda, gyári (2.) 70000,- (nem feltétlenül kell cserélni). 

Előzmény: komisz277 (121915)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!