Ezen a topicon remélhetőleg nyugodt és békés körülmények között beszélgethetünk a sokunk által méltán kedvelt, legendás mozdonytípusról. Mindenkit szerettel várunk, szabad véleményt formálni, de csak kultúrált keretek között. Ide várunk képeket, híreket eseményekről, történetek leírásait, élményeket, videókat, linkeket, és mindent ami a NoHABbal kapcsolatos!
Isten óvja a NoHABokat!!!
Állomás területén volt a gép, megfutamodás ellen biztosítva.
Naponta hagynak ott magánvasúti vezérek vonatokat ahol épp vannak mert "telik a szolgálatuk" (általában 1-2-3 óra múlva, csak kényelmesebb hazamenni az épp érkező vonattal)
Egyet is értenék veled hogy "ezt a pert megnyeri a vezér" a cikk alapján, de sajnos nagyot hibázott azzal hogy Pécs-Külvárosban megállt és otthagyta a gépet, mivel felmondani csak írásban lehet!
2 napba belefért volna az is ,hogy ne csak Fehérváron miután rájárt a gépre közöljék a vezérrel, hogy nem te viszed tovább a vonatot, hanem más. Nyilván valakitől kapott utasítást, hogy csak ő viheti és nyilván arra is, hogy menjen vissza Rákosra, valaki rendelt erre menetvonalat is.
Gondolom most majd jön a (volt) főnöke is nyilatkozni, hogy ez hát nem úgy volt, aztán majd jól ellesznek a bíróságon, ha per lesz...
(azért az ilyen "főnök" is megéri a pénzét; hogy nem bírta volna megvárni, amíg visszaér a mérésből a vonat, lezár pl. Rákos fth.-ban és akkor felhívta volna hogy 'János, ha lezártad a gépet akkor gyere az irodámba mert beszélnünk kell...' vagy ilyesmi... nemde?)
Elképzelhető, hogy előtte még mérővonatozik is START-os vezérrel; talán felengedhetik rá, ha nincs aki bezárja előtte az ajtókat. Megérheti ez a “főnöknek“ is, hiszen így még személyzet nélkül is pénzt kereshet a gép...