Keresés

Részletes keresés

dhpage Creative Commons License 2011.06.29 0 0 187929

ha van alj, akkor átrakom, nem gond.

sajna ilyenből én is híján vagyok, felemésztették a készletet a lámpavariációk. :)

Előzmény: SzeZo (187928)
SzeZo Creative Commons License 2011.06.29 0 0 187928

Nemrég dhpage felújította a Cateye HL-EL 100-as lámpám.

Sajnos, a burkolat alsó tagján a tartósín (néhány esés miatt) elég gyenge, törött. Nem sokat tart, a konzolon nagyon rezeg a lámpa.

Ha volna valaki, akinek a lomtárban kallódik egy ilyen alj és már nincs rá szüksége, ráadásul meg is válna tőle, akkor szívesen megvenném. Ennek csak akkor lenne értelme, ha az elektronika átszerelhető - ezt dhpage biztosan meg tudja mondani, én nem értek hozzá.

SzeZo Creative Commons License 2011.06.29 0 0 187927
bindera Creative Commons License 2011.06.29 0 0 187926

Hogy tudtál újra elindulni? :)

Előzmény: plusssuni (187925)
plusssuni Creative Commons License 2011.06.29 0 0 187925

Tegnap a szemerkelo esoben kiprobaltam. Ket lablerakassal megvolt. Beszari vagyok igy lefele nem itt jottem.

Előzmény: kocsi (187871)
Pinyo Creative Commons License 2011.06.29 0 0 187924

És még képest voltál ezek után gép elé ülni? Gratulálok, ez a szél igazán demoralizáló lehetett.

( Micsoda egy sprinter vagyok én hozzád képest a "hosszútávos" maratonokkal :-) )

Előzmény: SzeZo (187923)
SzeZo Creative Commons License 2011.06.29 0 0 187923

Az eredeti tervem az volt, hogy a Budafoki úton megyek, de ott tempó kellett volna, hogy ne fogjon meg minden lámpa. Ezért (meg, mert éppen zöld volt a felüljárónál a lámpa:-)) a Fehérvárira kanyarodtam. Ott, ahol bombatölcséressé válik, a Tétényire váltottam, majd Bartók Béla út, stb.

A Duna-parton frissítő pofaszél volt, de akkor már nem érdekelt:-).

Előzmény: kivi (187921)
Nemo Creative Commons License 2011.06.29 0 0 187922

Kedves emberek!

 

A minap egy Decathlonban láttam egy vastag lánclakatot (B-twin), melyen egy hengeres lakattestbe rövid, szinte félkör alakú és U-lakat-vastagságú, kör keresztmetszetű záróidom szolgált bele, s ez fogta össze a kb. 7 mm vastagságú láncszemeket. A kulcsa egy hosszú piszkavas, melybe belefelé állnak a "tollak".

 

Egy kisebb szemű Abus lánclakatot már régóta használok, de ez vaskosabbnak tűnik. Tudnátok róla valamit mondani?

 

Az Abus jó pár éve kb, 9000 Ft volt, ez meg most 7500-ba kerülne.

kivi Creative Commons License 2011.06.28 0 0 187921

A Tétényi-Bikszádi saroknál láttalak, én hazafelé mentem épp. Annál a helynél kicsit lejjebb lakom, de a megérzésed jó volt. :-)

 

Nem volt elgyötört fejed, elég jól haladtál. Hogy keveredtél onnan haza?

Előzmény: SzeZo (187917)
cseya Creative Commons License 2011.06.28 0 0 187920

Erős ez így keddi napra.

Elismerésem!

Előzmény: SzeZo (187917)
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2011.06.28 0 0 187919

Lassan már hozzászokunk ezekhez az őrültségeidhez, és gratulálni is elfelejtünk, pedig hát minden alkalommal óriási dolog ez!

(Nekem ma kettőt nyelt el a zindeksz. Most már én is vágólapozom.)

Előzmény: SzeZo (187917)
dhpage Creative Commons License 2011.06.28 0 0 187918

uahh :))

Előzmény: SzeZo (187917)
SzeZo Creative Commons License 2011.06.28 0 0 187917

Én meg éppen arra gondoltam, hogy erre laksz és talán lent vagy, vagy valami. Tutti, hogy megérzés lehetett. Remélem, elgyötört ábrázatom nem láttad elég jól.:)

Egyébkén 442 km lett, mert a szélvihar miatt kihagytuk a Kis-Balaton látogatást. Így is nagyon elég volt. Ha Sasi nincs, még Fehérváron vánszorgnék.

(Ja! Jó ideje kiteszem vágólapra a mondandóm, mielőtt elküldeném. Nem bízom a fórum motorban.)

Előzmény: kivi (187914)
szilkó Creative Commons License 2011.06.28 0 0 187916

GXP-és

Előzmény: kivi (187911)
szilkó Creative Commons License 2011.06.28 0 0 187915

Kevertem a kettőt:-))Köszi!

Előzmény: kivi (187911)
kivi Creative Commons License 2011.06.28 0 0 187914
Breaking: most lattam SzeZot a Tetenyi uton. Remelem most mar rendben hazaer, bele sem merek gondolni hany km van mogotte ma.
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2011.06.28 0 0 187913

Én tudok adni, létezik az az összeg.

 

Más: nekem is elnyelte az előbb egy hozzászólásomat. Azt akartam mondani, hogy Kivi elveszett hozzászólása a videó mögött bújik beékelve (régen gyakori hiba volt, újabban nem láttam). Kell hozzá egy lassú gép, ahol betöltődés közben felvillan.

Előzmény: Friczy (187912)
Friczy Creative Commons License 2011.06.28 0 0 187912

Azt már nem könnyű szerezni :)

 

Előzmény: kivi (187911)
kivi Creative Commons License 2011.06.28 0 0 187911

Akkor miért HT II-t kérdezted? :-) A tiéd akkor nem HT II, hanem GXP, ami egy teljesen más téma. A GXP hajtókart (akárcsak egy sima négyszögest) fel lehet rakni önlehúzó csavarral is, meg normállal is. Ha önlehúzó, akor a belső csavart kell kicsvarnod, és ez húzza magával a külsőt, ami meg húzza a hajtókart. Ha meg sima csavar, akkor kell hozzá a szokásos hajtókarlehúzó, meg egy betét, hogy felfeküdjön a szerszám a tengely végén. Betétnek egy 1 forintos érme is jó. 

Előzmény: szilkó (187909)
J.K.F. Creative Commons License 2011.06.28 0 0 187910

Nem tudom, majd kicsvarom őket teljesen és megnézem. Ennyit még megteszek, mielőtt elvinném egy rendes szervízbe.

Érdekes módon nem úgy működött, hogy ha egyik oldalt kicsavarok 3 menetnyit, akkor a másikon tudok becsavarni ugyanennyit. Semennyit nem tudtam csavarni a másik oldalon.

Előzmény: kivi (187908)
szilkó Creative Commons License 2011.06.28 0 0 187909

:-)Köszi!Truva hajtóművem van azt elfelejtettem közölni,nem shimano.Ott a belső csavar ha minden igaz 8-as imbusszal működik,de van egy külső is az talán 10-es,arra kell ráfeszülnie a belső csavarnak és úgy húzza le a hajtókart?

Előzmény: kivi (187903)
kivi Creative Commons License 2011.06.28 0 0 187908

A Megánál is bordás tengelyvég van, tehát oda is kell kenés. A felemásan becsavart csavarok furcsák, lehet hogy az egyik hosszabb mint kéne?

Előzmény: J.K.F. (187906)
J.K.F. Creative Commons License 2011.06.28 0 0 187907

méjebbre  = mélyebbre

Előzmény: J.K.F. (187906)
J.K.F. Creative Commons License 2011.06.28 0 0 187906

Az FSA MegaEXO-t is kell zsírozni?

 

Mert az eném rohadtul kattog valahol (illetve van, hogy végigkattoglya szinte az egész edzésemet, van hogy szinte szavát se hallom).

- Nem a nyerecső, mert kiállva is kattog

- Nem a pedál, mert más bringában nem kattogó pedált átszerelve ide továbbra is kattog (menet zsírozva)

- Nem a kormány, mert ha nem terhelem akkor is kattog

- Valószínűleg nem a hátsó kerék, mert lazább és szorosabb gyorszárral is kattog, ráadásul a pedálozás ütemére, nem a kerékforgáséra

- A hajtókar két imbusztát is jócskán meghúztam már és úgyis kattog (az egyik imbusz egyébként jóval méjebre van csavarva mint a másik, ez nem tudom számít-e)

Előzmény: kivi (187903)
H_G Creative Commons License 2011.06.28 0 0 187905

Mondanom se kell (?), amerre billensz, arrafelé mozdítod a kormányt! Gyerekek van, hogy valami ösztönere hallgatva pont fordítva csinálják.

 

 

Előzmény: H_G (187904)
H_G Creative Commons License 2011.06.28 0 0 187904

Nem mondhatnám, hogy értem a problémádat (mindenesetre egy videót szívesen megnéznék róla :), mert mi az, hogy megfordul a kormány? Nem fogod azt a markolatot a kezeddel?

 

"Technikám: ülés leengedve-ülök rajta, hogy leérjen a lában, bal oldalt félig feltekerve a pedál és láb rajta, aztán igyekszek a jobbat is rátenni. Ha nem ülök, állásból indulás nem tudom egyensúlyomat megtartani."

 

A lényeg, hogy nem finomkodni kell a pedállal, hanem ERŐSEN kell rátaposni, hogy minél hamarabb érdemi sebességet nyerj -- és ezt szerintem könnyebb lenne állva, már majdnam a végleges magasságba tett nyereggel, de azért ülve is lehetséges. A túl lassú bicikli a legkevésbé stabil bicikli. Kiinduló állásként teljesen ne legyen feltekerve, félúton álljon a függőleges és vízszintes között "fél 2 óránál"! Utána erősen taposs bele és egy kicsit még ne gondolj a másik lábfejeddel, van még bőven időd megtalálni vele a másik pedált. A fontosabb, hogy azonnal sebességet nyerj. Ha a sebeség megvan és tartod is (!), akkor már csak egyre kell igazán figyelned, hogy ha dőlni kezd, korrigálj egy finom kormánymozdulattal.

 

 

 

 

Előzmény: edina1985 (187899)
kivi Creative Commons License 2011.06.28 0 0 187903

Fasza, ez megjelent, de amit szilkónak írtam, az nem. Na akkor újra:

 

Kilazítod a 2db 5-ös imbuszt, egy csavarhúzóval kihajtod a kis biztosító lemezt. A TL-FC16 szerszámmal kicsavarod a műanyag kupakot, és már le is jön a hajtókar. Az összerakás ennek a fordítottja. A két csavart felváltva húzd meg egy jobban, és az első pár km. után ellenőrizd. Fontos még, hogy ennél a hajtókarnál zsírozni kell a tengely végét.

Előzmény: kivi (187902)
kivi Creative Commons License 2011.06.28 0 0 187902

Hm.. most vajon ez megjelenik?

J.K.F. Creative Commons License 2011.06.28 0 0 187901

Lásd itt:

 

Előzmény: szilkó (187900)
szilkó Creative Commons License 2011.06.28 0 0 187900

Üdv,kis segítség kéne!

 

A HT II-es hajtóművek önlehúzósak?Hogy kell leszedni ezeket a hajtókarokat?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!